[E36] Bmka kopci na biało :(
[E36] Bmka kopci na biało :(
Mam pytanie co to moze byc jak mocniej depne na gaz to kopci jak z komina ale na bialo niewiem czy mam sie tym przejmowac czy to tylko taka ruznica temperatur jak jest zimno ????
Ostatnio zmieniony 2008-06-17, 16:32 przez Ficek, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Bmka kopci na bialo :(
najprawdopodobniej poszla Ci uszczelka pod glowica jak sie bedzie tracil plyn z ukladu to na 100% to uszczelkaFicek pisze:Mam pytanie co to moze byc jak mocniej depne na gaz to kopci jak z komina ale na bialo niewiem czy mam sie tym przejmowac czy to tylko taka ruznica temperatur jak jest zimno ????
a co ma planowanie do spalania oleju?? jak juz to uszczelniacze zaworowe, uszczelka pod glowica albo pierscienie jak nie pomoga dwie pierwsze opcjePrzygoda (Gol) pisze:mnie tez kopci, nie az tak bardzo, tylko ze u mnie na niebiesko to znajomy powiedzial ze albo planowanie glowicy, albo uszczelniacze, jak z tym jest to niewiem bo na mechanice sie wogole nieznam
ficek mi tez kopci na bialo i co gorsza ubywa plynu z chlodnicy ale nie wiem gdzie bo mam tez nalot bialy na polaczeniu prawie kazdego przewodu gumowego w silniku i naracie tak jezdze temperatura jest ok auto chodzi normalnie i normalnie zapala.troche sie boje to rozkopywac bo podejzewam tez peknieta glowice a to juz jest wiekszy koszt (chociaz nigdy nie przegzalem silnika)
odkrecilem kurek od plyny chlodnicy i zagladam a tam echo no cos bylo ale malo dolalem do poziomu ile ma byc i jest ok nagle przestalo kopcic na bialo ( mysle ze nieucieka mi nigdzie plyn bo jak by uciekal to juz dawno by mi kopcil a nie dopiero teraz bo w sumie nigdy niedolewalem plynu do chlodnicy to normalne ze chyba z biegiem czasu sie straci) a uszczekla pod glowica to chyba niebedzie bo kompresia jest ok silnik suchy itp mysle ze teraz mi pozostalo sprawdzac czy ten plyn tak szybko nieucieka i znow niezacznie kopcic.
TZN jak traci sie SZYBKO plyn z chlodnicy a plamy pod autem niema to fgdzie on ucieka ?
A na bagnecie olej ok
TZN jak traci sie SZYBKO plyn z chlodnicy a plamy pod autem niema to fgdzie on ucieka ?
A na bagnecie olej ok
mysle ze w miejscu tez to idzie sprwedzic poniewaz silnik tez nagrzejesz bez problemy do temp kiedy sie wisko skleji tylko ze te wycieki to w moim przypadku ok 700ml na miesiac to juz utrudnia zlokalizowanie bo nawet jak by sie pocilo gdzies to zdazy odparowac taka ilosc .mysle ze jak by to byla glowica to by sie z czasem pogarszalo tak samo uszczelka a tak narazie jest ustatkowany ten ubytek plynu ale skad te kopcenie na bialo i nawet krople leca z rury jak przygazuje
teoretycznie przedostaje sie do komory spalanie wlasnie przez uszkodzona uszczelke glowicy lub peknieta glowice i te uszkodzenia moga byc miedzy kanalem wodnym a komora spalania wiec nie bedzie wyciekow zewnetrznych ani do oleju ale powinno sie robic cisnienie w ukladzie chlodzenia ewentualnie jakies nienormalne ruchy plynu ale przy takim malym ubytku to ciezko stwierdzic innej opcji raczej nie ma