[E30] E30 320i Wąska lampa :)
[E30] E30 320i Wąska lampa :)
no i nadeszły piękne dni , słoneczne dziewczynki pokazują nóżki a moja Negra zaczyna pięknieć w oczach tak mi sie zdaje dziś zrobiłem pare foto jak wygląda po zimie i po początku inwestycji, nie bede oszukiwał ze coś robiłem dopiero zacząłem dwa tygodnie temu, a po wczorajszych zakupach mmmmmrrrrrrrr ......... dzięki Pinio dobrze mi to siadło
z resztą sami zobaczcie
MT1 oczywiscie zostaje bede szukał reszty mt1 ale co bedzie sie zobaczy
narazie mam problem ze srubami zabezpieczającymi bo z tyłu nie mogą być wysokie sruby bo dekla nie przykrece, poza tym prubuje wyrwać jakąś glebe od kumpla co mu w piwnicy lezy bo też by sie zdało, czekam na soczewki,
z resztą sami zobaczcie
MT1 oczywiscie zostaje bede szukał reszty mt1 ale co bedzie sie zobaczy
narazie mam problem ze srubami zabezpieczającymi bo z tyłu nie mogą być wysokie sruby bo dekla nie przykrece, poza tym prubuje wyrwać jakąś glebe od kumpla co mu w piwnicy lezy bo też by sie zdało, czekam na soczewki,
No i tu bym się nie zgodził jest przy niej jeszcze masa pracy i musze jej dać dużo miłościBlooMen pisze:Gleba. I nic więcej jej nie trzeba
Bo np silnik ma wyrwe jak na b20 ale robi to samo co koledze Luzi
Wgniotka zostanie usunięta po tym jak lewy błotnik zostanie wymieniony jest dość skorodowany (jakis madry blacharz klepał )Pablo pisze:ja bym jeszcze osobiscie usunoł ta wgniotke na przednim prawym błotnikuBlooMen pisze:Gleba. I nic więcej jej nie trzeba
Ogołnie autko fajne daj jakies fotki wnetrza i troche szewrszy opis
Autko paru z was juz widziało w realu jakis czas temu bo byłem na spociku w wodziu z kolegom co ma e34 była taka czarna e30`stka na obskurnych borbetach A 15" i zoponami traktorowymi na tylnej osi
Co do środka to szczerze jeszcze sie go wstydze troszkę jakoś brak czasu, środków finansowych i pomysłów jakich srodków urzyć by doprowadzić ją do ideału, poa tym swego czasu Negra woziła mnie dziennie na budowe do zabrza i stan srodka wcale sie nie polepszył ale to juz historia i wozić mnie na budowe juz nie bedzie
a wiec tak:
BMW E30 320i rok produkcji 24,03,1987 orginał kolor, zakupiona przezemnie 10.11.08 przyjechała z Kluczborka. Jestem jej 4 właścicielem w kraju za granicą było ich trzech. Przyjechała z przebiegiem 100tys 7 lat temu (chyba musiałbym sprawdzić) i kreciła sie w okolicach Kluczborka tam została załozona instalacja gazowa zaraz po sprowadzeniu. I jest w aucie do dziś co prawda czeka na wymiane membran i BLOS`a jak i lekką przeróbke, ale od biedy da sie zaoszczedzić hajsu na trasie inaczej nie uzywam aktualnie na liczniku jest 202tys Km (ciekawe czy to prawda, wątpie) Śmiem podejrzewać ze orginalna jednostka napedowa została juz wymieniona na silnik nowszego typu z sądą bez kata i nowym złonczem diagnostyczny,
Lewy błotnik do wymiany, prawy hmmmm trzeba zrobić tą wgniotke, podłoga w stanie mozna powiedzieć ok, progi tydzien temu darłem i konserwacja tylna klapa do zrobienia pod znaczkiem, no i pod klapą i nad zderzakiem z tyłu pas do zrobienia, to chyba by było wszystko z Blacharki,
Środek porządnie trzeba wyprać i teraz pytanie jak gdzie albo czym.
W środku Kiera 3ramienna MT1 do obszycia, gałka biegów do obszycia, tweetery w zaslepkach lusterek, sportsitze (kolebka thx tak to sie pisało hehe) z przodu sound system i ori roletka na tylnej pułce, Zawias Fabryczny to napewno nie jest (kumpel ma Fabrycny w ecie i stoi mu to troche wyzej poza tym jakieś żułte amorki z tyłu, i wydech z dwoma rurami lecącymi przez całe autko.
aha i najwarzniesze troche smieszne ale juz jakoś przywykłem do tego widoku, tzn Tylny zderzak z Nissana Primera`y wymysł poprzedniego właściciela to chyba wszystko.
Plany mam ambitne co do niej ale wszystko spiera sie zawsze o to samo kasa kasa kasa
Ostatnio zmieniony 2009-06-16, 21:13 przez Senoy, łącznie zmieniany 1 raz.
To fakt Gleba juz sie załatwia, ale i brakuje jakiegoś wydechu boi ten to jest masakra do bani, dwie rurki z centralnego najgorzej juz sie byłem pytać w sklepie koło 220 pln za KM`a wiec czekać na wypłatke tylkoBlooMen pisze:Ale gleba to tak na już żeby nie wyglądała jak koza Wiadomo, e30-stki trzeba pieścić.. przez te kilkanaście lat już swoje przeżyły i na starość należy im się "troche" szacunku Chociaż niektóre przeżywają swoją drugą młodość...
I jerszcze pare fotek po niedzielnej polerce
Ostatnio zmieniony 2009-06-16, 18:59 przez Senoy, łącznie zmieniany 1 raz.
no i gleba jest jutro zrobie foto i wkleje ale średnio zadowolony jestem
[ Dodano: 19 Czerwiec 2009, 21:17 ]
No i po montażu gleby, i jestem średnio zadowolony bo nie wiedziałem ze tak mi tył auta dźwignie przód jest super ale ten tył az mnie przeraza strasznie nie podoba mi sie to z resztą sami zobaczcie, poza tym robiłem przymiarkę tych progów które mam w garażu i chyba je założę co wy na to ??
[ Dodano: 19 Czerwiec 2009, 21:17 ]
No i po montażu gleby, i jestem średnio zadowolony bo nie wiedziałem ze tak mi tył auta dźwignie przód jest super ale ten tył az mnie przeraza strasznie nie podoba mi sie to z resztą sami zobaczcie, poza tym robiłem przymiarkę tych progów które mam w garażu i chyba je założę co wy na to ??
5 minut temu oglądałem Twoją furkę na e30.pl szczerze pisząc to ładna baza pod odbudowę. Jeśli o moje zdanie chodzi, to kompletowałbym MT I, nerka w chrom, zderzaki w chrom, średnia gleba jeśli już musi być, no i korekty blacharskie Ładna sztuka, w końcu wąska, one podobają mi się jedynie w serii, a szczególnie z MT I. Pozdrawiam, szerokości!
nie nie nie chromu nie bedzie musiałbym wymieniać wszystkie listwy a to nie wchodzi w gre poza tym tak mi sie też podoba, MT1 ?? jak sie uda to bedzie wszyscy wiedzą jak ciezko to zdobyć ale juz jakiś procencik jest na aucie wiec moze heheReNOz pisze:5 minut temu oglądałem Twoją furkę na e30.pl szczerze pisząc to ładna baza pod odbudowę. Jeśli o moje zdanie chodzi, to kompletowałbym MT I, nerka w chrom, zderzaki w chrom, średnia gleba jeśli już musi być, no i korekty blacharskie Ładna sztuka, w końcu wąska, one podobają mi się jedynie w serii, a szczególnie z MT I. Pozdrawiam, szerokości!
no zaczałem inwestować ale jak widzzisz rozmysliłem sie troszkę postanowiłem postawić pierw na wygląd serce napewno pójdzie do zmiany ale na jaki ?? zawsze mnie kreciło v8 ale jak zawsze wszystko opiera sie o hajsAurel pisze:senoy widze ze inwestujesz w autko będziesz zmieniał serce ?
a co do tego tyłu to jak sie znajdzie hajsu troche i jakaś okazyjna opcja zakupu sprezyn to zaraz leci w dół