s38 pisze:Nie wiem, na razie szukam czy komus gdzies nie lezy z wylanego gwintu ale kiepsko to widze, najwyzej bede musial kupic jakis uzywany gwint na tyl... chwilowo mam wsadzona h&r czerwona z alfy hehe i da sie normalnie jezdzic tylko auto sie gorzej prowadzi.
Zrozumiala sprawa. Ile lat ma ten Twoj gwint i ile km kulniete? Czy masz go od nowosci ? Czy to jest seria Koenisport?
Seria 100 pytan do ale chyba zwiazane z tematem - prawda?
s38 pisze:
Zrozumiala sprawa. Ile lat ma ten Twoj gwint i ile km kulniete? Czy masz go od nowosci ? Czy to jest seria Koenisport?
Seria 100 pytan do ale chyba zwiazane z tematem - prawda?
Nie sprawdzalem dokladnie jaka to seria ale przy okazji zajrze i napisze. Gwint byl kupowany nowka przez poprzedniego wlasciciela czyli ma max 1.5 roku ponad. 20kilka tys. km na pewno ma kulniete i amory sa w idealnym stanie tylko ta cholerna sprezyna pekla, nie wiem moze pech i byla jakas wadliwa a moze po prostu sa slabe.
s38 pisze:Nie sprawdzalem dokladnie jaka to seria ale przy okazji zajrze i napisze. Gwint byl kupowany nowka przez poprzedniego wlasciciela czyli ma max 1.5 roku ponad. 20kilka tys. km na pewno ma kulniete i amory sa w idealnym stanie tylko ta cholerna sprezyna pekla, nie wiem moze pech i byla jakas wadliwa a moze po prostu sa slabe.
Zrozumialem.... Nie ma co ukrywac - gwint FK do najdrozszych nie nalezy... a zazwyczaj cena idzie w parze z jakoscia. Aczkolwiek na temat FK slyszalem rozne opinie. Jedni chwala inni odradzaja stanowczo. Zycze powodzenia w usuwaniu usterki
Venom pisze:
Zrozumialem.... Nie ma co ukrywac - gwint FK do najdrozszych nie nalezy... a zazwyczaj cena idzie w parze z jakoscia. Aczkolwiek na temat FK slyszalem rozne opinie. Jedni chwala inni odradzaja stanowczo. Zycze powodzenia w usuwaniu usterki
No wlasnie. Jednak jezeli chodzi o wlasciwosci jezdne to nie mam do niego absolutnie zadnych zastrzezen, jezdzi sie rewelacyjnie.