[E39] Problem ze wspomaganiem
-
- Małopiszący
- Posty: 68
- Rejestracja: 2014-09-23, 17:30
- Lokalizacja: Zabrze
[E39] Problem ze wspomaganiem
Witam...
Od pewnego czasu borykam się z problemem dotyczącym wspomagania układu kierowniczego. Mianowicie wspomagania nie mam po odpaleniu, przy pierwszych ruchach kierownicą; później jest OK. Dodam, że im zimniej, tym gorzej i więcej ruchów (kierownicą) muszę wykonać, żeby wspomaganie działało poprawnie. Czy przekładnia daje mi do zrozumienia, że chce regeneracji, czy raczej przyczyny powinienem szukać gdzie indziej.
Sam układ wspomagania był już płukany, zalany świeżym płynem i odpowietrzony. Wycieków nigdzie nie ma, stan płynu się nie zmienia.
Co proponujecie?
Pzdr
Od pewnego czasu borykam się z problemem dotyczącym wspomagania układu kierowniczego. Mianowicie wspomagania nie mam po odpaleniu, przy pierwszych ruchach kierownicą; później jest OK. Dodam, że im zimniej, tym gorzej i więcej ruchów (kierownicą) muszę wykonać, żeby wspomaganie działało poprawnie. Czy przekładnia daje mi do zrozumienia, że chce regeneracji, czy raczej przyczyny powinienem szukać gdzie indziej.
Sam układ wspomagania był już płukany, zalany świeżym płynem i odpowietrzony. Wycieków nigdzie nie ma, stan płynu się nie zmienia.
Co proponujecie?
Pzdr
-
- Małopiszący
- Posty: 68
- Rejestracja: 2014-09-23, 17:30
- Lokalizacja: Zabrze
-
- Małopiszący
- Posty: 68
- Rejestracja: 2014-09-23, 17:30
- Lokalizacja: Zabrze
Płyn wymieniony, jak pisalem w poście. A co do paska, to nic mi nie piszczy byłoby coś słychać chopiemarzok pisze:Wymień se chopie olej wchodzi niecałe 2L. Prawdopodobnie masz za gęsty wlany. Kup czerwony ATF valvoline 30zl za 1l
Druga rzecz to moze napinacz paska, ale to bys pewnie zauwazyl ze piszczy.
-
- Małopiszący
- Posty: 68
- Rejestracja: 2014-09-23, 17:30
- Lokalizacja: Zabrze
Valvoline to raczej najlepszy wybór, więc jakość płynu sobie darujmy.Bercik pisze:jak wymieniłeś płyn to wymień go na lepszy może zalałeś gównianym płynem
To się już działo przed wymianą płynu... napisałem przecież w pierwszym pościeBercik pisze:i przy mrozach zgęstniał i stracił swoje właściwości
-
- Małopiszący
- Posty: 68
- Rejestracja: 2014-09-23, 17:30
- Lokalizacja: Zabrze
Teraz też już myślę, że to wina pompy. Może być, że zaraz po odpaleniu pompa nie do końca trybi i dopiero po kilku ruchach kierą dostaje "rozpędu" i działa poprawnie.marzok pisze:No to kup nową pompę, nowe przewody i zregeneruj magiel. Założę się, że żaden z wymienionych elementów nie jest w 100proc sprawny. Wtedy napewno bedzie skrecac
Na dniach wymienie pompę i zobaczymy