Chiptuning/EGR off/DPF off/Rev limitery wszystkie BMW

BMW e46 e39 e38 EDC15 EDC16 chiptuning 400zł z diagnostyką

Moderator: marzok

Awatar użytkownika
marzok
Zaawansowany forumowicz
Posty: 137
Rejestracja: 2014-04-27, 13:52
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: marzok »

Jak obiecałem tak zrobiłem. Wynik z mojego compacta 320d 196KM/430Nm (czerwony kolor)

1szy pomiar na seryjnej mapie bez katów z wyłączonym EGR. (niebieski kolor)

Pomyliłem sie o 4KM i 20Nm :)

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2016-01-08, 21:56 przez marzok, łącznie zmieniany 2 razy.
CHIPTUNING HAMOWNIA PODWOZIOWA BOSCH 698463776

https://www.facebook.com/gorillaelectronics/
Awatar użytkownika
Ciapek540
Zaawansowany forumowicz
Posty: 442
Rejestracja: 2014-10-06, 14:15
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: Ciapek540 »

ładnie ładnie
^^
szczepciu
Zaawansowany forumowicz
Posty: 353
Rejestracja: 2012-12-02, 20:22
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: szczepciu »

marzok pisze:Jak obiecałem tak zrobiłem. Wynik z mojego compacta 320d 196KM/430Nm (czerwony kolor)

1szy pomiar na seryjnej mapie bez katów z wyłączonym EGR. (niebieski kolor)

Kod: Zaznacz cały

http://speedy.sh/5HAZc/dyno.jpg
Pomyliłem sie o 4KM i 20Nm :)
widziałem :mrgreen: mały go-kart!!
Awatar użytkownika
marzok
Zaawansowany forumowicz
Posty: 137
Rejestracja: 2014-04-27, 13:52
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: marzok »

Zrobilem co mialem do sprzedania http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e4 ... y7O1H.html

Gwarancja na silnik.
CHIPTUNING HAMOWNIA PODWOZIOWA BOSCH 698463776

https://www.facebook.com/gorillaelectronics/
Awatar użytkownika
booster
Małopiszący
Posty: 1
Rejestracja: 2015-11-22, 14:31
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: booster »

Po wizycie w Gorilla electronics odkrylem drugie oblicze mojego samochodu (e46 320d 150KM). Autko duzo lepiej przyspiesza, poprawiła sie elastycznosc wszystko na plus. Wybrałem typowy setup 180KM i 380Nm z wyłaczeniem EGR i po tym zabiegu zaczołem wierzyć w chiptuning! Dodatkowo auto przeszlo całkowita diagnostyke silnika w gratisie dokodawno mi za darmo zamykanie drzwi po ruszeniu. Pracuje w Austrii, auto lata co tydzien do Salzburga i z powrotem zrobiłem już na tym sofcie 15tys km i wszystko gra, spalanie na trasie 0,5l mniej. Wszystkie Passaty, Vectry, Mondea na trasie maja na noc. POLECAM!
BMW - Bokiem Możesz Wszędzie
Awatar użytkownika
bulik1985
Moderator
Posty: 0
Rejestracja: 2015-11-25, 10:45
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: bulik1985 »

Polecam! Nawet moja żona zauważyła różnicę! Teraz kontrola trakcji ma co robić....autko dostało drugie życie :bmw:
Gracek
Moderator
Posty: 0
Rejestracja: 2015-11-27, 20:08
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Gracek »

Polecam z czystym sercem. 520d ożyło :)
Awatar użytkownika
marzok
Zaawansowany forumowicz
Posty: 137
Rejestracja: 2014-04-27, 13:52
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: marzok »

Cos z innej beczki 1.9 TDI 115KM seria. Wykres po moim remapie - auto nie dymi. Moc mierzona na hamowni vtech Jastrzebie.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2016-01-08, 22:09 przez marzok, łącznie zmieniany 1 raz.
CHIPTUNING HAMOWNIA PODWOZIOWA BOSCH 698463776

https://www.facebook.com/gorillaelectronics/
Awatar użytkownika
Speedy26
Moderator
Posty: 0
Rejestracja: 2015-12-12, 17:08
Lokalizacja: Rydułtowy

Post autor: Speedy26 »

Od roku jezdze na mapie od Gorilla. W firmie zostalo wykonane:

- wyciecie katalizatorów
- EGR off
- Turbo GT2260
- remap
Ostatnio postanowiłem zmierzyć sobie moc: 244KM 530Nm

POLECAM!

Obrazek
Bylo 184 380Nm jest 244KM 530Nm by Gorilla electronics
Dante182
Zaawansowany forumowicz
Posty: 151
Rejestracja: 2014-06-10, 21:03
Lokalizacja: Chybie

Post autor: Dante182 »

Strasznie pozno wstaje to turbo ;/ Nie probowales tego jakos korygowac? Przy 2k rpm jest tylko 80km. Optymistyczny wynik jak na seryjny uklad paliwowy :)
Jak z dymieniem?
Awatar użytkownika
Speedy26
Moderator
Posty: 0
Rejestracja: 2015-12-12, 17:08
Lokalizacja: Rydułtowy

Post autor: Speedy26 »

Dante182 pisze:Strasznie pozno wstaje to turbo ;/ Nie probowales tego jakos korygowac? Przy 2k rpm jest tylko 80km. Optymistyczny wynik jak na seryjny uklad paliwowy :)
Jak z dymieniem?
Dla mnie jest OK. Przy 4tym biegu od 2tys. rpm nie trzeba zmieniac biegu zeby wyprzedzic. Jak patrze na wykresy konkurencji jest podobnie. Podoba mi sie ze trzyma moc do czerwonego pola. Auto nie dymi.

Chodzilo mi o mape zeby dwumas za bardzo nie ucierpial.
Bylo 184 380Nm jest 244KM 530Nm by Gorilla electronics
Awatar użytkownika
marzok
Zaawansowany forumowicz
Posty: 137
Rejestracja: 2014-04-27, 13:52
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: marzok »

Do rozwiania wątpliwości przyspieszenie innej e46 od 0 do 200km/h. Na tym samym setupie co speedy tzw. Stage 2 by Gorilla electronics

https://www.youtube.com/watch?v=ZfTwBrFM730
CHIPTUNING HAMOWNIA PODWOZIOWA BOSCH 698463776

https://www.facebook.com/gorillaelectronics/
Awatar użytkownika
marzok
Zaawansowany forumowicz
Posty: 137
Rejestracja: 2014-04-27, 13:52
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: marzok »

Przykład jak bardzo zawór EGR może wpływać na poziom zanieczyszczenia kolektora dolotowego. Vectra C 1.9 CDTI 150KM.

Warstwa "mułu" wewnątrz kolektora w granicach 0,5cm. Otwór EGR całkowicie zatkany przez zgromadzony nagar (można powiedzieć, że sam siebie wykończył).

Demontaż kolektora też nie jest prosty, trzeba np. blokowac rozrząd i wyciągać pompe paliwa.

Zdjecia z prac:

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez marzok, łącznie zmieniany 1 raz.
CHIPTUNING HAMOWNIA PODWOZIOWA BOSCH 698463776

https://www.facebook.com/gorillaelectronics/
Awatar użytkownika
bawara1985
Moderator
Posty: 0
Rejestracja: 2016-01-06, 11:11
Lokalizacja: Wodzisław

Post autor: bawara1985 »

Polecam gościa. Zmierzyłem moc po modyfikacjach w Gorilla, na zaprzyjaźnionej hamowni Vtech Jastrzębie.

Obrazek

W firmie zostało wykonane mechaniczne usunięcie klapek oraz DPFa.

Program plus wyłonczenie DPF i EGR. Żadnych lampek regeneracji itp...

Wszystko szybko i za śmieszne pieniądze!
@204KM/434Nm by Gorilla electronics
Maver
Małopiszący
Posty: 40
Rejestracja: 2015-11-16, 09:46
Lokalizacja: Knurów
Kontakt:

Post autor: Maver »

To może i ja coś napiszę po jak dziś sprawdziłem 5200 km od wizyty u Marzoka:

- pacjent e61 530d z dpf
Diagnoza:
- za mało mocy na trasie, za duże spalanie (13+ w szybkiej trasie )
Leczenie
- wymiana dwóch wtryskiwaczy
- usunięcie dpf
- wyłączenie EGR
- chip tuning " lajtowy "
Efekt :
- auto ZAUWAŻALNIE DUUUUUŻO szybsze w rejonie 150-250, 0-100 ciężko powiedzieć bo szkoda mi jakoś skrzyni do takich rajdów, a z takiej krowy i tak wyścigówki nie będzie
- na trasie jak na razie nikt mnie nie objechał, spalanie w BARDZO szybkiej trasie zamyka się w 9,5l, w spokojnej tj. 120-150 zamyka się w 7,5.
Po mieście jak to po mieście, około 12, no ale buda, automat, moc - ja nie narzekam

Podsumowanie:
Zdecydowanie polecam usługi Marzoka, facet zna się na rzeczy, nie uczy się na autach klientów, co dla mnie najważniejsze
- protokół odbioru samochodu
- paragon na wykonaną usługę z gwarancją

Po roku w oszczędnościach na paliwie usługa się zwraca, do tego Marzok oddaje wkład z DPFa za który można szarpnąć około 500 złotych ;)

Raz jeszcze POLECAM
ODPOWIEDZ