Nowe zawieszenie do BMW E46 320d Sedan. Proszę o pomoc
Nowe zawieszenie do BMW E46 320d Sedan. Proszę o pomoc
Witam wszystkich !
Na początku może najważniejsze informacje:
BMW E46 Sedan 320d 136 KM 2000 r
Felgi DEZENT S 18” 8j
Opony obecnie przód 215/40/18 tył 225/40/18, z pewnością będą zmieniane po zakupie zawieszenia
Zastanawiam się nad zmianą zawieszenia, ale z reguły jestem narwany w zakupie i zazwyczaj efekt nie jest po mojej myśli, dlatego teraz na spokojnie ! . Wrzucam kilka zdjęć na których widać, że prezentuje się nie ciekawie, tył jeszcze ujdzie ale przód koza straszna (2 cm wyżej niż na tył)
Zwracam się z pytaniem jaka opcja będzie najbardziej odpowiednia. Chciałbym obniżyć auto dlatego myślę nad opcjami:
1. Amortyzatory MTS (chyba, że polecacie coś lepszego w trochę wyższej cenie) + sprężyny Eibach Pro Kit -30mm/15mm
2. Amortyzatory jak wyżej + Eibach Sportline -50mm/30mm
3. Zawieszenie gwintowane Ta Technix
Mój budżet to około 1500 zł. Jeśli chodzi o pierwszą opcje to nie wiem czy nie siądzie zbyt mało, ale znowu w sportline może być za duża gleba… Zawieszenie gwintowane tylko ze względu na możliwość regulacji, wtedy obniżenie ustawie pod siebie, ale znowu na temat tatechnix opinie są podzielone (z resztą jak każdy gwint za 1000zł). Auto używam do codziennej jazdy a rocznie robię ok. 12 tysięcy.
Będę wdzięczny za każde sugestie
Z góry dzięki
Marcin
Na początku może najważniejsze informacje:
BMW E46 Sedan 320d 136 KM 2000 r
Felgi DEZENT S 18” 8j
Opony obecnie przód 215/40/18 tył 225/40/18, z pewnością będą zmieniane po zakupie zawieszenia
Zastanawiam się nad zmianą zawieszenia, ale z reguły jestem narwany w zakupie i zazwyczaj efekt nie jest po mojej myśli, dlatego teraz na spokojnie ! . Wrzucam kilka zdjęć na których widać, że prezentuje się nie ciekawie, tył jeszcze ujdzie ale przód koza straszna (2 cm wyżej niż na tył)
Zwracam się z pytaniem jaka opcja będzie najbardziej odpowiednia. Chciałbym obniżyć auto dlatego myślę nad opcjami:
1. Amortyzatory MTS (chyba, że polecacie coś lepszego w trochę wyższej cenie) + sprężyny Eibach Pro Kit -30mm/15mm
2. Amortyzatory jak wyżej + Eibach Sportline -50mm/30mm
3. Zawieszenie gwintowane Ta Technix
Mój budżet to około 1500 zł. Jeśli chodzi o pierwszą opcje to nie wiem czy nie siądzie zbyt mało, ale znowu w sportline może być za duża gleba… Zawieszenie gwintowane tylko ze względu na możliwość regulacji, wtedy obniżenie ustawie pod siebie, ale znowu na temat tatechnix opinie są podzielone (z resztą jak każdy gwint za 1000zł). Auto używam do codziennej jazdy a rocznie robię ok. 12 tysięcy.
Będę wdzięczny za każde sugestie
Z góry dzięki
Marcin
za 1200zł możesz kupic zawieszenie z AP -40/-20 amory +sprężyn.
Na codzien fajna gleba i funkcjonalna miałem taki zestaw w e46 330d i byłem bardzo zadowolony, jeżeli nie to kup amory AP i Eibach sportline tez bedzie dobre połaczenie taki zestaw ma założony Michalik więc mozesz podejrzec w galerii u niego jak to siedzi moja galeria jest w archiwum wiec tez mozesz zlukac
Na codzien fajna gleba i funkcjonalna miałem taki zestaw w e46 330d i byłem bardzo zadowolony, jeżeli nie to kup amory AP i Eibach sportline tez bedzie dobre połaczenie taki zestaw ma założony Michalik więc mozesz podejrzec w galerii u niego jak to siedzi moja galeria jest w archiwum wiec tez mozesz zlukac
NO SPEED NO FUN
Cały czas pisze o zawieszeniu typu KIT (amor+spreżyna)samael16 pisze:Hmmm a może bilstein b6 plus pro kit?
Lub bilstein b8 i sportline
Przy zestawach sportline i -60/-30 jak pamięć mnie nie myli to już trzeba dawać amory mpakietowe o skróconym skoku a nie zwykłe/ z zestawu sportowo dostosowanego zawieszenia.
Jak coś pomieszałem to proszę o poprawę.
ponizej -30 masz racje musza byc amory z krótszym skokiem.
NO SPEED NO FUN
jeżeli amortyzatory masz w dobrym stanie to kup sprężyny np jamex 50/30 a do tego nowe osłony i odboje
jeżeli amortyzatory masz w złym stanie to kup do powyższych sprężyny amortyzatory monroe reflex
i będziesz bardzo zadowolony
do takich obniżeń nie musisz mieć pseudo sportowych amortyzatorów a gwint w tej cenie... polecę zestaw JOM, pewnie niewielu go zna, ja miałem e 46 (tak poprzednik zamontował) i byłem zadowolony co do komfortu
jeżeli amortyzatory masz w złym stanie to kup do powyższych sprężyny amortyzatory monroe reflex
i będziesz bardzo zadowolony
do takich obniżeń nie musisz mieć pseudo sportowych amortyzatorów a gwint w tej cenie... polecę zestaw JOM, pewnie niewielu go zna, ja miałem e 46 (tak poprzednik zamontował) i byłem zadowolony co do komfortu