[E36] M40 na M43
[E36] M40 na M43
Zamierzam wymienić silnik M40 na M43
Pytanie moje jest takie:
Czy jeszcze coś będzie trzeba wymienić przy tym "SWAPie"? Chodzi mi o ECU i inne graty
Jeśli wiecie coś na ten temat proszę o pomoc
Pytanie moje jest takie:
Czy jeszcze coś będzie trzeba wymienić przy tym "SWAPie"? Chodzi mi o ECU i inne graty
Jeśli wiecie coś na ten temat proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 2008-12-14, 21:48 przez Eric, łącznie zmieniany 1 raz.
z kosztami to trochę bym się kłucił ale mogę się nie znać.
Więcej części do wymiany( zawiecha itp) w dowodzie trzeba by zmieniać i OC większe a ja żadnych zniżek nie mam. Chciałbym 6 cylindrów ale w związku że jestem początkującym kierowcą i to moje pierwsze auto rozsądek podpowiedział mi że 1.8 starczy i jak narazie wystarcza . Przejeżdzę pare lat i będziemy szukać coś mocniejszego- E36 325 lub 328 albo E39 minimum 2.5
Narazie moją pszczółkę chcę doprowadzić do bardzo dobrego stanu pod względem mechanicznym
Więcej części do wymiany( zawiecha itp) w dowodzie trzeba by zmieniać i OC większe a ja żadnych zniżek nie mam. Chciałbym 6 cylindrów ale w związku że jestem początkującym kierowcą i to moje pierwsze auto rozsądek podpowiedział mi że 1.8 starczy i jak narazie wystarcza . Przejeżdzę pare lat i będziemy szukać coś mocniejszego- E36 325 lub 328 albo E39 minimum 2.5
Narazie moją pszczółkę chcę doprowadzić do bardzo dobrego stanu pod względem mechanicznym
Heh, pytanie powinno brzmieć "czy ktokolwiek odpowie mi w końcu na zadane pytanie", bo jak na razie nikt sie nie popisałEric pisze:
A wracająć do tematu :
Kto jeszcze ma jakąś wiedze na ten temat?
Do swapa z M40 na M43 potrzebujesz:
silnik z kolektorami, przepustnicą, kompletną wiązką, sterownik silnika, cewkę zapłonową, gumę do przepustnicy, alternator, listwę z wtryskami (same wtryski pasują ale inna jest listwa).
Zostaje: chłodnica, skrzynia, łapy, sprzęgło, wisco, rozrusznik, przepływomierz
Powyższy spis odnosi się do zmiany silnika na inny tej samej pojemności, jak zamiast 1,6 chcesz 1,8 M43 to wtryski obowiązkowo z 1,8; przepływomierz także do wymiany
chm witam sam niedawno robilem swapa ale ja zmienialem z M40 na M42 w sumie to musisz w twoim wypadku zmienic to co napisał kolega Korona chyba ze zmienisz koła pasowe to alternator mozesz zostawic swoj tak jak i pompe wspomagania co do przeplywki to z tym sie motam jezdzilem na przepływce z M40 i nieczulem roznicy mysle ze jak zostawisz swoją przepływke to nic złego ci sie niestanie.jakbys szukal czegos do M40 to mi lerzy moj stary
Witam (korona) napisałeś tak Do swapa z M40 na M43 potrzebujesz:
silnik z kolektorami, przepustnicą, kompletną wiązką, sterownik silnika, cewkę zapłonową, gumę do przepustnicy, alternator, listwę z wtryskami (same wtryski pasują ale inna jest listwa).
Zostaje: chłodnica, skrzynia, łapy, sprzęgło, wisco, rozrusznik, przepływomierz
Moje pytanie jest następujące mam m40 a chce zamontować m43 oczywiście kompletny z okablowaniem i cewkę zapłonową , i dowiedziałem się że podobno trzeba wymienić całą instalacje bezpieczniki i pod konsolą z góry dziękuje
[ Dodano: 7 Listopad 2011, 17:20 ]
Witam byłem dziś u mechaników w sprawie tych silników i jeden mówi ze się nie da a drugi że 5 dni musi mieć auto ,i muszę mieć instalacje całą konsole bo podobno silnik nie odpali i koszt takiej operacji to 5 tysięcy to wychodzi 1000 na dzień ,a ja chciałem wymienić tylko silniki z m40 na m43 oczywiście z całym osprzętem . POMÓ¯CIE PROSZę CO DOKŁADNIE TRZEBA ZROBIć, I CO POTRZEBA ¯EBY WYMIENIć ODPALIć I JECHAć
silnik z kolektorami, przepustnicą, kompletną wiązką, sterownik silnika, cewkę zapłonową, gumę do przepustnicy, alternator, listwę z wtryskami (same wtryski pasują ale inna jest listwa).
Zostaje: chłodnica, skrzynia, łapy, sprzęgło, wisco, rozrusznik, przepływomierz
Moje pytanie jest następujące mam m40 a chce zamontować m43 oczywiście kompletny z okablowaniem i cewkę zapłonową , i dowiedziałem się że podobno trzeba wymienić całą instalacje bezpieczniki i pod konsolą z góry dziękuje
[ Dodano: 7 Listopad 2011, 17:20 ]
Witam byłem dziś u mechaników w sprawie tych silników i jeden mówi ze się nie da a drugi że 5 dni musi mieć auto ,i muszę mieć instalacje całą konsole bo podobno silnik nie odpali i koszt takiej operacji to 5 tysięcy to wychodzi 1000 na dzień ,a ja chciałem wymienić tylko silniki z m40 na m43 oczywiście z całym osprzętem . POMÓ¯CIE PROSZę CO DOKŁADNIE TRZEBA ZROBIć, I CO POTRZEBA ¯EBY WYMIENIć ODPALIć I JECHAć