[E36] BMW 328is Mańka
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Kupiłem ją i ten spoiler już był
Zamontowany przez niemca w 93r. na który mam książeczkę, TUV itp. firmy MS-Design
I szczerze mówiąc nie wiem co z nim zrobić, jak będę robił blacharkę, czy zostawić czy wiciepać bo nie pasuje do ogólnej koncepcji ale z drugiej strony nie jest zły, ciężka rozkmina
Wersja zimowa chodzi Ci o wysokość opony?
Myślałem długo o 215/40 lub 205/40 ale stwierdziłem że nie będzie wypełniać ta opona tak nadkola i też będzie auto bardziej cierpiało.
Rozmawiałem z pewną osobą z BMW sporta i mówiła że żałuje że nie kupiła opon o takim profilu jak ja się zdecydowałem właśnie po tej rozmowie.
Ogólnie rozmiar opon naprawde przemyślałem, miałem na to całą zimę
Na żywo to też inaczej się prezentuje niż na zdjęciach
Swoją drogą chciałem się pochwalić dopiero po fakcie ale zrobie to teraz korzystając z tego że mam trochę wolnego czasu...
...doszła do mnie ostatnio pewna tajemnicza paczuszka...
A w niej soczek malinowy jak dla mnie
Zaciski z E46 na przód pod tarcze 325mm, oraz w naprawde rewelacyjnym stanie tarcze i klocki przy okazji na których jeszcze dłuuuugo pojeżdże
Do tego kupiłem zestaw naprawczy, a same zaciski odbiorę we wtorek...
...dałem je do wypiaskowania oraz malowania proszkowego...
Pozatym kupiłem filtr paliwa który był już totalnie zatkany jak się okazało ale o tym za chwile, oraz uszczelniacz koła pasowego - bo jak mówiłem biorę się za uczczelnienie wycieków z silnika
Garażowicze powiedzieli wariat!!! Robi w święta! Ale ja nie wytrzymam bez dłubania przy mojej jak mam trochę wolnego czasu.
Trafiła w znane miejsce... mój garaż.
Nowy uszczelniacz już w większości już załatwi sprawe
Po wstępnym przeczyszczeniu
O tym tego dokonałem, nic innego nie było w stanie ruszyć nagaru
No i silniczek następnie umyłem ciśnieniowo po spryskaniu odpowiednia chemia, jest suchutki - teraz trzeba go ogarnąć żeby był śliczny
Po umyciu przykręciłem wiatrak i obudowe - wreszcie jest suchutki
Teraz czekam na moje nowe hamulce i potem spowrotem wracam pod maskę ogarnąć to tak jak tylko potrafię - jak za starych dobrych czasów hondę
A swoją drogą nigdy nie napisałem do czego dążę...
A do tego! Od 0:45 się zaczyna - o to mi chodzi tylko w moim kolorze i bez M-paka z przodu
http://www.youtube.com/watch?v=1qvJ2tPKcBE
Zamontowany przez niemca w 93r. na który mam książeczkę, TUV itp. firmy MS-Design
I szczerze mówiąc nie wiem co z nim zrobić, jak będę robił blacharkę, czy zostawić czy wiciepać bo nie pasuje do ogólnej koncepcji ale z drugiej strony nie jest zły, ciężka rozkmina
Wersja zimowa chodzi Ci o wysokość opony?
Myślałem długo o 215/40 lub 205/40 ale stwierdziłem że nie będzie wypełniać ta opona tak nadkola i też będzie auto bardziej cierpiało.
Rozmawiałem z pewną osobą z BMW sporta i mówiła że żałuje że nie kupiła opon o takim profilu jak ja się zdecydowałem właśnie po tej rozmowie.
Ogólnie rozmiar opon naprawde przemyślałem, miałem na to całą zimę
Na żywo to też inaczej się prezentuje niż na zdjęciach
Swoją drogą chciałem się pochwalić dopiero po fakcie ale zrobie to teraz korzystając z tego że mam trochę wolnego czasu...
...doszła do mnie ostatnio pewna tajemnicza paczuszka...
A w niej soczek malinowy jak dla mnie
Zaciski z E46 na przód pod tarcze 325mm, oraz w naprawde rewelacyjnym stanie tarcze i klocki przy okazji na których jeszcze dłuuuugo pojeżdże
Do tego kupiłem zestaw naprawczy, a same zaciski odbiorę we wtorek...
...dałem je do wypiaskowania oraz malowania proszkowego...
Pozatym kupiłem filtr paliwa który był już totalnie zatkany jak się okazało ale o tym za chwile, oraz uszczelniacz koła pasowego - bo jak mówiłem biorę się za uczczelnienie wycieków z silnika
Garażowicze powiedzieli wariat!!! Robi w święta! Ale ja nie wytrzymam bez dłubania przy mojej jak mam trochę wolnego czasu.
Trafiła w znane miejsce... mój garaż.
Nowy uszczelniacz już w większości już załatwi sprawe
Po wstępnym przeczyszczeniu
O tym tego dokonałem, nic innego nie było w stanie ruszyć nagaru
No i silniczek następnie umyłem ciśnieniowo po spryskaniu odpowiednia chemia, jest suchutki - teraz trzeba go ogarnąć żeby był śliczny
Po umyciu przykręciłem wiatrak i obudowe - wreszcie jest suchutki
Teraz czekam na moje nowe hamulce i potem spowrotem wracam pod maskę ogarnąć to tak jak tylko potrafię - jak za starych dobrych czasów hondę
A swoją drogą nigdy nie napisałem do czego dążę...
A do tego! Od 0:45 się zaczyna - o to mi chodzi tylko w moim kolorze i bez M-paka z przodu
http://www.youtube.com/watch?v=1qvJ2tPKcBE
Ostatnio zmieniony 2014-12-16, 20:09 przez ManiekCSL, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Tak primo - tarcze 325mm
A z tego co mi wiadomo 4x8J wychodziły podstawowej wersji a 2x8 i 2x9 można było na zamówienie tylko i wyłącznie mieć Wiele siedziałem nad tym tematem
Narazie chce ogarnąć technicznie samochód tzn. zestroić do końca zawieszenie, hamulce na igłe, blacharkę a na końcu silnik...
Chce mieć do czego go włożyć a puki co ten chce doprowadzić do odpowiedniego stanu
Poza tym silnik to nie jest tak chop siup chcąc wsadzić coś konkretnego muszę niestety uzbierać
Też nie wiem na jaki się zdecydować, czy M54B30, S54B32 czy może S38B38... hmm... mam wiele rozkminy i na pewno będzie to 6cyl.
Generalnie jak swap to na pewno nie na to co seryjnie wychodziło w E36
Kaper - to jest to co myślisz i w ogóle tego nie ukrywam
Na wszystko przyjdzie czas, po kolei, jakbym miał 20 000zł na dziś to wszystko bym załatwił ale to wymaga jednak czasu przy moich zarobkach...
A z tego co mi wiadomo 4x8J wychodziły podstawowej wersji a 2x8 i 2x9 można było na zamówienie tylko i wyłącznie mieć Wiele siedziałem nad tym tematem
Narazie chce ogarnąć technicznie samochód tzn. zestroić do końca zawieszenie, hamulce na igłe, blacharkę a na końcu silnik...
Chce mieć do czego go włożyć a puki co ten chce doprowadzić do odpowiedniego stanu
Poza tym silnik to nie jest tak chop siup chcąc wsadzić coś konkretnego muszę niestety uzbierać
Też nie wiem na jaki się zdecydować, czy M54B30, S54B32 czy może S38B38... hmm... mam wiele rozkminy i na pewno będzie to 6cyl.
Generalnie jak swap to na pewno nie na to co seryjnie wychodziło w E36
Kaper - to jest to co myślisz i w ogóle tego nie ukrywam
Na wszystko przyjdzie czas, po kolei, jakbym miał 20 000zł na dziś to wszystko bym załatwił ale to wymaga jednak czasu przy moich zarobkach...
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Nawet nie wiecie jak bardzo bym chciał w końcu wypowiedzieć hasło: "Chłopaki, jeszcze ostatnia pierdoła czyli pare pęcherzyków usunąć i gotowe"
Może w końcu zacznę robić relacje z ciekawszych rzeczy niż tylko z dłubania przy mechanice
Choć szczerze mówiąc to mi się najbardziej podoba
Może w końcu zacznę robić relacje z ciekawszych rzeczy niż tylko z dłubania przy mechanice
Choć szczerze mówiąc to mi się najbardziej podoba
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
Wiesz ze tarcze 325mm to minimum felga 17 cali ?:) ale jak planujesz swap na takie "ciekawe" motory to heble odpowiednie bede sledzil ta galerie i powodzenia w projekcie P.S te garaze to na pomorskiej ??
Ostatnio zmieniony 2012-04-08, 14:08 przez PRIMO, łącznie zmieniany 1 raz.
NO SPEED NO FUN
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Wiem wiem i takowe właśnie posiadam - właśnie M-Sytemy które też przemyślałem żeby lepiej odprowadzały ciepło od hamulców. Kto od nich czytał to wie że mają właśnie tą specyficzną właściwość ze względu na ich budowę
A na zimę będą zwykłe motorsporty 7,5J słoneczka
P.S. nie, na 6stce koło straży pożarnej/myjni
A na zimę będą zwykłe motorsporty 7,5J słoneczka
P.S. nie, na 6stce koło straży pożarnej/myjni
Ostatnio zmieniony 2012-04-08, 14:10 przez ManiekCSL, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
wiem co to za ból też nie mam na tyle $ żeby wszystko zrobić naraz ale ważne jest że dbasz i coś z tym robisz...ManiekCSL pisze:Kaper - to jest to co myślisz i w ogóle tego nie ukrywam
Na wszystko przyjdzie czas, po kolei, jakbym miał 20 000zł na dziś to wszystko bym załatwił ale to wymaga jednak czasu przy moich zarobkach...
Ty teraz nie cwaniakuj boś auto blacharsko/ lakierniczo niedawno zrobił a ja na błotniku mam malutkiego nieproszonego rosta i podobnie jak ManiekCSL załatwię sprawę jak tylko coś uskrobie z *wypłaty (*jałmużnej)FaTuM pisze:kaper nie wyolbrzymiaj ,bo sam masz na błotniku rudzielca chłopak dba o stan idzie jak łania ,a Ty mu kłody pod nogi rzucasz nie wolno !! trzeba poklepać po ramieniu !
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
W poniedziałek było ciepło, więc postanowiłem wyczyścić na glanc bidule i nawoskować
Pół dnia na to poszło ale myślę że było warto, ogarnąłem też sesję żeby w końcu było popatrzeć na jakieś lepsze zdjęcia - fotograf ze mnie żaden, starałem się
Jak za dużo na jednej stronie i źle wam się ogląda to zrobie tak żeby były miniatury
Pół dnia na to poszło ale myślę że było warto, ogarnąłem też sesję żeby w końcu było popatrzeć na jakieś lepsze zdjęcia - fotograf ze mnie żaden, starałem się
Jak za dużo na jednej stronie i źle wam się ogląda to zrobie tak żeby były miniatury
Ostatnio zmieniony 2014-12-16, 20:19 przez ManiekCSL, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
łądne fotki jakis wiezowiec w tle super wyciagnales blask fajna seria taka top seria spojler zostaw prezentuje sie te auto fajnatstycznie dbaj o mechnike dbaj nie gadaj glupot !! jak masz mała dam Ci mojego pod opieke hehe . Bo ja niestety z lakiernikami i mechanikami zwłaszcza mechanikami np. z tego forum ! mam złe opowiesci