ten magnesik działa z pewnej odległości. jak sie nie myle to chyba do 5cm. więc nie trzeba go dotykać np do deski rozdzielczej.BeleX pisze:"to cos przy kluczach" to w 90% magnesik...ktory wyciera ciagle to samo miejsce...i w koncu bedzie je widac nawet jak to bedzie gdzies przy desce albo na tunelu...lepiej miec sam kluczyk i wiedziec co zrobic bedac w samochodzie
[E39] Dodatkowe zabezpieczenie przed złodziejem
w sumie wybor rodzaju zabezpieczenia zalezy tylko od Ciebie
ja wiem ze jak cos jest ciagle dotykane w jednym miejscu to zostaje slad....wyciera sie - poleruje itd
tak samo jak przyciski ktore sa schowane w mieszkach od biegow...po 3 miesiacach widac w kazdym aucie ze tam jest przycisk i jest to dotykane za kazdym razem jak wsiada sie do auta
tez nie mam funkcji antynapadu...to nie rosja i nie bentley zeby mnie na swiatlach z samochodu wyciagac
ja wiem ze jak cos jest ciagle dotykane w jednym miejscu to zostaje slad....wyciera sie - poleruje itd
tak samo jak przyciski ktore sa schowane w mieszkach od biegow...po 3 miesiacach widac w kazdym aucie ze tam jest przycisk i jest to dotykane za kazdym razem jak wsiada sie do auta
tez nie mam funkcji antynapadu...to nie rosja i nie bentley zeby mnie na swiatlach z samochodu wyciagac
...tak znowu sie czepiam...
w tym przypadku nic ci się nie wytrze i nie odbije bo nie trzeba dotykać np. kokpituBeleX pisze:w sumie wybor rodzaju zabezpieczenia zalezy tylko od Ciebie
ja wiem ze jak cos jest ciagle dotykane w jednym miejscu to zostaje slad....wyciera sie - poleruje itd
tak samo jak przyciski ktore sa schowane w mieszkach od biegow...po 3 miesiacach widac w kazdym aucie ze tam jest przycisk i jest to dotykane za kazdym razem jak wsiada sie do auta
tez nie mam funkcji antynapadu...to nie rosja i nie bentley zeby mnie na swiatlach z samochodu wyciagac
-
- Małopiszący
- Posty: 65
- Rejestracja: 2014-02-01, 22:52
- Lokalizacja: SK
poszukaj MULTI BLOCK
na zapłonie (poz.2) równocześnie dotykasz palcem jednej i drugiej ręki -
masę samochodu czyli np. stacyjka, gniazdo zapalniczki, inny metalowy element...
a drugim palcem jakąś śrubkę do której jest podłączony drugi biegun
multi blocka.
Zamykasz obieg "sobą" i multi block sie rozbraja.
Przekręcasz na poz 3 - rozrusznik i pali
Gdyby auto zgasło przypadkowo - multi ma ustawienie
które uzbraja się dopiero po 5 lub 10sek więc jak auto
przypadkiem zgaśnie to nie trzeba na nowo go rozbrajać
na zapłonie (poz.2) równocześnie dotykasz palcem jednej i drugiej ręki -
masę samochodu czyli np. stacyjka, gniazdo zapalniczki, inny metalowy element...
a drugim palcem jakąś śrubkę do której jest podłączony drugi biegun
multi blocka.
Zamykasz obieg "sobą" i multi block sie rozbraja.
Przekręcasz na poz 3 - rozrusznik i pali
Gdyby auto zgasło przypadkowo - multi ma ustawienie
które uzbraja się dopiero po 5 lub 10sek więc jak auto
przypadkiem zgaśnie to nie trzeba na nowo go rozbrajać
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
alarm ma przekaznik ktory daje imoulsowo 12v. tylko nie wiem gdzie mam sie wpiąć. pod awaryjne dalem kabel i uwalilem przełacznikTDS-ik pisze:W zależności od tego jakiej klasy masz dokładany alarm, w jednych przez przekaźnik i opornik, w innych wystarczy tylko opornik. Ewentualnie dokoduj sobie w LCM mruganie kierunkowskazami przy zamakaniu i otwieraniu auta
Alarm ma wyprowadzone jedno wyjscie . Jaką diodę się podpina? mm rozumieć że pod przłacznik od awaryjny trzeba się wpiąć? i znowu uwale przełącznik!!TDS-ik pisze:Podpina się pod kable idące do przełącznika kierunkowskazów bądź awaryjnych poprzez diode. A jeszcze jedno alarm ma wyprowadzone wyjście na dwa kierunkowskazy czy jeden?