Czas na kolejną aktualizację
Silnik już w 80% poskładany lecz nie obyło się bez kilku problemów.
Dostawa z Aso bmw i hurtowni motoryzacyjnej gdzie się zaopatruję

Komplet nowych szklaneczek :devill2:

:cool2:

Nowe pierścionki

Stary VS nowy łańcuch główny

oczywiście nie odbyło się bez problemów w postaci zerwanego gwintu w bloku który był spowodowany krzywymi nowymi śrubami głowicy :eee: :eee: . Miałem 3 komplety śrub w rękach i w każdym znalazło się po kilka krzywych śrub, minimalnie miały krzywe końcówki a więc uważajcie a nie jestem sam w tej materi iż K64 też miał taki przypadek :rozczarowany: .

a tu już po naprawie zestawem helicoil

Kilka osób również pytało czy płaszcze tłoków miną się z przeciwwagami wału a więc miną się na 1,6mm lecz trzeba zdemontować koło fonetyczne z ostatniej przeciwwagi które nie zmienia wyważenia wału bo samo koło również było wywarzane
kilkanaście osób pytało o położenie tłoków względem płaszczyzny bloku w gmp

Kilka osób również pytało czy płaszcze tłoków miną się z przeciwwagami wału a więc miną się na 1,6mm lecz trzeba zdemontować koło fonetyczne z ostatniej przeciwwagi które nie zmienia wyważenia wału bo samo koło również było wywarzane
I na koniec pompa z m54b30 przygotowana do bloku m50

Pozdro i do napisania