Bylem wczoraj na przegladzie rejestracyjnym i diagnosta czepial sie zawartosci CO.Ale moze podam wyniki:
wolne obroty- CO=0.69%;CO2=14.25%;HC=261.0ppm;O2=0.78%;Lambda=1.005
2500 obr.- CO=0.57%;CO2=14.37%;HC=88.oppm;O2=0.78%;Lambda=1.016
Poziom CO jest rzeczywiscie przekroczony i pewnie spowodowany zbyt bogata mieszanka,ale z kolei Lambda wyglada na dobra.Czym moze to byc spowodowane-ktos wie?
No tez raczej nie,bo HC przy 2500 ma wartosc 88,0,a graniczna wartosc to 100.No to ja mam ponizej.Trza chyba bedzie podpiac pod kompa.Dzieki za odp.,ale czekam rowniez na inne.
hehe tez z tym sie zgodze wywal katalizator i duzo lepiej bedzie chodzic a tak taka ciekawostak za katalizatorm mozna calkiem niezlo kase dosatc bo jakas platyna jest tam czy cos w tym stylu
Zgadzam sie z Toba ,bo przeglady trza przeciez robic.Pozatym skad sonda daje sygnal do kompa-przed,czy po kacie?Jesli po,to wyciecie kata prowadzi do wariacji kompa i moze wtedy robic "wir"w zbiorniku.Podzielcie sie opiniami na ten temat tzn.co sie dzieje po wycieciu kata : Pozdro!!!
Ja kata wywalilem, 550zl skasowalem. Tlumiki srodkowe przesunalem do przodu w miejsce katow, dalej proste rurki. Diagnosta wszedl pod auto i od razu "ooo... katalizator jest na swoim miejscu, tak ma byc" - mowi pukajac po tlumiku srodkowym
korona pisze:Ja kata wywalilem, 550zl skasowalem. Tlumiki srodkowe przesunalem do przodu w miejsce katow, dalej proste rurki. Diagnosta wszedl pod auto i od razu "ooo... katalizator jest na swoim miejscu, tak ma byc" - mowi pukajac po tlumiku srodkowym
Podaj namiary na tego diagnoste,to bede juz jezdzil na przeglady tylko do niego.He,he,he!!!!
Bylem na przegladzie 30.10 i sprawdzal mi wszystko lacznie z trojkatem i apteczka.
A ja musze miec apteczke i to wyposazona lepiej od szpitala wojewodzkiego(bandaze,gaziki,plastry,opaski,rekawiczki gumowe,nozyczki itp).Inspekcja Transportu Drogowego tak wymaga.Maskara!!!