[E36] Czy do M50b25 bez vanosa podejdzie glowica z vanosem?

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Awatar użytkownika
marcinek84
Małopiszący
Posty: 66
Rejestracja: 2008-08-03, 12:26
Lokalizacja: kraków

[E36] Czy do M50b25 bez vanosa podejdzie glowica z vanosem?

Post autor: marcinek84 »

Witam
mam problem, pęknięta głowica, chcę ją wymienić na inną i trafiła mi się od silnika z vanosem, pytanie czy podjedzie do mojego m50b25 bez vanosa? co ew. trzeba zrobic, przerobic? dokupić?
Druga sprawa czy nie zrobić przekładki na m52b28?? proszę o jakieś porady.
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

chyba ten vanos bedzie przeszkadzal bo tam jest takie poszerzenie jakby. niech sie jakis mechaniker wypowie :)
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
marcinek84
Małopiszący
Posty: 66
Rejestracja: 2008-08-03, 12:26
Lokalizacja: kraków

Post autor: marcinek84 »

z poszerzeniem nie ma problemu bo to w glowicy jest, zmieniając ją bedzie pasić, bo do bloku sie glowice montuje , a bloki są te same jak dobrze mi wiadomo, ale kwestia podłączenia vanosa, ponoć trzeba bedzie zmienic cewki, przepływke, komputer napewno...
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

vanosa nie trzeba podlaczac o ile mi wiadomo i w ten sposob nie trzeba zmieniac nic wiecej. Korona zna sie lepiej na rzeczy ;)
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
korona
Zaawansowany forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2007-10-20, 07:18
Lokalizacja: SRB

Post autor: korona »

Głowice pasują zamiennie, różnice w zastosowanych zaworach i sprzężynach nie mają tu znaczenia, a nastawnik vanosa jest przykręcany z przodu i też nie ma znaczenia do jakiej głowicy go przykręcisz (lub nie).
W razie czego mam kompletną głowicę po całkowitym remoncie do M50B25 bez vanosa
Awatar użytkownika
marcinek84
Małopiszący
Posty: 66
Rejestracja: 2008-08-03, 12:26
Lokalizacja: kraków

Post autor: marcinek84 »

Korona, a co dokładnie było robione z tą Twoją głowicą?? Szukam dobrej głowicy, niespawanej, gdyż moją moge pospawać, ale niechce bo auto mam zostawić sobie na dłużej, mechanik także odradził spawanej głowicy...

Napisz mi na priv jakis namiar do Ciebie tel, chciałbym się poradzić co nieco bo wiem że siedzisz grubo w temacie.

I jeszcze jedno pytanko czy głowice w 2.0 i 2.5 są te same??
pozdr.
Awatar użytkownika
korona
Zaawansowany forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2007-10-20, 07:18
Lokalizacja: SRB

Post autor: korona »

spawane pęknięcia, wymienione wszystkie prowadnice, nowe uszczelniacze, frezowane gniazda, docierane zawory, głowica splanowana i czyściutka. jeździła w aucie 1tys km i wszystko było OK wic już też będzie OK, niestety auto wylądowało na drzewie i poszło na części. Remont kosztował 930zł w Mikołowie, za głowice chce 1100zł

Mam jeszcze drugą głowicę do sprzedania za 900zł z M50B25 vanos sprawna bez pęknięć

Głowice z 2,0 i 2,5 są inne, inną srednicę mają zawory i inaczej są rozstawione bo inna jest średnica cylindra, skutkiem będą pogięte zawory po spotkaniu z tłokami
Awatar użytkownika
marcinek84
Małopiszący
Posty: 66
Rejestracja: 2008-08-03, 12:26
Lokalizacja: kraków

Post autor: marcinek84 »

no to już chyba wszystko jasne.
jeszcze spotkałem się z opinią że jesli nie mam vanosa, zmieniając głowice na tą z vanosem bede musial zmienić komputer a co za tym wiąże wymienic cewki zapłonowe, przepływomierz, czy to prawda??
Awatar użytkownika
korona
Zaawansowany forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2007-10-20, 07:18
Lokalizacja: SRB

Post autor: korona »

bzdur ci ktoś naopowiadał, a z tymi cewkami to już całkiem popłynął :lol:
ODPOWIEDZ