Lepiej=brzydsza barwa.niski7 pisze:a co do tego ze swieci gorzej DAREX, to nie znaczy ze nie moze swiecic lepiej
[e36] xenon
Jakoś przy 8000k w deszczu fajnie mi sie jechało to może Krzyś załóż od razu 4300K żebyś sie czuł jeszcze bezpieczniej w deszczuKrzys pisze:wolisz lepiej wygladac czy bezpieczniej sie czuc w czasie deszczu?DAREX pisze:Lepiej=brzydsza barwa.niski7 pisze:a co do tego ze swieci gorzej DAREX, to nie znaczy ze nie moze swiecic lepiej
mialem 8000K i teraz mam 6000K i na tych jezdzi sie lepiej
6000K jest dla mnie takim srednim wyborem i kompromisem pomiedzy wygladem i dobra widocznoscia w deszczu.
DAREX pisze:Krzys napisał/a:
DAREX napisał/a:
niski7 napisał/a:
a co do tego ze swieci gorzej DAREX, to nie znaczy ze nie moze swiecic lepiej
Lepiej=brzydsza barwa.
wolisz lepiej wygladac czy bezpieczniej sie czuc w czasie deszczu?
Jakoś przy 8000k w deszczu fajnie mi sie jechało to może Krzyś załóż od razu 4300K żebyś sie czuł jeszcze bezpieczniej w deszczu
bardziej mi chodzilo o to zdanie.DAREX pisze:nie chce znać innych może zmienię sobie na jeszcze więcej
6000K jest dla mnie takim srednim wyborem i kompromisem pomiedzy wygladem i dobra widocznoscia w deszczu.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE
- MaRio-sKaTe
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 78
- Rejestracja: 2008-05-26, 09:33
- Lokalizacja: Jaworzno
Jak bedziemy na zlocie to ci pokaze, przy samopoziomie tempo w jakim reflektory sa regulowane jest duuuuuzo wieksze. U mnie dodatkowo mozna obnizac recznie swiatla, pokretlem na desce. I w momencie jak dasz przykladowo z max gory na max dol czas opuszczania trwa ~0,5 sek. Taka jest roznica.
Choc przyznam ze na polskiej przecietnej drodze ciezko mu czasami wyrobic i zastanawiam sie ile te silniczki jeszcze pociagna
Choc przyznam ze na polskiej przecietnej drodze ciezko mu czasami wyrobic i zastanawiam sie ile te silniczki jeszcze pociagna