e36 318IS przerywa

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Awatar użytkownika
Moloch
Maniak forumowy
Posty: 2064
Rejestracja: 2011-05-16, 21:54
Lokalizacja: Godów

Post autor: Moloch »

Pompa działa normalnie to już sotało kilka dni temu sprawdzone, auto pali na tyk, niema najmniejszego problemu z odpalaniem, dopiero po krótkiej jeździe zaczynają sie cyrki, może poprostu pompa później nie wyrabiam, w co wątpię bo pompę sprawdzałem i ma dobre ciśnienie
Awatar użytkownika
Pablo
Maniak forumowy
Posty: 815
Rejestracja: 2010-08-06, 10:43
Lokalizacja: Innerbraz / SWD

Post autor: Pablo »

sluchalem wczoraj auta na zywo i ewidentnie momentami wylacza sie jeden cylinder
:)
FaTuM

Post autor: FaTuM »

podnieść tylni kanapę i przekręcając kluczyk w stacyjce usłyszysz czy działa...ale jak wcześniej pisałem miałem podobnie u siebie i tez sam silnik
Głupoty , a jak pociśnie , a nie do końca ? .... Mu auto jeździ i nie gaśnie , a pompa jakby przerywała to i tak zawsze bedzie pisać wieć sprawdza to sie inaczej ...
Kubok
Maniak forumowy
Posty: 717
Rejestracja: 2009-02-12, 21:47
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Kubok »

Pompa paliwa to nie jest na pewno, bardziej elektryka samego silnika.. kable, cewki ewentualnie przewód sondy lamba ma zwarcie z masą i silnik wariuje po czasie, to znam z autopsji.. Albo przepływka miesza, podjedź do Didika ma przeciez ten sam silnik i pozmieniaj po kolei elementy..
Awatar użytkownika
Adaś E36
Zaawansowany forumowicz
Posty: 232
Rejestracja: 2010-09-18, 09:37
Lokalizacja: Gorzyczki / Wodzisław Śl.

Post autor: Adaś E36 »

Moloch,
wpadnij podlaczymy pod kompa i wszytsko powie:P co go boli:)
Awatar użytkownika
ManiekCSL
Zaawansowany forumowicz
Posty: 492
Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: ManiekCSL »

Podepnę się pod temat. Silnik 1.8IS M42B18
U mnie motyw jest taki, że szarpie tak że aż można sobie zęby wybić o kierownice tylko na zimnym i tylko na benzynie.
Gdy przełączy się na gaz już nie szarpie, na benzynie wraz ze wzrostem temperatury silnika również szarpanie ustaje. Silnik faluje ale to wiem na bank krokówka... ale co z tym szarpaniem? Obstawiam wtryski, bo śmierdzi paliwem jak się odpali auto, na ciepłym nie śmierdzi. Odpala prawie na dotyk. Ma potem kłopot z wkręceniem się na obroty przez pierwsze 10 sekund przez to przerywanie.
Może miał ktoś podobny przypadek?
Przypominam że dzieje się tak tylko na zimnym silniku i im zimniej tym gorzej.
A i tylko właśnie na lekko wciśniętym pedale gazu (powiedzmy na otwartej pierwszej przepustnicy przy obrotach 1500-2000), gdy się naciśnie mocniej problem również ustaje.
Awatar użytkownika
Moloch
Maniak forumowy
Posty: 2064
Rejestracja: 2011-05-16, 21:54
Lokalizacja: Godów

Post autor: Moloch »

Kubok dokładnie dziś to mamy w planach z Didikem zrobić pozabieram pare cześci i dowiem sie co i jak
bubuu19
Zaawansowany forumowicz
Posty: 113
Rejestracja: 2010-10-16, 15:41
Lokalizacja: ?arki

Post autor: bubuu19 »

Ja miałem podobnie w e36 1.8is M44 wymieniełem gume miedzy kolektorem a filtrem powietrza bo pękła od dołu i ciągła za dużo powietrza, szarpała przy gwałtownym dodaniu gazu czasem przy spokojnej jezdzie tak kolo 2tys obrotów.
Awatar użytkownika
Moloch
Maniak forumowy
Posty: 2064
Rejestracja: 2011-05-16, 21:54
Lokalizacja: Godów

Post autor: Moloch »

U mnie był to padający silniczek krokowy + prawdopodobnie zaśniedziała wtyczka z potencjometra na przepustnicy :wink:
ODPOWIEDZ