[E36] Swap 316 na 328 , opinie , porady i wszystko co z tym
trzymam kciuki za finalizacje tego swapa obiez sobie cel i idz po lini prostej ( bedzie krocej) bo ja szlem dlugo bo sam nie wiedzialem jakiego auta chce ;/ ma byc nisko szeroko i szybko a u mnie nie ma nisko nie ma szeroko ale jest szybko wiec dazz do niego kup rozbitka 2.8 po szczale w tyl i masz wszytskie czesci zawiasu i hamlpi na przod silnik bedzie Plug&play...
wiec jeszcze raz: Trzymam Kciuki...
wiec jeszcze raz: Trzymam Kciuki...
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
a tył ja Ci moge sprzedać jak co bo mam http://www.allegro.pl/item397191488_zaw ... m_3_1.html
jak robic swapa to nalepiej kupic jakies e36 po dachu. Ale jak dla mnei to za bardzo 316 sie nei oplaca swapowac bo nawet przewody paliwowe nie pasuja do 2,5. A po drugie tak jak ktos ma warsztat i odpowiednei zaplecze to ok neich sie bawi ale jak uwazasz misiek na peweno jesli to jest towje jedyne autko to czeka cie dlugi czas bez niego i jedzenie autobysami :P ja tez chcialem swapowac moje 316 ale wole jechac do niemiec i kupic sobie cos innego za ta kase.
i tak jak chyba ty tam napisałes jak sie podejmiesz swapowania zrob najpierw zawieszenie cale i hamulce a pozniej pomysl nad 2,5 albo 2,8 ale chyba lepiej 2,8 kupuj :P:D
i tak jak chyba ty tam napisałes jak sie podejmiesz swapowania zrob najpierw zawieszenie cale i hamulce a pozniej pomysl nad 2,5 albo 2,8 ale chyba lepiej 2,8 kupuj :P:D
bociek, najpierw to niech weznie kartke i dlugopis i niech pi razy drzwi wyliczy ile to bedzie kosztowac bo ja mysle ze 10tys zabrkanie jezeli tam nawet przewody nie pasuja to bedzie blisko albo zabraknie a za 10tys masz w dojczlandi chyba juz ladne cacko co ? tu sprzedaz 316 i bedzie na maly remoacik
i zacznij od bezpieczenstwa nie wiem no ja jako zwolenik swapa juz mam mieszane uczucia by to byl swap z 2.0 na 2.8 bylo by lepiej bo hamulce by daly rade i zawias... albo 2.5 na 2.8 to juz pikusik... ale 316 na 328 bedziee walka... i tak jak wyzej napisali bedziesz ganial dosyc dlugo ikarusami i autosanami
pozdrooo i trzymam kciuki
i zacznij od bezpieczenstwa nie wiem no ja jako zwolenik swapa juz mam mieszane uczucia by to byl swap z 2.0 na 2.8 bylo by lepiej bo hamulce by daly rade i zawias... albo 2.5 na 2.8 to juz pikusik... ale 316 na 328 bedziee walka... i tak jak wyzej napisali bedziesz ganial dosyc dlugo ikarusami i autosanami
pozdrooo i trzymam kciuki
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
wnioskuje po tej wypowiedzi... dziwne ale nie wiem nie znam sie na BMW a chetnie bym se pogrzebal przy takim swapiebociek pisze:nei oplaca swapowac bo nawet przewody paliwowe nie pasuja do 2,5
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
jak bylem w takim warsztacie u niejakich Mrozinskich moze ktos ich zna to pwoiedzili mi wprost ze to sie nei oplaca i cos o tych prewodach wspomnieli ale czy to prawda w 100% to lepiej sie spytac kogos kto zajmuje sie tym na codzien. Ale to jak kto woli ja osobisice sie zniechecilem do swapowania 316 jak zobaczylem ile by to po pierwsze ktostowalo a po drugie ile czasu by zajelo zrobieni tego samemu po kolei i dobze chyba ze masz odlozona spora gotowke i dajesz do jakiegos dobrego warsztatu i Ci tam wszytko dobze zrobia itd. No i tak jak posales o kosztach to 10 tys hy.. moze by sie udalo zmiescic chyba ze bys chcial jakies zawiesznei gwintowane montowac i hamulce nawiercane itp [na forum nie przeklinamy] to na pewno sie nie zmiescisz Moim znadnie sprzedaj autko i kup 328
a zas przesadzasz z tymi 10 tys. liczmy ze kupisz bitą za 1000 e (a idzie kupić taniej tylko trzeba szukać) 1000e>3320zł + wypożyczenie lawety(jak masz oczywiście takie auto co Ci pociągnie lawete z e36) ok 30-40 zł dzień + paliwo ok 1500 zł = wychodzi pod 5 tys zł przykładowo !! a gdzie te 10 t zł ? jakieś dodatkowe koszta jeszcze wyjdą ale to niedużo ! zgodze sie z tym ze lepiej by było sprzedać 316 i kupić 328......ale nie dostaniesz dobrej kasy za 1.6 a dobrze utrzymane 2.8 w niemczech tez kosztuje ! mozemy tak spekulować i nie dojdziemy do skutku misiek sie musi zdecydować co chce:P
dobre masz 5kpln za auto i trans... ale teraz pytanie czy chce sam swapowac czy oddac auto na warsztat oczywiscie miec puzzle i dac skladac komus innemu to grzech... jak masz troszke pojecie to skladaj sam
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
no grzech komuś oddac bo niewiadomo co tam skopie ja akurat tego nie biore pod uwage bo takie coś robie u siebie! a licząc koszt w jakimś w warsztacie hmm niewiem moze z 1000 zł(za wyciągnięcie i włożenie silnika, zawiecha moze cos więcej) ?!? w mszanie kole Wodzisławia tez coś takiego robią mi sie wydaje ale nie jestem pewny!
Ostatnio zmieniony 2008-07-09, 13:56 przez Aurel, łącznie zmieniany 1 raz.
ja uwazam ze to niema sensu chocby z samego powodu ze orginal to orginal kupujesz 2.5 czy 2.8 i masz wszystko fabrycznie a nie ze potem wyskakuja chocki klocki bo to nie pasuje bo tego brakuje bo to bo tamto a chodzi o to ze e36 w silniku 2.5 mozna kupic za fajne pieniadze takze swoja sprzedasz dołozysz cos i kupisz eleganckie 2.5 do ktorego motor i zawiasn zakladali w fabryce i masz wszystko tak jak sie nalezy ale to tylko0 moje zdanie
heheh robiles kiedys jakiegos swapa? raczej nie
jak z glowa posklada to bedzie mial lepiej jak w fabryce
tez robilem i te hocki klocki wyskakuja na poczatku jest to choroba wieku mlodzieczego... ale to pierwszy tydzien a potem juz jest miod.... swapuj z niemiec kulaj rozpitka bo strzale w tyl albo w bok albo nawet w przod jak nie fest bedzie dobrze
jak z glowa posklada to bedzie mial lepiej jak w fabryce
tez robilem i te hocki klocki wyskakuja na poczatku jest to choroba wieku mlodzieczego... ale to pierwszy tydzien a potem juz jest miod.... swapuj z niemiec kulaj rozpitka bo strzale w tyl albo w bok albo nawet w przod jak nie fest bedzie dobrze
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
no pablodevil żadnych klocków niema wszystko pasuje, z tymi przewodami tez jakies mity mi sie wydaje, jak w starej e30 nie trzabyło zmieniać przewodów to w e36 tez napewno nie !! jak dobrze i czysto zrobisz to nawet nikt sie nie kapnie ze to było swapowane wierz mi a jak zrobisz sam to i tak dobrze bo dużo zaoszczędzisz a plus to satysfakcja ze zrobiłeś sam a nie oddałeś komuś (byle zeby czegoś nie skopać )