[E36] bicie kierownicy przy 120-160

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Awatar użytkownika
Ksawer
Maniak forumowy
Posty: 1608
Rejestracja: 2011-10-31, 23:33
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza /Gdańsk

Post autor: Ksawer »

Mam w zakładzie tokarkę i dwóch tokarzy,żaden się nie podejmuje tematu.Tarcze są za twarde i się poddają przy toczeniu z jednej strony,dlatego powinny być toczone z oby dwu stron na raz aby były zbierane równo.Co innego jeśli chodzi o bęben,inne mocowanie. :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Łatysz
Maniak forumowy
Posty: 1169
Rejestracja: 2009-08-18, 13:19
Lokalizacja: Rybnik/Popielów
Kontakt:

Post autor: Łatysz »

przy takiemu objawowi tak jak poprzednicy mówią Tarcza. Ale sprawdź koła wyważenie i bym je do pewności ściągnął dlatego że przy takiej prędkości znajomemu też biło i okazało się że miał wodę w kole śmieszne ale jednak ;p + wyważenie i pozbył się tego objawu
Mycie, Pranie samochodów, Nabijanie Klimatyzacji, Wymiana Opon//Wyważanie, usuwanie wgnieceń bez malowania itp. Pomoc Drogowa
Awatar użytkownika
Ksawer
Maniak forumowy
Posty: 1608
Rejestracja: 2011-10-31, 23:33
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza /Gdańsk

Post autor: Ksawer »

Jak wcześniej pisał-koła wyważał!!!By drżały podczas jazdy raczej a nie tylko przy hamowaniu i przy większych prędkościach...
Obrazek
Awatar użytkownika
Łatysz
Maniak forumowy
Posty: 1169
Rejestracja: 2009-08-18, 13:19
Lokalizacja: Rybnik/Popielów
Kontakt:

Post autor: Łatysz »

bambucza78, sorka nie doczytałem mój błąd:P. A śruby masz wszystkie poodkręcane łącznie te z kielicha z góry ?
Mycie, Pranie samochodów, Nabijanie Klimatyzacji, Wymiana Opon//Wyważanie, usuwanie wgnieceń bez malowania itp. Pomoc Drogowa
Awatar użytkownika
piotr.328
Małopiszący
Posty: 19
Rejestracja: 2011-11-19, 23:54
Lokalizacja: Zielona Gora

Post autor: piotr.328 »

Łatysz pisze:bambucza78, sorka nie doczytałem mój błąd:P. A śruby masz wszystkie poodkręcane łącznie te z kielicha z góry ?
kolego bez urazy wiem,ze chcesz pomoc ,ale nie jestem laikiem :wink:
co do tarczi klockow to nie sadze by po zalozeniu ich nowych!! byly juz krzywe prawda a przed wymiana bylo identycznie wiec ten problem jest juz przed wymiana poszczegolnych elementow zawieszenia wiec zrobie tak,ze jak znajde troche czasu bo brak zawszze,to sprawdze te zaciski i mam nadzieje,ze to bedzie przyczyna hehe :lol: bo jak nie to znajde jakas gorke i poprostu go popchne hihihi :twisted:
Awatar użytkownika
Gucio
Zaawansowany forumowicz
Posty: 657
Rejestracja: 2009-07-04, 07:31
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Gucio »

hm. dziwna ta twoja sprawa . Najlepiej podjechać na trzepak może coś wyjdzie ...
I może poproś kogoś niech pożyczy ci felgi z oponami i zmień tak dla pewności i zobacz.
A tak swoja drogą , autko zawsze miało 2,8 czy była zmiana silnika z 1,8 na 2,8 ?

Pytam bo :

znam jednego co z 1,8 zrobił 2,5 i cuda się działy w elektryce , mechanice i zawieszeniu. :roll:
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Awatar użytkownika
piotr.328
Małopiszący
Posty: 19
Rejestracja: 2011-11-19, 23:54
Lokalizacja: Zielona Gora

Post autor: piotr.328 »

od urodzenia 2,8 :)kurcze wezme od kuzyna zmienie tarcze i kola tak dla pewnosci jeszcze
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

prosze poprawic nazwe tematu zeby w przyszlosci mozna bylo znalezc temat gdyby ktos mial podobny problem!
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
Didik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 217
Rejestracja: 2011-04-03, 22:25
Lokalizacja: Godów

Post autor: Didik »

Hehe :D coś mi sie zdaje że tym nastepnym co by szukał takiego tematu beda JA :D :bmw:
Ten sam problem z tym że ja na szczescie jeszcze nie wymieniłem połowy niepotrzebnych rzeczy :)

Idealnie ten sam problem :) na poczatku biło przy hamowaniu, teraz bije przy od 120 do 160 pozniej jak reka odjoł ;) no ale jak bije konkretnie :)

No i według mnie to tego trzeba podejsc logicznie :) zebrać cały BTS i wpaść na to co jest grane ;)

Bo powiem szczerze że przez to bicie myśle już nawet o sprzedaży autka

A co sądzicie o maglownicy, teoretycznie mogłoby być tak że ma już luzy i poprostu sobie tak chodzi na prawo i lewo :)

A zbieżność ustawiałeś ? Jakie masz te nowe tarcze i klocki ? zawiecha sport czy seria ? :bmw:
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab213120.gif[/img][/url]

Zestaw wahaczy BMW E39 + gałki kierownicze
Master Sport 420zł
Zestaw wahaczy BMW E46 + tuleje + gałki kierownicze
Master Sport 550zł
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

maglownica ma luz na listwie
...tak znowu sie czepiam...
Awatar użytkownika
ManiekCSL
Zaawansowany forumowicz
Posty: 492
Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: ManiekCSL »

To ja powiem co uleczyło moją bawarkę.
Miałem krzywe i przerdzewiałe tarcze z tyłu!
Przenosiło się to właśnie na kierownicę...
Po wymianie klocków i tarcz z tyłu problem hamowania właśnie z okolic 140-100 ustąpił ;)

Niby co ma tył do przodu ale skoro u mnie to było przyczyną?

Tylko najpierw sprawdzić potem wymienić bo przyczyn może być wiele, ale to może być trop :wink:

[ Dodano: 13 Grudzień 2011, 10:05 ]
Didick - a co już zrobiłeś w kwesti swojego bicia kierownicy?

Tylko jej nie sprzedawaj z tego powodu! :wink:
ODPOWIEDZ