[E46] Individualny sedan by marcin020799

Tu zamieszczamy fotki i szczegółowy opis naszych beemek
Glodek
Maniak forumowy
Posty: 1794
Rejestracja: 2009-11-24, 20:25
Lokalizacja: Katowice

Re: [E46] Individualny sedan by marcin020799

Post autor: Glodek »

Powiem ci ,działasz mega
Wielki szacun ,podświetlane klamki są fajne ,mam i ładnie to wygląda ,
Podgrzewana kanapa 🦾 również myślę nad tym ,tym bardziej że mam druga która leży 😁

Oj już nie pamiętam kiedy ja jechałem ul Kościuszki w stronę Bazyliki ,chyba jak mieszkałem w Rybniku 😊

Czekamy na więcej fotek z prac ,
Trzymaj się i pozdro
Obrazek
Awatar użytkownika
marcin020799
Zaawansowany forumowicz
Posty: 117
Rejestracja: 2017-07-16, 09:09
Lokalizacja: Rybnik

Re: [E46] Individualny sedan by marcin020799

Post autor: marcin020799 »

Drobne kroczki ;)
Odświeżona polerka rantów, aby było perfekcyjnie
Obrazek

Na ranty ceramika Aqua Wheel Coating
Obrazek

No i zmiana, która lekko mówiąc spotykała się z różnym odbiorem :lol:
Coś tam chciałem wizualnie zmienić pod maską, więc kupiłem drugą pokrywę zaworów w celu polakierowania jej według swojego pomysłu i z tego
Obrazek

Zrobiło się to:
Obrazek

Paski i napis BMW w kolor miedziany - dokładnie ten sam lakier, którym malowane były zaciski hamulców, reszta pokrywy w czarny połysk
Miało być po prostu choć odrobinę ciekawiej, ciemniej i jednocześnie nawiązywać do motywu kolorystycznego m.in. felg :P
Obrazek

No i na koniec parę zdjęć z małej spontanicznej "sesji" na opuszczonej stacji. Oczywiście znowu telefonem, kiedy cały sprzęt fotograficzny czeka w szufladzie 😅
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pojeździłem dosłownie 2 tygodnie na zimowych felgach i wrzuciłem znowu BBS, bo nie planuję jeździć zimą, także zapewne kolejny update będzie ze smaczków, które zostawiam sobie na zimowe wieczory ;)
Glodek
Maniak forumowy
Posty: 1794
Rejestracja: 2009-11-24, 20:25
Lokalizacja: Katowice

Re: [E46] Individualny sedan by marcin020799

Post autor: Glodek »

Jednak letnie koło to jest to 😁
Co tam jeszcze chcesz dołożyć że smaczków
Obrazek
Awatar użytkownika
marcin020799
Zaawansowany forumowicz
Posty: 117
Rejestracja: 2017-07-16, 09:09
Lokalizacja: Rybnik

Re: [E46] Individualny sedan by marcin020799

Post autor: marcin020799 »

Oczywiście były inne priorytety i wszystko utknęło na etapie planów :roll:
Niemniej jednak mam zaprojektowany panel pod przyciski grzania z tyłu, mam podrzucić znajomemu plik na drukarkę 3D i wreszcie z tym coś ruszy. Zbierają się też powoli graty do shadowline, oczywiście z tym również nie może być bez przeszkód, bo jedno lusterko przyszło jak należy, a lusterko kierowcy z anglika :evil: ot rynek części do BMW.
Zmienić musiałem również akumulator. Ponieważ taki miałem wcześniej i się sprawdził, padło na Varta Blue Dynamic 60Ah.
Dołożyłem przycisk otwierania bagażnika przy podstopnicy z E38, no i wpadły dystanse TA 10mm. Trzeba było ściągać z Niemiec, bo to jedyne dystanse 10mm z centrowaniem 🥴

Siedzi to tak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W międzyczasie zapadła decyzja, że gdy będę miał na to wolne środki - wpadnie gwint. Wraz z gwintem cambery, regulowane wahacze i trzeba będzie się pobawić w prawdziwe spasy.
Awatar użytkownika
marcin020799
Zaawansowany forumowicz
Posty: 117
Rejestracja: 2017-07-16, 09:09
Lokalizacja: Rybnik

Re: [E46] Individualny sedan by marcin020799

Post autor: marcin020799 »

Jak zapowiedziałem, tak zrobiłem. Wcześniej niż sam zakładałem :mrgreen:

Obrazek

Po większym rozeznaniu się, zasięgnięciu opinii ludzi, którzy mają faktyczne doświadczenie z różnymi zawieszeniami, padło na gwint DTSline. Podobno bliźniaczy z gwintem AP, również jak AP, DTS należy do grupy KW.
Szczerze mówiąc bałem się, że może to być ping pong jak chińczyki, czy TA Technixy. Zupełnie niepotrzebnie. Jest sztywniej, ale nie jest beton i co najważniejsze - nic nie dobija, a auto nie podskakuje na nierównościach. Pewność prowadzenia również na duży plus. Jak po sznurku, prostuje zakręty jeszcze bardziej niż na poprzednim Eibachu Pro Kit :wink:
Na początku podszedłem zbyt optymistycznie i ustawiłem dość niezłą glebę. Zapomniałem, że przednie koła muszą też skręcać i goliło oponę na skręconych kołach :lol: Trzeba było popracować nad optymalną wysokością zawieszenia. Aktualnie przód stoi idealnie na równi z tyłem. W stosunku do poprzedniego zawieszenia, tył poszedł o 2cm w dół, przód o 1cm.

Tak to wygląda:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Mnie robi bardzo. Tak to miało wyglądać :bmw:
ODPOWIEDZ