[E36] Swap 316 na 328 , opinie , porady i wszystko co z tym

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Awatar użytkownika
robert88
Zaawansowany forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2008-02-24, 19:29
Lokalizacja: SRC

Post autor: robert88 »

trzymam kciuki za finalizacje tego swapa :D obiez sobie cel i idz po lini prostej ( bedzie krocej) bo ja szlem dlugo bo sam nie wiedzialem jakiego auta chce ;/ ma byc nisko szeroko i szybko :D a u mnie nie ma nisko nie ma szeroko ale jest szybko :P wiec dazz do niego kup rozbitka 2.8 po szczale w tyl i masz wszytskie czesci zawiasu i hamlpi na przod :D silnik bedzie Plug&play...
wiec jeszcze raz: Trzymam Kciuki... :cool:
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
Aurel
Zaawansowany forumowicz
Posty: 612
Rejestracja: 2007-10-30, 19:43
Lokalizacja: Bluszczów

Post autor: Aurel »

a tył ja Ci moge sprzedać jak co bo mam ;) http://www.allegro.pl/item397191488_zaw ... m_3_1.html
bociek

Post autor: bociek »

jak robic swapa to nalepiej kupic jakies e36 po dachu. Ale jak dla mnei to za bardzo 316 sie nei oplaca swapowac bo nawet przewody paliwowe nie pasuja do 2,5. A po drugie tak jak ktos ma warsztat i odpowiednei zaplecze to ok neich sie bawi :D ale jak uwazasz misiek :D na peweno jesli to jest towje jedyne autko to czeka cie dlugi czas bez niego i jedzenie autobysami :D:P ja tez chcialem swapowac moje 316 ale wole jechac do niemiec i kupic sobie cos innego za ta kase. :D

i tak jak chyba ty tam napisałes jak sie podejmiesz swapowania :D zrob najpierw zawieszenie cale i hamulce a pozniej pomysl nad 2,5 albo 2,8 :D ale chyba lepiej 2,8 kupuj :D:P:D
Awatar użytkownika
robert88
Zaawansowany forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2008-02-24, 19:29
Lokalizacja: SRC

Post autor: robert88 »

bociek, najpierw to niech weznie kartke i dlugopis i niech pi razy drzwi wyliczy ile to bedzie kosztowac bo ja mysle ze 10tys zabrkanie :D jezeli tam nawet przewody nie pasuja to bedzie blisko albo zabraknie a za 10tys masz w dojczlandi chyba juz ladne cacko co ? tu sprzedaz 316 i bedzie na maly remoacik :D
i zacznij od bezpieczenstwa :D nie wiem no ja jako zwolenik swapa juz mam mieszane uczucia by to byl swap z 2.0 na 2.8 bylo by lepiej bo hamulce by daly rade i zawias... albo 2.5 na 2.8 to juz pikusik... ale 316 na 328 bedziee walka... i tak jak wyzej napisali bedziesz ganial dosyc dlugo ikarusami i autosanami :P
pozdrooo i trzymam kciuki
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
Aurel
Zaawansowany forumowicz
Posty: 612
Rejestracja: 2007-10-30, 19:43
Lokalizacja: Bluszczów

Post autor: Aurel »

przewody nie pasują ? u mnie sie wkładało do e30 m50 a było tam 2.0 i jakoś nie było z niczym problemów! mi sie wydaje ze powinno wszystko pasować, poszperać po innych forach moze cos sie znajdzie !
Awatar użytkownika
robert88
Zaawansowany forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2008-02-24, 19:29
Lokalizacja: SRC

Post autor: robert88 »

bociek pisze:nei oplaca swapowac bo nawet przewody paliwowe nie pasuja do 2,5
wnioskuje po tej wypowiedzi... dziwne ale nie wiem nie znam sie na BMW a chetnie bym se pogrzebal przy takim swapie :) :br:
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
bociek

Post autor: bociek »

jak bylem w takim warsztacie u niejakich Mrozinskich moze ktos ich zna to pwoiedzili mi wprost ze to sie nei oplaca i cos o tych prewodach wspomnieli ale czy to prawda w 100% to lepiej sie spytac kogos kto zajmuje sie tym na codzien. Ale to jak kto woli ja osobisice sie zniechecilem do swapowania 316 jak zobaczylem ile by to po pierwsze ktostowalo a po drugie ile czasu by zajelo zrobieni tego samemu po kolei i dobze :D chyba ze masz odlozona spora gotowke i dajesz do jakiegos dobrego warsztatu i Ci tam wszytko dobze zrobia itd. No i tak jak posales o kosztach to 10 tys hy.. moze by sie udalo zmiescic chyba ze bys chcial jakies zawiesznei gwintowane montowac i hamulce nawiercane itp [na forum nie przeklinamy] to na pewno sie nie zmiescisz :D Moim znadnie sprzedaj autko i kup 328 :D
Aurel
Zaawansowany forumowicz
Posty: 612
Rejestracja: 2007-10-30, 19:43
Lokalizacja: Bluszczów

Post autor: Aurel »

a zas przesadzasz z tymi 10 tys. :P liczmy ze kupisz bitą za 1000 e (a idzie kupić taniej tylko trzeba szukać) 1000e>3320zł + wypożyczenie lawety(jak masz oczywiście takie auto co Ci pociągnie lawete z e36) ok 30-40 zł dzień + paliwo ok 1500 zł = wychodzi pod 5 tys zł przykładowo !! a gdzie te 10 t zł ? jakieś dodatkowe koszta jeszcze wyjdą ale to niedużo ! zgodze sie z tym ze lepiej by było sprzedać 316 i kupić 328......ale nie dostaniesz dobrej kasy za 1.6 a dobrze utrzymane 2.8 w niemczech tez kosztuje ! mozemy tak spekulować i nie dojdziemy do skutku :P misiek sie musi zdecydować co chce:P
Awatar użytkownika
robert88
Zaawansowany forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2008-02-24, 19:29
Lokalizacja: SRC

Post autor: robert88 »

dobre masz 5kpln za auto i trans... ale teraz pytanie czy chce sam swapowac czy oddac auto na warsztat :D oczywiscie miec puzzle i dac skladac komus innemu to grzech... jak masz troszke pojecie to skladaj sam :D :569:
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
Aurel
Zaawansowany forumowicz
Posty: 612
Rejestracja: 2007-10-30, 19:43
Lokalizacja: Bluszczów

Post autor: Aurel »

no grzech komuś oddac bo niewiadomo co tam skopie :P ja akurat tego nie biore pod uwage bo takie coś robie u siebie! a licząc koszt w jakimś w warsztacie hmm niewiem moze z 1000 zł(za wyciągnięcie i włożenie silnika, zawiecha moze cos więcej) ?!? w mszanie kole Wodzisławia tez coś takiego robią mi sie wydaje ale nie jestem pewny!
Ostatnio zmieniony 2008-07-09, 13:56 przez Aurel, łącznie zmieniany 1 raz.
Pablo

Post autor: Pablo »

ja uwazam ze to niema sensu chocby z samego powodu ze orginal to orginal kupujesz 2.5 czy 2.8 i masz wszystko fabrycznie a nie ze potem wyskakuja chocki klocki bo to nie pasuje bo tego brakuje bo to bo tamto a chodzi o to ze e36 w silniku 2.5 mozna kupic za fajne pieniadze takze swoja sprzedasz dołozysz cos i kupisz eleganckie 2.5 do ktorego motor i zawiasn zakladali w fabryce i masz wszystko tak jak sie nalezy ale to tylko0 moje zdanie
Awatar użytkownika
robert88
Zaawansowany forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2008-02-24, 19:29
Lokalizacja: SRC

Post autor: robert88 »

heheh robiles kiedys jakiegos swapa? raczej nie
jak z glowa posklada to bedzie mial lepiej jak w fabryce :-)
tez robilem i te hocki klocki wyskakuja na poczatku jest to choroba wieku mlodzieczego... ale to pierwszy tydzien a potem juz jest miod.... swapuj z niemiec kulaj rozpitka :P bo strzale w tyl albo w bok albo nawet w przod jak nie fest :) bedzie dobrze :)
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
Darkshine

Post autor: Darkshine »

No no to się posypały opinie , myśle że najtaniej wyjdzie kupić rozbitka a przekładać będe sam , a pomocników będzie od groma i magicy od bmw też się znajdą , więc teraz zbieram na autko dla żony a po tym swapik, a to myśle że wpół roku się zmieszcze z kupnem jej tego autka :mrgreen:
Aurel
Zaawansowany forumowicz
Posty: 612
Rejestracja: 2007-10-30, 19:43
Lokalizacja: Bluszczów

Post autor: Aurel »

no pablodevil żadnych klocków niema wszystko pasuje, z tymi przewodami tez jakies mity mi sie wydaje, jak w starej e30 nie trzabyło zmieniać przewodów to w e36 tez napewno nie !! jak dobrze i czysto zrobisz to nawet nikt sie nie kapnie ze to było swapowane wierz mi :) a jak zrobisz sam to i tak dobrze bo dużo zaoszczędzisz a plus to satysfakcja ze zrobiłeś sam a nie oddałeś komuś (byle zeby czegoś nie skopać :P )
bociek

Post autor: bociek »

jak chesz to swapuj :D ciekawy jeste efektu :D ale podejzewam ze fajnei wyjdzie :D

ps o tych przewodach to tak uslyszalem i powtarzam to co mi ktos powiedzial :D a czy to prawda czy nei to juz nei widaomo :D
ODPOWIEDZ