zapytanie
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Dawno nie czytalem wiekszych bzdur.samael16 pisze:Dobry chip tuning jeśli ma być bezinwazyjnie.
Jeśli inaczej to pełny tuning lub wsadzenie silnika z podwójnym vanosem.
Co chcesz czipowac w wolnossacej benzynie? Ile na tym ugrasz? 10 koni?
Co to znaczy "pelny tuning"? hahah
Vanos nie ma tu nic do rzeczy.
W BMW sa 2 drogi na porzadne zwiekszanie mocy. Albo turbo albo swap na wieksza jednostke. Cudow nie ma. Mowie oczywiscie o wolnossakach.
Jak dla mnie swap na m52b28, kolektor z m50, wydechowy z m3 po przerobce, mapy od Darexa, dobry wydech i 240KM jest w spokojnie w zasiegu.
Jak ktos nie wierzy to zapraszam na prawy fotel do Wrazle. Ma tak zrobione i e36 lata jak rakieta.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Mystic888 masz coś do mnie?
Konie nie są ważne, ale można sporo pogrzebać w mapach i poprawić dół o co się pytał autor tematu.
A nie lepiej zamiast tak kombinować to kupić zadbany silnik m54 na podwójnych vanosach, który łapie prawie max moment bo tylko o 10Nm mu brakuje, już przy 1700 obrotach?
Ewentualnie jeśli autor chce jeszcze lepszy dół to polecam silnik V8 z e39.
Od kiedy połączenie podwójnego vanosa, disy, klapek w tłumiku nie ma nic do rzeczy dla mocnego dołu w silnikach bmw?
Konie nie są ważne, ale można sporo pogrzebać w mapach i poprawić dół o co się pytał autor tematu.
A nie lepiej zamiast tak kombinować to kupić zadbany silnik m54 na podwójnych vanosach, który łapie prawie max moment bo tylko o 10Nm mu brakuje, już przy 1700 obrotach?
Ewentualnie jeśli autor chce jeszcze lepszy dół to polecam silnik V8 z e39.
Od kiedy połączenie podwójnego vanosa, disy, klapek w tłumiku nie ma nic do rzeczy dla mocnego dołu w silnikach bmw?