[E36] Swap 316 na 328 , opinie , porady i wszystko co z tym
ja juz koncze w tym topicu pisac bo wiele sie juz napisalem na naszym slaskim forum ludzie pisali pisali a tylko ci najwytrwalisi wytrwali a efekty sa zacne...
ze slaska ekipa u nas dysponuje naprawde szybkimi autami
np. czerowny szczur ktory objezdza porsche w strefie w kliwicach z silnikiem RS2000 i z waga ok. 600kg cos kolo tego... ktory na wlasnie tych obonach jakimi sa markgum lapie taka trakcje...
wiec koinczac biadolenie w tym temacie zycze ciMISIEK-BMW1, zebys skonczyl to co zaczoles w myslach i zeby jezeli dojdzie to do skutku zeby 2.8 cio slyszylo
ze slaska ekipa u nas dysponuje naprawde szybkimi autami
np. czerowny szczur ktory objezdza porsche w strefie w kliwicach z silnikiem RS2000 i z waga ok. 600kg cos kolo tego... ktory na wlasnie tych obonach jakimi sa markgum lapie taka trakcje...
wiec koinczac biadolenie w tym temacie zycze ciMISIEK-BMW1, zebys skonczyl to co zaczoles w myslach i zeby jezeli dojdzie to do skutku zeby 2.8 cio slyszylo
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
niema sensu swapować auta do jazdy codziennej i jesli szanujesz auto doszedlem do tego wniosku ze auto bedzie tak czy siak obskorne po wszystkich modach...a co najwazniejsze nie takie trwałe jak Fabryka i nikt mi niepowie ze SWAP to idealny sposób , ja sie na szczescie wyleczyłem z tego
rozumiem swapować jakas e30 czy starą fieścinke...
ale nowszych aut niema sensu - studnia bez dna i tyle ...
rozumiem swapować jakas e30 czy starą fieścinke...
ale nowszych aut niema sensu - studnia bez dna i tyle ...
przeciez ma E36 czyli tez dopiego powoli pelnoletnosc... wiec ta sama bajkazawias pisze:rozumiem swapować jakas e30 czy starą fieścinke...
zgadzam siezawias pisze:studnia bez dna i tyle ...
ale jak ma pojecie to zrobi to lepiej jak fabryka i wymieni na ori czesci.... nie wiem bo my sie wypowidamu ale ten pan co chce swapowac nic nie wiem co jak gdzie, czy zaczol juz czy nie, czy chociaz cos z hamplami juz jest niech sie wypowie ?
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
ojjj krzysiuu jezeli ma pojeci to nic go nie zlozy a jakby byly problemu to do popielowa
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
przeczytaj nazwe tematu. jesli mialby pojecie to by nie pytal tutaj. Sam bym chcial 2,8 wrzucic i wiem ze nie robilbym tego sam. A tylko silnik do przekladki praktycznie z paroma elementami.roberto88 pisze:jezeli ma pojeci to nic go nie zlozy
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE
"co mi z tego że kupie jak nie będe miał tej satysfakcji że zrobiłem to sam "
po tej wypowiedzi moge zaczac wnioskowac ze bedzie to robic sam...
czemu bys nie przeczucal sam ???? przeciez kontrukcyjnie idealne motory roznice sie chyba pojemnoscia, KM chyba o 2KM wiecej co nie ? i chyba iwkszy NM, ale przeciez przekladka jest plug&play, wiec nie rozumiem waszego sytrachu co do przekladlki.... a jezeli chodzi o przekladke 2.5 na 2.8to juz wieksza bajka niz 1.6... baaa wedlug mnie miod... pochwala sie zachwile bo bedziemy robic przekladke w e30 z 1.6 na 2.0 to powiem co tam strasznego ale mysle ze nic
po tej wypowiedzi moge zaczac wnioskowac ze bedzie to robic sam...
czemu bys nie przeczucal sam ???? przeciez kontrukcyjnie idealne motory roznice sie chyba pojemnoscia, KM chyba o 2KM wiecej co nie ? i chyba iwkszy NM, ale przeciez przekladka jest plug&play, wiec nie rozumiem waszego sytrachu co do przekladlki.... a jezeli chodzi o przekladke 2.5 na 2.8to juz wieksza bajka niz 1.6... baaa wedlug mnie miod... pochwala sie zachwile bo bedziemy robic przekladke w e30 z 1.6 na 2.0 to powiem co tam strasznego ale mysle ze nic
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
to co piszecie to jest tylko wasze zdanie , troche pojęcia o silnikach mam bo już sam remontowałem jeden silnik sam bez pomocy żadnego mechanika , i autko jezdziło jeszcze długo dopuki go nie sprzedałem i co z nim juz się nie dowiem , a jak będe swapował to z głową i o efektach napisze a co do skarbonki bez dna to tak jak inne samochody też trzeba inwestować
Roberto88 czekam na relacje ze swapika e30
Roberto88 czekam na relacje ze swapika e30
pojdzie gladko to bedzie moj drugi swap juz ale z tego co widzialem to taka sama bajka jak u mnie byla
[ Dodano: Czw Lip 10, 2008 4:47 pm ]
[ Dodano: Czw Lip 10, 2008 4:47 pm ]
brawooo, nie mam auto co ma powyzej 10 lat i jest nie skarbonka, nie skarbonka to auta 2-6letnieMISIEK-BMW1 pisze:a co do skarbonki bez dna to tak jak inne samochody też trzeba inwestować
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
roberto88 wszystko bez problemowo wchodzi bo u brata w e30 wymienialiśmy z 1.8 na 2.0 i trwało to dzień....jedynie w 2.5 wał nie pasuje musi być krótszy! Chyba ze to masz wersje m10 to niewiem bo moze być z elektroniką problem(starsza generacja) ale jak m40 to będzie ok! a przy okazji co to za e30? jezdzi to w okolicach Wodzisławia te auto ?roberto88 pisze:"
pochwala sie zachwile bo bedziemy robic przekladke w e30 z 1.6 na 2.0 to powiem co tam strasznego ale mysle ze nic
ja tam nie miałem problemów ze swapem (poza paroma rzeczami) ale na szczescie miałem drugie autko i czesci pod reką ale jeżeli kupisz sam silnik ze szkrzynia to powodznia zawiecha też sie przyda i to bardzo... most, wał, poduszki silnika, i jeszcze dużo duż innych pierdołków o których byś nawet nie pomyślał
POWODZENIA ZE SWAPOWANIEM...
POWODZENIA ZE SWAPOWANIEM...
znowu kozaczysz jak nie dawno czlowieku bys zaczol czytasz to pisze o swapie w E30, a jak twoj maly mozg wie E30 to BMW !! wiec nie wiem o co hallo...zawias pisze:Sretete !! jak mozna nazwać SWAPY w garazu udloniejsze od Fabryki czlowieku zastanow sie , zakochales sie w tej swojej Fiescie na amen i tyle tylko zastanow sie nad tym kiedy ta Fordowska rdza pusci wszystko na kamień
i jezeli masz pisac cos czego nie wiesz i czego nie robiles to nie pisz wcale bo twoje posty do tematu MISKA nic nie wnosza po za prostactwem...
ps. o moja rdze sie nie boj, o swoeje koreanskie gowno
[ Dodano: Czw Lip 10, 2008 10:47 pm ]
franz3xxi, z ciekawosci dlugo ci trwala przekladka??? jak z kompem rozumiem ze miales caly zestaw na swapa... a teraz komp, w poszczegolnych modelach np. 316 i 318 maja te same kompy tylko inne mapy ? czy 325 czy 328 ? jak to jest z kompem w BMW ???
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
przekładka troche trwała bo robiłem przy tym kompletny remont silnika... (głowica i dól) były rozebrane na czesci pierwsze ale jak miałem to złorzone to włorzenie silnika do samochodu trwało jakieś pół dnia (w moim wypadku nocy bo za dnia pracuje)... co do kompa to miałem całą elektryke i wszystko wiec przełorzyłem i nie było problemuroberto88 pisze: franz3xxi, z ciekawosci dlugo ci trwala przekladka??? jak z kompem rozumiem ze miales caly zestaw na swapa... a teraz komp, w poszczegolnych modelach np. 316 i 318 maja te same kompy tylko inne mapy ? czy 325 czy 328 ? jak to jest z kompem w BMW ???
co do kompów to nie wiem dokładnie ale wydaje mi sie ze jest kilka różnych kompów w zależności od silnika... np w m40 były chyba 3 (albo wiecej) wersje kompów... ale jak to jest rozwiązane z mapami to Ci nie powiem bo sie nie orientuje mapa napewno jest inna w 316 i 318 ale reszta kopma chyba taka sama
jak sie myle niech mnie ktoś poprawi