[E36] Bmka kopci na biało :(
jakies cisnienie zawsze bedzie w ukladzie chlodzenia ale podobno te gumowe grube werze niemoga byc twarde jak kamien jak sielnik jest nagrzany.
No a jak faktycznie gdzies mi ten plyn ucieka przez jakies komory to czy szybko bede widzial ze ubywa plynu ?
Bo tam z jakimsc czasem wiadomo ze moze go minimalnie ubyc nie ?
No a jak faktycznie gdzies mi ten plyn ucieka przez jakies komory to czy szybko bede widzial ze ubywa plynu ?
Bo tam z jakimsc czasem wiadomo ze moze go minimalnie ubyc nie ?
czasem nie trzeba dolewac nawet przez rok czasu wiec...
widze ze machanika jest Ci obca wiec te komory to tam gdzie spala sie powietrze z paliwem i powstaje cisnienie potrzebne do wykonania ruchu tloka-korbowody-walu korbowego-sprzegla-skrzyni biegow-walu napedowego-dyfra-polosi i kol
jak do komory spalania dostanie sie woda (plyn) to spali sie z powietrzem i paliwem wiec para wyjdzie razem ze spalinami do rury wydechowej , wieksza ilesc wody wplywa na prace (pogarsza)w danym cylindrze nawet zalewajac swiece zaplonowa
cisnienie w ukladzie chodzenia zawsze jest na nagrzanym silniku poniewaz wiadomo ciecz sie tez rozszeza pod wplywem temperatury ,cisnienie to max 1-1.5 bar pozniej przepusci zaworek bezpieczenstwa w korku wlewowym na chlodnicy w naszym przypadku i obleje ci zbiorniczek wyrownawczy
widze ze machanika jest Ci obca wiec te komory to tam gdzie spala sie powietrze z paliwem i powstaje cisnienie potrzebne do wykonania ruchu tloka-korbowody-walu korbowego-sprzegla-skrzyni biegow-walu napedowego-dyfra-polosi i kol
jak do komory spalania dostanie sie woda (plyn) to spali sie z powietrzem i paliwem wiec para wyjdzie razem ze spalinami do rury wydechowej , wieksza ilesc wody wplywa na prace (pogarsza)w danym cylindrze nawet zalewajac swiece zaplonowa
cisnienie w ukladzie chodzenia zawsze jest na nagrzanym silniku poniewaz wiadomo ciecz sie tez rozszeza pod wplywem temperatury ,cisnienie to max 1-1.5 bar pozniej przepusci zaworek bezpieczenstwa w korku wlewowym na chlodnicy w naszym przypadku i obleje ci zbiorniczek wyrownawczy
wymiana uszczelki to wydatek rzedu 1000zl + koszty czesci (uszczelki itp.)Przygoda (Gol) pisze:franz3xxi a mozesz rzucic cenami, ile by wyszla robocizna (mniej wiecej) i czesci w kazdym z przypadkow o ktorym napisales
a co do wymiany pierscieni i uszczelniaczy zaworowych to bedziesz musial drugie tyle dolorzyc bo cala glowice trzeba rozebrac do golego
a istnieje mozliwosc jeszcze ze bedzie peknieta glowica to jeszcze koszty wzrastaja poprzez jej regeneracje wiec temat rzeka jak nie rozbierzesz to sie nie dowiesz co siedzi i co jest popsute
Franz 1000zl za robocizne??No sorki ale chyba za przeproszeniem Cie poje...Szanujmy sie...I do tego czesci??Buahaha....Stary nie jestesmy zainteresowani cennikiem ASO + WIDZIMISIe.Jak ktos jest skory placic takie ceny to zapraszam za 1/2:):):) do S-ca i pozwolcie mi byc orzydliwe bogatym!!!!!!!!!!!!Przygoda (Gol) pisze:a czy ktos napisze wiecej o moim przypadku (cenowo itp) wyzej pisalem o co chodzi