zapytanie

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Olaf
Małopiszący
Posty: 2
Rejestracja: 2015-02-22, 11:56
Lokalizacja: rybnik

zapytanie

Post autor: Olaf »

witam mam pytanko odnosnie silnika m50b25czy jest możliwość podniesienia mocy chodzi o dół silnik bez vanossa co bym poczebował???i czy jest wogóle sens pozdr silnik siedzi w 30!coupe
samael16
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2015-04-16, 17:03
Lokalizacja: Kaukaz

Post autor: samael16 »

Dobry chip tuning jeśli ma być bezinwazyjnie.
Jeśli inaczej to pełny tuning lub wsadzenie silnika z podwójnym vanosem.
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

samael16 pisze:Dobry chip tuning jeśli ma być bezinwazyjnie.
Jeśli inaczej to pełny tuning lub wsadzenie silnika z podwójnym vanosem.
Dawno nie czytalem wiekszych bzdur.

Co chcesz czipowac w wolnossacej benzynie? Ile na tym ugrasz? 10 koni?
Co to znaczy "pelny tuning"? hahah
Vanos nie ma tu nic do rzeczy.

W BMW sa 2 drogi na porzadne zwiekszanie mocy. Albo turbo albo swap na wieksza jednostke. Cudow nie ma. Mowie oczywiscie o wolnossakach.

Jak dla mnie swap na m52b28, kolektor z m50, wydechowy z m3 po przerobce, mapy od Darexa, dobry wydech i 240KM jest w spokojnie w zasiegu.

Jak ktos nie wierzy to zapraszam na prawy fotel do Wrazle. Ma tak zrobione i e36 lata jak rakieta.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
samael16
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2015-04-16, 17:03
Lokalizacja: Kaukaz

Post autor: samael16 »

Mystic888 masz coś do mnie?

Konie nie są ważne, ale można sporo pogrzebać w mapach i poprawić dół o co się pytał autor tematu.

A nie lepiej zamiast tak kombinować to kupić zadbany silnik m54 na podwójnych vanosach, który łapie prawie max moment bo tylko o 10Nm mu brakuje, już przy 1700 obrotach?

Ewentualnie jeśli autor chce jeszcze lepszy dół to polecam silnik V8 z e39.

Od kiedy połączenie podwójnego vanosa, disy, klapek w tłumiku nie ma nic do rzeczy dla mocnego dołu w silnikach bmw?
Olaf
Małopiszący
Posty: 2
Rejestracja: 2015-02-22, 11:56
Lokalizacja: rybnik

Post autor: Olaf »

ja pytam co z tym silnikiem można jeszcze zrobić bo na następny rok i tak wkładam s50 ale ta jednostka która teraz mam czyli m50b25jest w super stanie wiec szkoda mi jej i stąd moje pytanie a tu zaraz poruszenie
samael16
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2015-04-16, 17:03
Lokalizacja: Kaukaz

Post autor: samael16 »

Jak mały koszt to chyba tylko zabawa mapami ale osobiście bym to olał i pomęczył się rok i wsadził s50 skoro i tak planujesz.
ODPOWIEDZ