Oj panowie.... tylu specjalistow a zaden nie wie takich podstawowych rzeczy...
Silniki mozemy rozroznic np po kolektorze ssacym: Kolektory ssace w M50 mozna rozroznic na pierwszy rzut oka po szerokosci kanalow ssacych. Miedzy poszczegolnymi kanalami sa takie prostokatne otwory, w M50B20 kolo tych otworow jest jeszcze z 7mm plastiku z boku przy kanalach ssacych, w M50B25 otwory sa od kanalu do kanalu
M50B20:

M50B25:
Poza tym mozna na pierwszy rzut oka rozpoznac po kolorze wtryskiwaczy
-
biale 150cc w M50B20
-
zielone 190cc w M50B25
Mozna rozroznic chocby po srednicy zewnetrznej przepustnicy / srednicy przeplywki / srednicy rury gumowej (roznica ok 10mm wiec widac golym okiem)
I wiele innych (jak oznaczenia na glowicy i bloku, numery przeplywki itp), ale tak na szybko to z 3 metrow po tych rzeczach da sie je rozroznic