[E46] E46 330CI Coupe

Tu zamieszczamy fotki i szczegółowy opis naszych beemek
blackfly
Zaawansowany forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 2015-05-09, 12:06
Lokalizacja: slask

Post autor: blackfly »

pipercross kosztuje niewiele wiecej jak zwykly firmowy filtr wiec mysle ze te pare zl wiecej mozna się wykosztować:)
psiorslawek
Zaawansowany forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 2011-07-11, 15:26
Lokalizacja: Gołkowice

Post autor: psiorslawek »

Jak już to bym od razu wkładke z K&N wsadził. Też nie kosztuje za wiele w przeciwieństwie do stożka z K&N ;)
blackfly
Zaawansowany forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 2015-05-09, 12:06
Lokalizacja: slask

Post autor: blackfly »

a kto powiedzial ze KN lepszy? bo firma bardziej znana? poza tym bmw i KN sie za bardzo nie lubia a szczegolnie przeplywki
PRIMO
Przyjaciel klubu
Posty: 2331
Rejestracja: 2011-08-10, 21:26
Lokalizacja: Pielgrzymowice / SJZ

Post autor: PRIMO »

KN ma minus sam go musisz nasączyć, jak za dużo dasz preperatu zabijesz przepływke...
pippercross jest tanszy ale naciagniety juz preparatem więc ja uważam że praktyczniejszy majatku nie kosztuje wiec co 10tyś. idzie go wymieniać :)
NO SPEED NO FUN ;)
Obrazek
M E R O
Maniak forumowy
Posty: 768
Rejestracja: 2009-08-06, 07:42
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski

Post autor: M E R O »

Dokladnie tak jak PRIMO pisze smieszna kasa juz nasaczony , a 3.0 pod macha ma mega cieplo. Jak juz kombinowac to cos z filtrem z m3 , ale to chyba szkoda skorki za wyprawke juz bym wolal isc w barany za ta kase , a na pewno bym poszedl w koncowy BMW Performance :twisted:
Obrazek
psiorslawek
Zaawansowany forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 2011-07-11, 15:26
Lokalizacja: Gołkowice

Post autor: psiorslawek »

Filtr wpadł jednak oryginalny K&N z oryginalną osłoną. trafił się po kosztach więc wziąłem... Różnaca jest i dołu nie straciło w brew oczekiwaniom. Czekam jeszcze na barany :D Już na mnie czekają :kolebka:
ODPOWIEDZ