[E46] ALPINWEISS 3 COUPE by Wilku
- wilku
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 2011-10-04, 13:14
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
pasuje elegancko co do fali to w jednym miejscu minimalne nierówności są ale dobry lakiernik powinien sobie w miarę z tym poradzić jakoś zbytnio się tym nie martwię bo to ma być lekkie chodź wiadomo co się da z tego trzeba wycisnąć żeby tez wyglądało ori maskę z coupe samemu ciężko jest nieść a z tą z tworzywa można tańczyć
- wilku
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 2011-10-04, 13:14
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Heh szczerze myślałem nad m-pakiem ale niestety mi się nie podoba, wszyscy go montują i też kiedyś tylko ori, ori wszystko montowałem oraz w ten sposób myślałem... ale w tym przypadku po długich przemyśleniach stwierdziłem że wrzucam body m3 bo jest to jedyne body jakie mi się podoba i taki będzie mój projekt a z drugiej strony spodziewałem się takich komentów ale mam to w nosie po zrobieniu body na tym moja zabawa z autem się nie skończy następnie poleci mechanika i wnętrze tak żeby to jechało i można było od czasu do czasu wyskoczyć tym na tor
M3 może kiedyś kupie jak będzie mnie na nią stać a na razie że taką mam pasje i lubię pogrzebać przy aucie to robię taki projekt
laminaty jak na razie przy pierwszych testach nie trzeszczały może przez to że poprosiłem Wojtmara żeby były dwustronne i wzmocnione drifterom się trzaskają bo mają pojedyncze i to lata jak szmata
M3 może kiedyś kupie jak będzie mnie na nią stać a na razie że taką mam pasje i lubię pogrzebać przy aucie to robię taki projekt
laminaty jak na razie przy pierwszych testach nie trzeszczały może przez to że poprosiłem Wojtmara żeby były dwustronne i wzmocnione drifterom się trzaskają bo mają pojedyncze i to lata jak szmata
Ostatnio zmieniony 2014-09-19, 19:02 przez wilku, łącznie zmieniany 1 raz.
- wilku
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 2011-10-04, 13:14
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Mała aktualizacja tematu auto już z grubsza gotowe body m3 w 100% na aucie + klapa i dyfuzor CSL wszystko poszło w kolor Alpinweiss 3, samochód obecnie jest mocno obniżony na 18" w stylu German.
Projekt został doceniony na Germanfest Chotowa 2015 Jest mega motywacja do dalszych działań a jest jeszcze dużo do zrobienia Dodatkowym prezentem dla mnie był wynik z hamowni który pokazał 202HP i 297Nm czyli +8HP i +17Nm
Projekt został doceniony na Germanfest Chotowa 2015 Jest mega motywacja do dalszych działań a jest jeszcze dużo do zrobienia Dodatkowym prezentem dla mnie był wynik z hamowni który pokazał 202HP i 297Nm czyli +8HP i +17Nm
- wilku
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 2011-10-04, 13:14
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
jeszcze dokładka niedługo do przodu i biore sie za hamulce, wnętrze i potem coś będę kombinował z silnikiemPRIMO pisze:robote odwaliłeś naprawde super, trójka wygląda faktycznie jak eMka przyciąga oko , kolor, felga, gleba, szacun
Tylko zrób jeszcze tak żeby to sie odpychało jak
p.s jak sie trzymie klapa z laminatu ? czy szybciej jak 120 nie jezdzisz
lusterka orginal M3??
Lusterka ori europa za 1400zł tak jak całe body po za maską, klapą i dyfuzorem z tworzywa.
Co do tych elementów z tworzywa one nie są cienkie jak te co zakładają drifterzy tylko dwustronne (dodatkowo wypełnione w środku miejscami pianką) z odlewem wnętrza dosyć sztywne. Co do jazdy to dla mnie odczucia 100% seria aż do zamknięcia licznika dopiero powyżej 180km/h maska przy spryskach zaczyna sie lekko ruszać góra-dół na środku ale na luzie zamykaliśmy liczniki jadąc nową autostradą na Germanfest do Tarnowa
Od zawszemarcin94 pisze:A tak wszyscy twierdzili że będzie to ulep, kicha i kaszana że lepiej kupić //M niż samemu coś działać.
Widać że znawców od siedmiu boleści na tym forum nie brakuje
Faktycznie wyszło kozacko i leży dość dobrze. Kolor robi mega robię
Pozdro!
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT