[E36] Swap 316 na 328 , opinie , porady i wszystko co z tym

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Awatar użytkownika
robert88
Zaawansowany forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2008-02-24, 19:29
Lokalizacja: SRC

Post autor: robert88 »

ja juz koncze w tym topicu pisac bo wiele sie juz napisalem na naszym slaskim forum ludzie pisali pisali a tylko ci najwytrwalisi wytrwali a efekty sa zacne...
ze slaska ekipa u nas dysponuje naprawde szybkimi autami :)
np. czerowny szczur ktory objezdza porsche w strefie w kliwicach z silnikiem RS2000 i z waga ok. 600kg cos kolo tego... ktory na wlasnie tych obonach jakimi sa markgum lapie taka trakcje...
wiec koinczac biadolenie w tym temacie zycze ciMISIEK-BMW1, zebys skonczyl to co zaczoles w myslach i zeby jezeli dojdzie to do skutku zeby 2.8 cio slyszylo :)
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
zawias

Post autor: zawias »

niema sensu swapować auta do jazdy codziennej i jesli szanujesz auto doszedlem do tego wniosku ze auto bedzie tak czy siak obskorne po wszystkich modach...a co najwazniejsze nie takie trwałe jak Fabryka i nikt mi niepowie ze SWAP to idealny sposób , ja sie na szczescie wyleczyłem z tego

rozumiem swapować jakas e30 czy starą fieścinke...

ale nowszych aut niema sensu - studnia bez dna i tyle ...
bociek

Post autor: bociek »

zawias pisze:studnia bez dna i tyle ...
dobze to ujoles :D a w szczegolnosci jak swapujesz z r4 na r6 :D duzlo latrwiej by bylo jak bys mial 320 i swapowal na 325 :D
Awatar użytkownika
robert88
Zaawansowany forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2008-02-24, 19:29
Lokalizacja: SRC

Post autor: robert88 »

zawias pisze:rozumiem swapować jakas e30 czy starą fieścinke...
przeciez ma E36 czyli tez dopiego powoli pelnoletnosc... wiec ta sama bajka :)
zawias pisze:studnia bez dna i tyle ...
:mrgreen: zgadzam sie :roll:
ale jak ma pojecie to zrobi to lepiej jak fabryka i wymieni na ori czesci.... nie wiem bo my sie wypowidamu ale ten pan co chce swapowac nic nie wiem co jak gdzie, czy zaczol juz czy nie, czy chociaz cos z hamplami juz jest :) niech sie wypowie ?
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

roberto88 pisze:ale jak ma pojecie to zrobi to lepiej jak fabryka
napewno nie zrobi lepiej. Juz sama sprawa z IMOBILIZEREM go pokona.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
robert88
Zaawansowany forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2008-02-24, 19:29
Lokalizacja: SRC

Post autor: robert88 »

ojjj krzysiuu jezeli ma pojeci to nic go nie zlozy :P a jakby byly problemu to do popielowa :)
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

roberto88 pisze:jezeli ma pojeci to nic go nie zlozy
przeczytaj nazwe tematu. jesli mialby pojecie to by nie pytal tutaj. Sam bym chcial 2,8 wrzucic i wiem ze nie robilbym tego sam. A tylko silnik do przekladki praktycznie z paroma elementami.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
robert88
Zaawansowany forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2008-02-24, 19:29
Lokalizacja: SRC

Post autor: robert88 »

"co mi z tego że kupie jak nie będe miał tej satysfakcji że zrobiłem to sam :zdziwko:"
po tej wypowiedzi moge zaczac wnioskowac ze bedzie to robic sam...
czemu bys nie przeczucal sam ???? :573: przeciez kontrukcyjnie idealne motory roznice sie chyba pojemnoscia, KM chyba o 2KM wiecej co nie ? i chyba iwkszy NM, ale przeciez przekladka jest plug&play, wiec nie rozumiem waszego sytrachu co do przekladlki.... a jezeli chodzi o przekladke 2.5 na 2.8to juz wieksza bajka niz 1.6... baaa wedlug mnie miod... pochwala sie zachwile bo bedziemy robic przekladke w e30 z 1.6 na 2.0 to powiem co tam strasznego ale mysle ze nic :br:
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
Darkshine

Post autor: Darkshine »

to co piszecie to jest tylko wasze zdanie , troche pojęcia o silnikach mam bo już sam remontowałem jeden silnik sam bez pomocy żadnego mechanika , i autko jezdziło jeszcze długo dopuki go nie sprzedałem i co z nim juz się nie dowiem :cry: , a jak będe swapował to z głową i o efektach napisze :razz: a co do skarbonki bez dna to tak jak inne samochody też trzeba inwestować :razz:

Roberto88 czekam na relacje ze swapika e30 :mrgreen:
Awatar użytkownika
robert88
Zaawansowany forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2008-02-24, 19:29
Lokalizacja: SRC

Post autor: robert88 »

pojdzie gladko :) to bedzie moj drugi swap juz :D ale z tego co widzialem to taka sama bajka jak u mnie byla :D

[ Dodano: Czw Lip 10, 2008 4:47 pm ]
MISIEK-BMW1 pisze:a co do skarbonki bez dna to tak jak inne samochody też trzeba inwestować :razz:
brawooo, nie mam auto co ma powyzej 10 lat i jest nie skarbonka, nie skarbonka to auta 2-6letnie
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
Aurel
Zaawansowany forumowicz
Posty: 612
Rejestracja: 2007-10-30, 19:43
Lokalizacja: Bluszczów

Post autor: Aurel »

roberto88 pisze:"
pochwala sie zachwile bo bedziemy robic przekladke w e30 z 1.6 na 2.0 to powiem co tam strasznego ale mysle ze nic :br:
roberto88 wszystko bez problemowo wchodzi bo u brata w e30 wymienialiśmy z 1.8 na 2.0 i trwało to dzień....jedynie w 2.5 wał nie pasuje musi być krótszy! Chyba ze to masz wersje m10 to niewiem bo moze być z elektroniką problem(starsza generacja) ale jak m40 to będzie ok! a przy okazji co to za e30? jezdzi to w okolicach Wodzisławia te auto ?
zawias

Post autor: zawias »

Sretete !! jak mozna nazwać SWAPY w garazu udloniejsze od Fabryki czlowieku zastanow sie , zakochales sie w tej swojej Fiescie na amen i tyle tylko zastanow sie nad tym kiedy ta Fordowska rdza pusci wszystko na kamień , pozdrawiam
Awatar użytkownika
franz3xxi
Maniak forumowy
Posty: 2175
Rejestracja: 2007-02-18, 16:20
Lokalizacja: Pszów

Post autor: franz3xxi »

ja tam nie miałem problemów ze swapem :P (poza paroma rzeczami) ale na szczescie miałem drugie autko i czesci pod reką :P ale jeżeli kupisz sam silnik ze szkrzynia to powodznia :) zawiecha też sie przyda i to bardzo... most, wał, poduszki silnika, i jeszcze dużo duż innych pierdołków o których byś nawet nie pomyślał :)

POWODZENIA ZE SWAPOWANIEM... :bmw:
Obrazek
Awatar użytkownika
robert88
Zaawansowany forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2008-02-24, 19:29
Lokalizacja: SRC

Post autor: robert88 »

zawias pisze:Sretete !! jak mozna nazwać SWAPY w garazu udloniejsze od Fabryki czlowieku zastanow sie , zakochales sie w tej swojej Fiescie na amen i tyle tylko zastanow sie nad tym kiedy ta Fordowska rdza pusci wszystko na kamień
znowu kozaczysz jak nie dawno :) czlowieku bys zaczol czytasz to pisze o swapie w E30, a jak twoj maly mozg wie E30 to BMW !! wiec nie wiem o co hallo...
i jezeli masz pisac cos czego nie wiesz i czego nie robiles to nie pisz wcale bo twoje posty do tematu MISKA nic nie wnosza po za prostactwem...
ps. o moja rdze sie nie boj, o swoeje koreanskie gowno :P :cool:

[ Dodano: Czw Lip 10, 2008 10:47 pm ]
franz3xxi, z ciekawosci dlugo ci trwala przekladka??? jak z kompem rozumiem ze miales caly zestaw na swapa... a teraz komp, w poszczegolnych modelach np. 316 i 318 maja te same kompy tylko inne mapy ? czy 325 czy 328 ? jak to jest z kompem w BMW ???
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
Awatar użytkownika
franz3xxi
Maniak forumowy
Posty: 2175
Rejestracja: 2007-02-18, 16:20
Lokalizacja: Pszów

Post autor: franz3xxi »

roberto88 pisze: franz3xxi, z ciekawosci dlugo ci trwala przekladka??? jak z kompem rozumiem ze miales caly zestaw na swapa... a teraz komp, w poszczegolnych modelach np. 316 i 318 maja te same kompy tylko inne mapy ? czy 325 czy 328 ? jak to jest z kompem w BMW ???
przekładka troche trwała bo robiłem przy tym kompletny remont silnika... (głowica i dól) były rozebrane na czesci pierwsze :) ale jak miałem to złorzone to włorzenie silnika do samochodu trwało jakieś pół dnia :) (w moim wypadku nocy bo za dnia pracuje)... co do kompa to miałem całą elektryke i wszystko wiec przełorzyłem i nie było problemu :)

co do kompów to nie wiem dokładnie ale wydaje mi sie ze jest kilka różnych kompów w zależności od silnika... np w m40 były chyba 3 (albo wiecej) wersje kompów... ale jak to jest rozwiązane z mapami to Ci nie powiem bo sie nie orientuje :P mapa napewno jest inna w 316 i 318 ale reszta kopma chyba taka sama :)

jak sie myle niech mnie ktoś poprawi :)
Obrazek
ODPOWIEDZ