Korektor sily hamowania i po sprawie.blackfly pisze: Wszystko zalezy jak jezdzisz. jezli zalezy Ci tylko na tym zeby sie sprawnie zatrzymac to 330 da rade ale dohamuj sobie w zakrecie majac z przodu taki mocny hebel a z tylu nic:) od razu odciazysz tylna os i dalej chyba nie musze mowic co się stanie. przerabiałęm to w innym aucie i już więcej nie chce:)
e46 318td by blackfly (DaMerGarage)
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
tak i co korektorem przytne moc na przodzie a dam ja na tyl? gdzie tu sens i logika nie po to laduje sie gruba kase w mocny hebel zeby go potem kastrowac.
300mm na tyl to moze i nie malo ale pomysl ile trzeba sily zeby wyhamowac to rozpedzone kolo z krecacym walem, zamachem itd. kolejna sprawa to zahamuj w zakrecie na takim setupie i zaraz lecisz bokiem. ja tez sie nie scigam ani amatorsko ani zawodowo ale jesli mam juz poprawiac fabryke to tylko na lepsze a nie na gorsze.
300mm na tyl to moze i nie malo ale pomysl ile trzeba sily zeby wyhamowac to rozpedzone kolo z krecacym walem, zamachem itd. kolejna sprawa to zahamuj w zakrecie na takim setupie i zaraz lecisz bokiem. ja tez sie nie scigam ani amatorsko ani zawodowo ale jesli mam juz poprawiac fabryke to tylko na lepsze a nie na gorsze.
- Ciapek540
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 442
- Rejestracja: 2014-10-06, 14:15
- Lokalizacja: Świętochłowice
Lecisz bokiem, ciekawe kiedy leciałem bokiem przy hamowaniu. Wydaje mi się że pojęcia nie masz na ten temat... Za małą różnica jest między 325mm z 330d na przodzie a serią na tyle z 320d żeby było problemy w zakręcie. lol2.
Dla przykładu zobacz sobie heble z Audi RS4. ; )
Po 2 śmigam już troszkę czasu na takim zestawieniu 325/294mm i jest o niebo lepiej niż przed zmianą przednich hebli. Tak że nie pisz głupot że takie zestawienie jest gorsze od fabrycznego...
Dla przykładu zobacz sobie heble z Audi RS4. ; )
Po 2 śmigam już troszkę czasu na takim zestawieniu 325/294mm i jest o niebo lepiej niż przed zmianą przednich hebli. Tak że nie pisz głupot że takie zestawienie jest gorsze od fabrycznego...
^^
kompot na sprzedaz. w samochodzie nie trzeba nic robic. silnik w idealnej kondycji. nowe turbo oryginal garrett wymienione 3-4miesiace temu. czarny sufit, gwint, kolo, nowy wahacz, nowe tuleje.
jak ktos doplaci 1kpln to bedzie ze skrzynia 6b i dwumasem/sprzeglem po przebiegu 30kkm.
w samochodzie jedyne co mozna byłoby zrobić to wymienic prawy czujnik abs poniewaz kabel był przetarty i na szybko go naprawiłem lutując. tesco gwint nie grzeszy kultura pracy wiec jak ktos wyczulony jak ja to bedzie go wkurzalo na dolkach. tylna tuleja na ktorej wisi dyfer ma lekkie pekniecie i czasami przy szybszej zmianie biegow z 1-2 ja slychac. tuleje kupilem z lemi ale nie mam czasu wymienic.
reszta wiadomo coupe to nie jest bo mialo byc daily ale koncepcja sie zmienila wiec za 14999 oddam jak jest na kole itp.
acha zapomnialbym przednie tarcze mowia nie wiec byloby je warto zmienic.
jak ktos doplaci 1kpln to bedzie ze skrzynia 6b i dwumasem/sprzeglem po przebiegu 30kkm.
w samochodzie jedyne co mozna byłoby zrobić to wymienic prawy czujnik abs poniewaz kabel był przetarty i na szybko go naprawiłem lutując. tesco gwint nie grzeszy kultura pracy wiec jak ktos wyczulony jak ja to bedzie go wkurzalo na dolkach. tylna tuleja na ktorej wisi dyfer ma lekkie pekniecie i czasami przy szybszej zmianie biegow z 1-2 ja slychac. tuleje kupilem z lemi ale nie mam czasu wymienic.
reszta wiadomo coupe to nie jest bo mialo byc daily ale koncepcja sie zmienila wiec za 14999 oddam jak jest na kole itp.
acha zapomnialbym przednie tarcze mowia nie wiec byloby je warto zmienic.