Chiptuning/EGR off/DPF off/Rev limitery wszystkie BMW
Moderator: marzok
Jak obiecałem tak zrobiłem. Wynik z mojego compacta 320d 196KM/430Nm (czerwony kolor)
1szy pomiar na seryjnej mapie bez katów z wyłączonym EGR. (niebieski kolor)
Pomyliłem sie o 4KM i 20Nm
1szy pomiar na seryjnej mapie bez katów z wyłączonym EGR. (niebieski kolor)
Pomyliłem sie o 4KM i 20Nm
Ostatnio zmieniony 2016-01-08, 21:56 przez marzok, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-12-02, 20:22
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
widziałem mały go-kart!!marzok pisze:Jak obiecałem tak zrobiłem. Wynik z mojego compacta 320d 196KM/430Nm (czerwony kolor)
1szy pomiar na seryjnej mapie bez katów z wyłączonym EGR. (niebieski kolor)
Pomyliłem sie o 4KM i 20NmKod: Zaznacz cały
http://speedy.sh/5HAZc/dyno.jpg
Zrobilem co mialem do sprzedania http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e4 ... y7O1H.html
Gwarancja na silnik.
Gwarancja na silnik.
Po wizycie w Gorilla electronics odkrylem drugie oblicze mojego samochodu (e46 320d 150KM). Autko duzo lepiej przyspiesza, poprawiła sie elastycznosc wszystko na plus. Wybrałem typowy setup 180KM i 380Nm z wyłaczeniem EGR i po tym zabiegu zaczołem wierzyć w chiptuning! Dodatkowo auto przeszlo całkowita diagnostyke silnika w gratisie dokodawno mi za darmo zamykanie drzwi po ruszeniu. Pracuje w Austrii, auto lata co tydzien do Salzburga i z powrotem zrobiłem już na tym sofcie 15tys km i wszystko gra, spalanie na trasie 0,5l mniej. Wszystkie Passaty, Vectry, Mondea na trasie maja na noc. POLECAM!
BMW - Bokiem Możesz Wszędzie
Cos z innej beczki 1.9 TDI 115KM seria. Wykres po moim remapie - auto nie dymi. Moc mierzona na hamowni vtech Jastrzebie.
Ostatnio zmieniony 2016-01-08, 22:09 przez marzok, łącznie zmieniany 1 raz.
Dla mnie jest OK. Przy 4tym biegu od 2tys. rpm nie trzeba zmieniac biegu zeby wyprzedzic. Jak patrze na wykresy konkurencji jest podobnie. Podoba mi sie ze trzyma moc do czerwonego pola. Auto nie dymi.Dante182 pisze:Strasznie pozno wstaje to turbo ;/ Nie probowales tego jakos korygowac? Przy 2k rpm jest tylko 80km. Optymistyczny wynik jak na seryjny uklad paliwowy
Jak z dymieniem?
Chodzilo mi o mape zeby dwumas za bardzo nie ucierpial.
Bylo 184 380Nm jest 244KM 530Nm by Gorilla electronics
Do rozwiania wątpliwości przyspieszenie innej e46 od 0 do 200km/h. Na tym samym setupie co speedy tzw. Stage 2 by Gorilla electronics
https://www.youtube.com/watch?v=ZfTwBrFM730
https://www.youtube.com/watch?v=ZfTwBrFM730
Przykład jak bardzo zawór EGR może wpływać na poziom zanieczyszczenia kolektora dolotowego. Vectra C 1.9 CDTI 150KM.
Warstwa "mułu" wewnątrz kolektora w granicach 0,5cm. Otwór EGR całkowicie zatkany przez zgromadzony nagar (można powiedzieć, że sam siebie wykończył).
Demontaż kolektora też nie jest prosty, trzeba np. blokowac rozrząd i wyciągać pompe paliwa.
Zdjecia z prac:
Warstwa "mułu" wewnątrz kolektora w granicach 0,5cm. Otwór EGR całkowicie zatkany przez zgromadzony nagar (można powiedzieć, że sam siebie wykończył).
Demontaż kolektora też nie jest prosty, trzeba np. blokowac rozrząd i wyciągać pompe paliwa.
Zdjecia z prac:
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez marzok, łącznie zmieniany 1 raz.
- bawara1985
- Moderator
- Posty: 0
- Rejestracja: 2016-01-06, 11:11
- Lokalizacja: Wodzisław
Polecam gościa. Zmierzyłem moc po modyfikacjach w Gorilla, na zaprzyjaźnionej hamowni Vtech Jastrzębie.
W firmie zostało wykonane mechaniczne usunięcie klapek oraz DPFa.
Program plus wyłonczenie DPF i EGR. Żadnych lampek regeneracji itp...
Wszystko szybko i za śmieszne pieniądze!
W firmie zostało wykonane mechaniczne usunięcie klapek oraz DPFa.
Program plus wyłonczenie DPF i EGR. Żadnych lampek regeneracji itp...
Wszystko szybko i za śmieszne pieniądze!
@204KM/434Nm by Gorilla electronics
To może i ja coś napiszę po jak dziś sprawdziłem 5200 km od wizyty u Marzoka:
- pacjent e61 530d z dpf
Diagnoza:
- za mało mocy na trasie, za duże spalanie (13+ w szybkiej trasie )
Leczenie
- wymiana dwóch wtryskiwaczy
- usunięcie dpf
- wyłączenie EGR
- chip tuning " lajtowy "
Efekt :
- auto ZAUWAŻALNIE DUUUUUŻO szybsze w rejonie 150-250, 0-100 ciężko powiedzieć bo szkoda mi jakoś skrzyni do takich rajdów, a z takiej krowy i tak wyścigówki nie będzie
- na trasie jak na razie nikt mnie nie objechał, spalanie w BARDZO szybkiej trasie zamyka się w 9,5l, w spokojnej tj. 120-150 zamyka się w 7,5.
Po mieście jak to po mieście, około 12, no ale buda, automat, moc - ja nie narzekam
Podsumowanie:
Zdecydowanie polecam usługi Marzoka, facet zna się na rzeczy, nie uczy się na autach klientów, co dla mnie najważniejsze
- protokół odbioru samochodu
- paragon na wykonaną usługę z gwarancją
Po roku w oszczędnościach na paliwie usługa się zwraca, do tego Marzok oddaje wkład z DPFa za który można szarpnąć około 500 złotych
Raz jeszcze POLECAM
- pacjent e61 530d z dpf
Diagnoza:
- za mało mocy na trasie, za duże spalanie (13+ w szybkiej trasie )
Leczenie
- wymiana dwóch wtryskiwaczy
- usunięcie dpf
- wyłączenie EGR
- chip tuning " lajtowy "
Efekt :
- auto ZAUWAŻALNIE DUUUUUŻO szybsze w rejonie 150-250, 0-100 ciężko powiedzieć bo szkoda mi jakoś skrzyni do takich rajdów, a z takiej krowy i tak wyścigówki nie będzie
- na trasie jak na razie nikt mnie nie objechał, spalanie w BARDZO szybkiej trasie zamyka się w 9,5l, w spokojnej tj. 120-150 zamyka się w 7,5.
Po mieście jak to po mieście, około 12, no ale buda, automat, moc - ja nie narzekam
Podsumowanie:
Zdecydowanie polecam usługi Marzoka, facet zna się na rzeczy, nie uczy się na autach klientów, co dla mnie najważniejsze
- protokół odbioru samochodu
- paragon na wykonaną usługę z gwarancją
Po roku w oszczędnościach na paliwie usługa się zwraca, do tego Marzok oddaje wkład z DPFa za który można szarpnąć około 500 złotych
Raz jeszcze POLECAM