To jedziemy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Powiem tak gaz nie jest bezpośrednią przyczyną a co najwyżej efektem.
Jestem leniwy więc jakie macie tam silniki R6 czy R4 ewentualnie V12?
Prawa sonda prawie nie żyje a dokładniej albo zdechła lub masz
za dużo tlenu w spalinach czyli awaria układu dolotowego lub samego silnika ewentualnie uszkodzony kolektor wylotowy i łapie lewe powietrze.
Ciekawe po przełączeniu na pb wychodzi, że masz zalewane pierwsze cylindry więc trzeba szukać przyczyny może lpg ledwo wyrabia a pb daje tyle, że zalewa?
BMW nigdy nie zasygnalizuje zdechłej sondy co najwyżej poinformuję, że ich grzałki padły=sonda do wymiany. Każdy błąd sondy=coś nie tak z mieszanką.
Marmen zacznij od tego, że jeździj na pb, zamień miejscami sondy lambda i monitoruj sytuację. Na 50% sonda, na 50% silnik lub jego osprzęt.
BeleX i Marmen wy macie silniki z zmiennymi fazami rozrządu vanos czy coś?
Zczytanie map przez staga jest za przeproszeniem kał warte, służy ono jedynie aby mieć wyjście do regulacji po korektach/afr i to jest jedyna opcja regulacji gazu każda inna to drut.
Do obu macie jakieś błędy tylko na pb, bo szczerze obstawiam awarie samych silników/osprzętu a gaz potęguje jedynie kłopot, lub instalacja źle poskładana/wystrojona.
Jak się wam chce zróbcie zdjęcie jak instalację wyglądają pod maską i na jakich częściach poskładane?