Ludzie co za herezje wypisujecie ;D jak wyraznie pisze to 2.0 16V i to jest auto do jazdy na co dzien, dlatego mowi sie ze to najlepszy silnik w corrado do codziennej eksploatacji, w miare przyspiesza i malo pali jak na 2.0. Nie mam zamiaru znowu ogladac na dystrybutorze spalania rzedu 16,6 do 20 litrow na 100km, na pewno nie przy obecnych zarobkach. Masz racje, vr6 ma szersze nadkola ale od modeli sprzed liftingu czyli G60 i 1.8 16V KR (silnik wystepujacy w golfie gti), tylko ze ja mam takie same bo od 92 szla nowa buda z wypukla maska, szerszymi nadkolami, innymi zderzakami, wypukle przednie lampy, inny grill, inne migacze, zegary itd. Wiec nie wiem gdzie widzisz roznice miedzy vr6 w budzie ;D i vr6 mialo pojemnosc 2.9 litra, 2.8 to amerykanska wersja, golfy vr6, passaty vr6... G60 nie mialo turbiny spalinowej tylko kompresor napedzany paskiem. Jeszcze jedno sprostowanie

g60 - 8 zaworow, vr6 - 12 zaworow. Lampy kupie jak bedzie kasa ;D ze stylistycznymi modyfikacjami trzeba poczekac do wiosny, na razie, jak juz pisalem, mechanika.
Najlepiej przytocze tekst z forum corrado:
"co to jest: kosztuje 15 tysiecy, potem wsadzasz do tego kolejne 20 tysiecy i dalej nie wszystko jest gotowe"

Jeszcze bedzie nastepna beemka...