[E82] 120d by Dante182
[E82] 120d by Dante182
Witam
Po dosyć długiej i przyjemnej jeździe Compactem przyszedł czas na zmiany...
Nowy nabytek jest już w rodzinie ok 3 lata, więc nie musiałem jeździć setki kilometrów po Polsce i oglądać nie wiadomo ilu egzemplarzy :cwaniak: :cwaniak:
Jedynka w tym nadwoziu od zawsze budziła we mnie spore emocje. A po zakupie danego egzemplarza przez ojca tylko utwierdziłem się w przekonaniu że jest to moje małe marzenie, które kiedyś będę chciał zrealizować :hurra:
Przeskok między E46 a E82 jest jak dla mnie znaczny... Nie chodzi mi już o kwestie wizualne (bo znajdzie się wiele osób, które wytkną mi posiadanie Compacta ). Prowadzenie jest na duży plus! Jedynka trzyma sie drogi jak przyklejona i układ kierowniczy jest dużo bardziej precyzyjny. Silnik pomimo że to słynne N47 jest sporo żwawszy niż moje poprzednie M47N.
Planów jest sporo i mam nadzieje, że chociaż część uda się zrealizować Żeby nie przynudzać, VIN, krótki opis co już jest zrobione i fotki
========================================
Vehicle information
========================================
VIN: WBAUR31090VF10759
Type code: UR31
Model: 120D OL (EUR)
E-F-R series: E82
Series: 1
Type: COUPE
Steering: LL
Doors: 2
Engine: N47
Displacement: 2.00
Power: 130 (177 hp)
Drive: HECK
Transmission: MECH
Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI
Upholstery code: AUAT - STOFF NETWORK/AN
Prod.date: 2007-11-22
S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
S1CB ACEA / CO2 scope
S1CC Auto start/stop function
S1CD Brake Energy Regeneration
S2PA Lockable wheel bolt
S2R2 BMW LA wheel, start spoke 256
S4BZ Interior trim finishers Titanium light
P7RS Package Comfort
S8SP Control unit COP
S249 Multifunction f steering wheel
S255 Sports leather steering wheel
S321 Exterior parts in vehicle colour
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S441 Smoker package
S473 Armrest front
S502 Headlight cleaning system
S507 Park Distance Control (PDC), rear
S520 Fog lights
S521 Rain sensor
S522 Xenon Light
S534 Automatic air conditioning
S540 Cruise control
S548 Kilometre speedo
S563 Light package
S845 Acoustic fasten seat belt reminder
S855 Language version, Italian
S863 Dealer List Europe
S884 Operating instructions, Italian
Mody:
Amorki Bilstein B6 na grubym tłoku
Sprężyny Eibach pro kit
Wycięty DPF
DP 2,5"
Program CTR Tuning Zabrze - 209km i 430nm - Całkowicie bezdymny
Przednie zaciski z jarzmami - E92 330d
Tarcze przod z klockami 330mm - ATE Powerdisc
Wrzucony środek w skórze
Tylna lotka na klapie
Przednie lampy BMW 1M
Galka zmiany biegów BMW Performance
Fotki:
Po dosyć długiej i przyjemnej jeździe Compactem przyszedł czas na zmiany...
Nowy nabytek jest już w rodzinie ok 3 lata, więc nie musiałem jeździć setki kilometrów po Polsce i oglądać nie wiadomo ilu egzemplarzy :cwaniak: :cwaniak:
Jedynka w tym nadwoziu od zawsze budziła we mnie spore emocje. A po zakupie danego egzemplarza przez ojca tylko utwierdziłem się w przekonaniu że jest to moje małe marzenie, które kiedyś będę chciał zrealizować :hurra:
Przeskok między E46 a E82 jest jak dla mnie znaczny... Nie chodzi mi już o kwestie wizualne (bo znajdzie się wiele osób, które wytkną mi posiadanie Compacta ). Prowadzenie jest na duży plus! Jedynka trzyma sie drogi jak przyklejona i układ kierowniczy jest dużo bardziej precyzyjny. Silnik pomimo że to słynne N47 jest sporo żwawszy niż moje poprzednie M47N.
Planów jest sporo i mam nadzieje, że chociaż część uda się zrealizować Żeby nie przynudzać, VIN, krótki opis co już jest zrobione i fotki
========================================
Vehicle information
========================================
VIN: WBAUR31090VF10759
Type code: UR31
Model: 120D OL (EUR)
E-F-R series: E82
Series: 1
Type: COUPE
Steering: LL
Doors: 2
Engine: N47
Displacement: 2.00
Power: 130 (177 hp)
Drive: HECK
Transmission: MECH
Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI
Upholstery code: AUAT - STOFF NETWORK/AN
Prod.date: 2007-11-22
S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
S1CB ACEA / CO2 scope
S1CC Auto start/stop function
S1CD Brake Energy Regeneration
S2PA Lockable wheel bolt
S2R2 BMW LA wheel, start spoke 256
S4BZ Interior trim finishers Titanium light
P7RS Package Comfort
S8SP Control unit COP
S249 Multifunction f steering wheel
S255 Sports leather steering wheel
S321 Exterior parts in vehicle colour
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S441 Smoker package
S473 Armrest front
S502 Headlight cleaning system
S507 Park Distance Control (PDC), rear
S520 Fog lights
S521 Rain sensor
S522 Xenon Light
S534 Automatic air conditioning
S540 Cruise control
S548 Kilometre speedo
S563 Light package
S845 Acoustic fasten seat belt reminder
S855 Language version, Italian
S863 Dealer List Europe
S884 Operating instructions, Italian
Mody:
Amorki Bilstein B6 na grubym tłoku
Sprężyny Eibach pro kit
Wycięty DPF
DP 2,5"
Program CTR Tuning Zabrze - 209km i 430nm - Całkowicie bezdymny
Przednie zaciski z jarzmami - E92 330d
Tarcze przod z klockami 330mm - ATE Powerdisc
Wrzucony środek w skórze
Tylna lotka na klapie
Przednie lampy BMW 1M
Galka zmiany biegów BMW Performance
Fotki:
PRIMO, felgi tez mi nie siedza wiec wiszą na gieldzie i aukcjach
Galka moze tak na zdjeciach wyszla, ale na zywo fajny efekt jak dla mnie, jest malutka przez co skok tez sie troche skrocil i fajnie lezy w dłoni
Body 1M to gruba kasa... Sam zderzak nie dopasuje
Kupilem nastepny komplet sprezyn, tylko tym razem H&R. Tyl siedzi wysoko a mialo byc -20 albo -25 Pogoda i czas niepozwalaja mi zalozyć jeszcze przodu ale tu chyba takiego czegos nie bedzie Mam dylemat co zrobic bo Eibach fajnie siedzi ale jest miekki i tyl buja. Zas na H&R sztywnosc jest idealna dla mnie ;/
O planach to na bieżąco Moge zapewnic ze jest ich duzo do zrealizowania Zeby jakos jezdzic przez ten sezon to trzeba cos z kołem zrobic
Galka moze tak na zdjeciach wyszla, ale na zywo fajny efekt jak dla mnie, jest malutka przez co skok tez sie troche skrocil i fajnie lezy w dłoni
Body 1M to gruba kasa... Sam zderzak nie dopasuje
Kupilem nastepny komplet sprezyn, tylko tym razem H&R. Tyl siedzi wysoko a mialo byc -20 albo -25 Pogoda i czas niepozwalaja mi zalozyć jeszcze przodu ale tu chyba takiego czegos nie bedzie Mam dylemat co zrobic bo Eibach fajnie siedzi ale jest miekki i tyl buja. Zas na H&R sztywnosc jest idealna dla mnie ;/
O planach to na bieżąco Moge zapewnic ze jest ich duzo do zrealizowania Zeby jakos jezdzic przez ten sezon to trzeba cos z kołem zrobic
CHUDY, dzieki! Postaram sie, zeby nie bylo nudy w temacie
Poki co priorytet to felgi... W 18 ciezko cos fajnego znalezc. Boje sie ze 19 to beda troche za duze na takie male autko. Musialbym cos przymierzyc
Panowie szukam kogoś do oklejenia szybek. Myślałem zeby samemu sprobowac bo koszt samej folii jest mały wiec mala strata, ale czuje ze za pierwszym razem mogło by wyjsc srednio ;/
Z nowosci:
Dłuższe wolne pozwoliło trochę pogrzebać przy jedynce Udało się kupić komplet sprężyn H&R :hurra: Przód siadł bardzo fajnie i raczej niżej bym nie chciał. Nie jestem zwolennikiem masakrycznej gleby, żeby sprawdzać trasę czy czasami po drodze nie mam jakiegoś progu zwalniającego... Autko jest zdecydowanie bardziej sztywne niż na Eibachach. Głównie o to mi chodziło, bo tył lubił pływać na większych uskokach.
Seria vs H&R
Niestety tylko jedno zdjęcie po założeniu... Jednak dużej roznicy wizualnie nie ma
Poki co priorytet to felgi... W 18 ciezko cos fajnego znalezc. Boje sie ze 19 to beda troche za duze na takie male autko. Musialbym cos przymierzyc
Panowie szukam kogoś do oklejenia szybek. Myślałem zeby samemu sprobowac bo koszt samej folii jest mały wiec mala strata, ale czuje ze za pierwszym razem mogło by wyjsc srednio ;/
Z nowosci:
Dłuższe wolne pozwoliło trochę pogrzebać przy jedynce Udało się kupić komplet sprężyn H&R :hurra: Przód siadł bardzo fajnie i raczej niżej bym nie chciał. Nie jestem zwolennikiem masakrycznej gleby, żeby sprawdzać trasę czy czasami po drodze nie mam jakiegoś progu zwalniającego... Autko jest zdecydowanie bardziej sztywne niż na Eibachach. Głównie o to mi chodziło, bo tył lubił pływać na większych uskokach.
Seria vs H&R
Niestety tylko jedno zdjęcie po założeniu... Jednak dużej roznicy wizualnie nie ma
Witam po krótkiej przerwie
Ostatnio miałem okazję pobawić się w pomiary na Racelogic. Były to też moje pierwsze próby startu zatrzymanego jedynka. Niestety miałem ten gadżet tylko na jedna dobe, poza tym pogoda się popsuła i nici z pomiarów...
Pierwszy pomiar
Drugi pomiar
Za pierwszym razem udało się uzyskać zawrotne 7.9s do 100. Druga próba pokazała 8.2s (zbyt wysokie obroty i mocny uślizg kół). Za 3 razem udało się już zejść do 7,6s. Ten wynik powtórzył się kilka razy. Później zaczęło padać i pomiary na ten dzień się skończyły... Na drugi dzien przy pierwszej próbie udało się od razu poprawić wynik na 7.5s. Druga próba i również 7.5s Jednak między tymi pomiarami spora różnica była w przyspieszeniu 0-60. Za pierwszym razem 4.2s a za drugim 3.6s jednak czas do 100 był identyczny czyli 7.5s. Czysto teoretycznie można odjąć te 0.6s co nam da 6.9s Niestety były tylko dwie próby 100-200.
Pierwszy pomiar 100-200
Zacząłem od 4 biegu i przy 190km/h wrzuciłem jeszcze 6 bieg.
Próba numer dwa
Tutaj również zacząłem od 4 biegu, ale 5 bieg dociągnąłem do końca, żeby uzyskać 200km/h według GPS.
Wychodzi na to, że przy zmianie na 6 bieg czas 100-190 jest lepszy o pół sekundy ale czas do 200 jest już gorszy o 0.3s. Czyli bez zmiany na piątke nadrabiam ok 0.8s. Pomiary robione bez spinania się, zmiany biegów to nie karabin maszynowy i nie były najszybsze Czas zarówno do setki jak i 100-200 są na pewno do poprawy Pewnie gdybym miał RL na własność to nic tylko bym jeździł mierzyć :rotfl: Będzie fajny pogląd na przyszłe mody o ile się poprawiły czasy
Przyszły tez w końcu kosmetyki do auta
Pucowania trochę było, ale efekt zdecydowanie na plus! Kolor mocno odżył i nabrał fajnej głębi W tych sprawach trochę zielony jestem, ale myślę, że z czasem nadrobię
Ostatnio miałem okazję pobawić się w pomiary na Racelogic. Były to też moje pierwsze próby startu zatrzymanego jedynka. Niestety miałem ten gadżet tylko na jedna dobe, poza tym pogoda się popsuła i nici z pomiarów...
Pierwszy pomiar
Drugi pomiar
Za pierwszym razem udało się uzyskać zawrotne 7.9s do 100. Druga próba pokazała 8.2s (zbyt wysokie obroty i mocny uślizg kół). Za 3 razem udało się już zejść do 7,6s. Ten wynik powtórzył się kilka razy. Później zaczęło padać i pomiary na ten dzień się skończyły... Na drugi dzien przy pierwszej próbie udało się od razu poprawić wynik na 7.5s. Druga próba i również 7.5s Jednak między tymi pomiarami spora różnica była w przyspieszeniu 0-60. Za pierwszym razem 4.2s a za drugim 3.6s jednak czas do 100 był identyczny czyli 7.5s. Czysto teoretycznie można odjąć te 0.6s co nam da 6.9s Niestety były tylko dwie próby 100-200.
Pierwszy pomiar 100-200
Zacząłem od 4 biegu i przy 190km/h wrzuciłem jeszcze 6 bieg.
Próba numer dwa
Tutaj również zacząłem od 4 biegu, ale 5 bieg dociągnąłem do końca, żeby uzyskać 200km/h według GPS.
Wychodzi na to, że przy zmianie na 6 bieg czas 100-190 jest lepszy o pół sekundy ale czas do 200 jest już gorszy o 0.3s. Czyli bez zmiany na piątke nadrabiam ok 0.8s. Pomiary robione bez spinania się, zmiany biegów to nie karabin maszynowy i nie były najszybsze Czas zarówno do setki jak i 100-200 są na pewno do poprawy Pewnie gdybym miał RL na własność to nic tylko bym jeździł mierzyć :rotfl: Będzie fajny pogląd na przyszłe mody o ile się poprawiły czasy
Przyszły tez w końcu kosmetyki do auta
Pucowania trochę było, ale efekt zdecydowanie na plus! Kolor mocno odżył i nabrał fajnej głębi W tych sprawach trochę zielony jestem, ale myślę, że z czasem nadrobię
Dzidek, można wypożyczyć na różnych portalach aukcyjnych Ja akurat znalazłem na OLX Kwestia dogadania się z właścicielem na jaki okres czasu chcesz zabrać Racelogic i kasa w sumie tez. Ale powiem Ci, że zabawa niesamowita Jeden dzień Ci na pewno braknie hehe. Ja będe chciał jeszcze wypożyczyć końcem maja albo początkiem czerwca więc można się zgadać
Z mila checia ale koncem maja czeka mnie kawalerskie a poczatkiem czerwca wesele bracikaDante182 pisze:Dzidek, można wypożyczyć na różnych portalach aukcyjnych Ja akurat znalazłem na OLX Kwestia dogadania się z właścicielem na jaki okres czasu chcesz zabrać Racelogic i kasa w sumie tez. Ale powiem Ci, że zabawa niesamowita Jeden dzień Ci na pewno braknie hehe. Ja będe chciał jeszcze wypożyczyć końcem maja albo początkiem czerwca więc można się zgadać
Ale z milą checia bym się zgadal na wspolne pomiary
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach