Sprzęgło E46 330D

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
zinger
Zaawansowany forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2014-06-01, 20:50
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Sprzęgło E46 330D

Post autor: zinger »

Siemano, czy ktoś może polecić sprawdzony warsztat w którym przerabiają sprzęgła pod większą moc/moment ? U mnie seria już sobie w ogóle nie radzi z tym co jest, potrzebuję magika który złoży mi komplet - dwumas, sprzęgło, docisk - który przeniesie do 800nm. Ewentualnie czy ktoś wie jaki zestaw wsadzić żeby nie martwić się sprzęgłem w e46 330d M57D30 184KM - 242KM/552nm (potrzebny od razu zapas na większe wartości)

Do Radzikowskiego dzwoniłem, czas oczekiwania 4 tygodnie, nie chcę miesiąc czekać na auto stąd pytanie czy ktoś poleci kogoś bliżej na śląsku ?

Aaronex z B-B - kumpel robił u nich do e30 V8 turbo (driftowóz), po zamontowaniu u siebie wyjechał z domu, 1 strzał ze sprzęgła i kaput, także wytrzymało jakieś 200m, stąd trochę się zraziłem i teraz mam wątpliwości.

Pozdro :bmw:
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4165
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

Może Kamil cis poradzi ;)
Zadzwoń do niego.
K64 - namiary znajdziesz na forum.
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
zinger
Zaawansowany forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2014-06-01, 20:50
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: zinger »

Kamil niestety nie miał sprawdzonego patentu, pod którym mógłby się podpisać. Mówił, że to jest największy problem w pomodzonym M57 (184KM).

Ja obiłem tarczę kevlarem, przetoczyłem dwumas i wleciał docisk, z E60 530D - 218KM - i przestało ślizgać, jednak wciąż przy gazie w podłogę na wyższych biegach zaczyna drgać całą budą od nagłego przyrostu momentu. Nie wiem czy to łącznik elastyczny wału, czy tuleja dyfra, czy zwyczajnie dwumas (sprężynki) nie ogarnia momentu. Na razie nie ma czasu i funduszy żeby coś z tym zrobić, ale nie jest to jakoś mega uciążliwe, wystarczy przy ostrej jeździe nie deptać w opór na 4 i 5 biegu poniżej 2200 obr. co tylko z korzyścią dla dwumasy będzie :D
ODPOWIEDZ