E46 330D problem z odpaleniem
E46 330D problem z odpaleniem
Witam, mam problem z odpaleniem mojej bawarki (e46 330d), myślałem na początku, że to akumulator, ale po wymianie problem wciąz nie rozwiązany a nawet się pogłębił. Mianowicie o ile samochód wcześniej ciężko kręcił (winny był akumulator), przed wymianą już był brak jakiejkolwiek reakcji rozrusznika po przekręceniu kluczyka, kontrolki się świeciły i wszystko ok, ale przekręcam w pozycję 3 i nic, cisza. Wymieniłem więc akumulator przekonany, że w końcu nastał jego kres, bo zrobiło się chłodniej, jednak po wymianie jest to samo, o ile na początku jeszcze co któreś przekręcenie kluczyka zaskoczył i pięknie odpalił o tyle teraz auto jest uziemione i za cholerę nie odpali. Próbowałem nawet na pych go odpalić, na holu więc nie ma opcji żeby nie zaskoczył jeżeli byłaby to tylko i wyłącznie wina rozrusznika, ale też nic...nie odpala, nie ma sposobu żeby go odpalić. Czy to może być wina immobilizera ?
1.
Podepnij INPE zaloguj cisnienie na pompie wtryskowej podczas rozruchu powinno byc 200-300bar. Jak pompa bedzie robic cos kolo 50bara do wymiany reulator cisnienia na pompie lub uszczelka na regulatorze.
2.
Pompa progowa musi pracowac po przekreceniu kluczyka i robic cisnienie 3-4bara.
3.
Sprawdz w IMMO lub Sterowniku silnika czy nie masz bledu "Engine start blocked .... immobilizer"
Jak pompa robi cisnienie, IMMO nie odcina nie ma opcji ze nie odpali.
Podepnij INPE zaloguj cisnienie na pompie wtryskowej podczas rozruchu powinno byc 200-300bar. Jak pompa bedzie robic cos kolo 50bara do wymiany reulator cisnienia na pompie lub uszczelka na regulatorze.
2.
Pompa progowa musi pracowac po przekreceniu kluczyka i robic cisnienie 3-4bara.
3.
Sprawdz w IMMO lub Sterowniku silnika czy nie masz bledu "Engine start blocked .... immobilizer"
Jak pompa robi cisnienie, IMMO nie odcina nie ma opcji ze nie odpali.