[E36] bicie kierownicy przy 120-160
- Łatysz
- Maniak forumowy
- Posty: 1169
- Rejestracja: 2009-08-18, 13:19
- Lokalizacja: Rybnik/Popielów
- Kontakt:
przy takiemu objawowi tak jak poprzednicy mówią Tarcza. Ale sprawdź koła wyważenie i bym je do pewności ściągnął dlatego że przy takiej prędkości znajomemu też biło i okazało się że miał wodę w kole śmieszne ale jednak ;p + wyważenie i pozbył się tego objawu
Mycie, Pranie samochodów, Nabijanie Klimatyzacji, Wymiana Opon//Wyważanie, usuwanie wgnieceń bez malowania itp. Pomoc Drogowa
kolego bez urazy wiem,ze chcesz pomoc ,ale nie jestem laikiemŁatysz pisze:bambucza78, sorka nie doczytałem mój błąd:P. A śruby masz wszystkie poodkręcane łącznie te z kielicha z góry ?
co do tarczi klockow to nie sadze by po zalozeniu ich nowych!! byly juz krzywe prawda a przed wymiana bylo identycznie wiec ten problem jest juz przed wymiana poszczegolnych elementow zawieszenia wiec zrobie tak,ze jak znajde troche czasu bo brak zawszze,to sprawdze te zaciski i mam nadzieje,ze to bedzie przyczyna hehe bo jak nie to znajde jakas gorke i poprostu go popchne hihihi
hm. dziwna ta twoja sprawa . Najlepiej podjechać na trzepak może coś wyjdzie ...
I może poproś kogoś niech pożyczy ci felgi z oponami i zmień tak dla pewności i zobacz.
A tak swoja drogą , autko zawsze miało 2,8 czy była zmiana silnika z 1,8 na 2,8 ?
Pytam bo :
znam jednego co z 1,8 zrobił 2,5 i cuda się działy w elektryce , mechanice i zawieszeniu.
I może poproś kogoś niech pożyczy ci felgi z oponami i zmień tak dla pewności i zobacz.
A tak swoja drogą , autko zawsze miało 2,8 czy była zmiana silnika z 1,8 na 2,8 ?
Pytam bo :
znam jednego co z 1,8 zrobił 2,5 i cuda się działy w elektryce , mechanice i zawieszeniu.
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Hehe coś mi sie zdaje że tym nastepnym co by szukał takiego tematu beda JA
Ten sam problem z tym że ja na szczescie jeszcze nie wymieniłem połowy niepotrzebnych rzeczy
Idealnie ten sam problem na poczatku biło przy hamowaniu, teraz bije przy od 120 do 160 pozniej jak reka odjoł no ale jak bije konkretnie
No i według mnie to tego trzeba podejsc logicznie zebrać cały BTS i wpaść na to co jest grane
Bo powiem szczerze że przez to bicie myśle już nawet o sprzedaży autka
A co sądzicie o maglownicy, teoretycznie mogłoby być tak że ma już luzy i poprostu sobie tak chodzi na prawo i lewo
A zbieżność ustawiałeś ? Jakie masz te nowe tarcze i klocki ? zawiecha sport czy seria ?
Ten sam problem z tym że ja na szczescie jeszcze nie wymieniłem połowy niepotrzebnych rzeczy
Idealnie ten sam problem na poczatku biło przy hamowaniu, teraz bije przy od 120 do 160 pozniej jak reka odjoł no ale jak bije konkretnie
No i według mnie to tego trzeba podejsc logicznie zebrać cały BTS i wpaść na to co jest grane
Bo powiem szczerze że przez to bicie myśle już nawet o sprzedaży autka
A co sądzicie o maglownicy, teoretycznie mogłoby być tak że ma już luzy i poprostu sobie tak chodzi na prawo i lewo
A zbieżność ustawiałeś ? Jakie masz te nowe tarcze i klocki ? zawiecha sport czy seria ?
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab213120.gif[/img][/url]
Zestaw wahaczy BMW E39 + gałki kierownicze
Master Sport 420zł
Zestaw wahaczy BMW E46 + tuleje + gałki kierownicze
Master Sport 550zł
Zestaw wahaczy BMW E39 + gałki kierownicze
Master Sport 420zł
Zestaw wahaczy BMW E46 + tuleje + gałki kierownicze
Master Sport 550zł
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
To ja powiem co uleczyło moją bawarkę.
Miałem krzywe i przerdzewiałe tarcze z tyłu!
Przenosiło się to właśnie na kierownicę...
Po wymianie klocków i tarcz z tyłu problem hamowania właśnie z okolic 140-100 ustąpił
Niby co ma tył do przodu ale skoro u mnie to było przyczyną?
Tylko najpierw sprawdzić potem wymienić bo przyczyn może być wiele, ale to może być trop
[ Dodano: 13 Grudzień 2011, 10:05 ]
Didick - a co już zrobiłeś w kwesti swojego bicia kierownicy?
Tylko jej nie sprzedawaj z tego powodu!
Miałem krzywe i przerdzewiałe tarcze z tyłu!
Przenosiło się to właśnie na kierownicę...
Po wymianie klocków i tarcz z tyłu problem hamowania właśnie z okolic 140-100 ustąpił
Niby co ma tył do przodu ale skoro u mnie to było przyczyną?
Tylko najpierw sprawdzić potem wymienić bo przyczyn może być wiele, ale to może być trop
[ Dodano: 13 Grudzień 2011, 10:05 ]
Didick - a co już zrobiłeś w kwesti swojego bicia kierownicy?
Tylko jej nie sprzedawaj z tego powodu!
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734