e36 touring m50 turbo
Blok głowica i tłoki oddane do szlifierni na obróbkę. Wszystko będzie robione już z przygotowanie pod turbo czyli obniżenie CR (stopnia sprężania) z 10 na 8.6 a zarazem zwiększeniem pojemności około 3.1 litra
Nowe sprzęgło do 600 koni czyli jednomas roztoczony do 240mm i odelżony do tego tarcza kewlarowa i docisk z m57d30
Nowe sprzęgło do 600 koni czyli jednomas roztoczony do 240mm i odelżony do tego tarcza kewlarowa i docisk z m57d30
Ostatnio zmieniony 2015-04-23, 21:09 przez dareke36, łącznie zmieniany 2 razy.
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab239316.gif[/img][/url]
To jest chyba to na co czekałeś juz.id dawna!! Tak jak oststnio gadalismy, lepiej robic to dluzej niz na szybko i na.odczep! Bo tutaj akurat przy tych modach pospiech wyjdzie na Twoja niekorzyść!! Trzymam kciuki obys to zlozyl do kupy tak jak trzeba! Bydzie MOC potem to juz tylko bude bedziesz musial mienic bo sionik zostanie na lata
Ostatnio zmieniony 2015-05-11, 19:49 przez Sebek, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁO - E36 318i SEDAN BYŁO - E36 323/325i SEDAN JEST E36 TOURING
Czas na kolejną aktualizację
Silnik już w 80% poskładany lecz nie obyło się bez kilku problemów.
Dostawa z Aso bmw i hurtowni motoryzacyjnej gdzie się zaopatruję
Komplet nowych szklaneczek :devill2: :cool2:
Nowe pierścionki
Stary VS nowy łańcuch główny
oczywiście nie odbyło się bez problemów w postaci zerwanego gwintu w bloku który był spowodowany krzywymi nowymi śrubami głowicy :eee: :eee: . Miałem 3 komplety śrub w rękach i w każdym znalazło się po kilka krzywych śrub, minimalnie miały krzywe końcówki a więc uważajcie a nie jestem sam w tej materi iż K64 też miał taki przypadek :rozczarowany: .
a tu już po naprawie zestawem helicoil
Kilka osób również pytało czy płaszcze tłoków miną się z przeciwwagami wału a więc miną się na 1,6mm lecz trzeba zdemontować koło fonetyczne z ostatniej przeciwwagi które nie zmienia wyważenia wału bo samo koło również było wywarzane
kilkanaście osób pytało o położenie tłoków względem płaszczyzny bloku w gmp
Kilka osób również pytało czy płaszcze tłoków miną się z przeciwwagami wału a więc miną się na 1,6mm lecz trzeba zdemontować koło fonetyczne z ostatniej przeciwwagi które nie zmienia wyważenia wału bo samo koło również było wywarzane
I na koniec pompa z m54b30 przygotowana do bloku m50
Pozdro i do napisania
Silnik już w 80% poskładany lecz nie obyło się bez kilku problemów.
Dostawa z Aso bmw i hurtowni motoryzacyjnej gdzie się zaopatruję
Komplet nowych szklaneczek :devill2: :cool2:
Nowe pierścionki
Stary VS nowy łańcuch główny
oczywiście nie odbyło się bez problemów w postaci zerwanego gwintu w bloku który był spowodowany krzywymi nowymi śrubami głowicy :eee: :eee: . Miałem 3 komplety śrub w rękach i w każdym znalazło się po kilka krzywych śrub, minimalnie miały krzywe końcówki a więc uważajcie a nie jestem sam w tej materi iż K64 też miał taki przypadek :rozczarowany: .
a tu już po naprawie zestawem helicoil
Kilka osób również pytało czy płaszcze tłoków miną się z przeciwwagami wału a więc miną się na 1,6mm lecz trzeba zdemontować koło fonetyczne z ostatniej przeciwwagi które nie zmienia wyważenia wału bo samo koło również było wywarzane
kilkanaście osób pytało o położenie tłoków względem płaszczyzny bloku w gmp
Kilka osób również pytało czy płaszcze tłoków miną się z przeciwwagami wału a więc miną się na 1,6mm lecz trzeba zdemontować koło fonetyczne z ostatniej przeciwwagi które nie zmienia wyważenia wału bo samo koło również było wywarzane
I na koniec pompa z m54b30 przygotowana do bloku m50
Pozdro i do napisania
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab239316.gif[/img][/url]