[E36] M43B16 Coupe ~> Koza na BBS
[E36] M43B16 Coupe ~> Koza na BBS
Witam Jestem nowym posiadaczem marki BMW o raz nowy na forum
Blacharsko to jestem sam zaskoczony! Mały pęcherz na przednim nadkolu i ... już nic
Dane pojazdu
Numer podwozia WBABE11010JG48617
Kod typu BE11
Typ 316I (EUR)
Typoszereg E E36 (2)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji COUPE
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M43
Pojemność skokowa 1.60
Moc 75
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor MAURITIUSBLAU METALLIC (287)
Tapicerka (0546)
Data prod. 1994-03-02
Wyposażenie
S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.
S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera
S287A LM RAEDER/STERNSPEICHE 64 BMW light alloy wheel, star spoke 64
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS
S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria
S900A ANERK. WEGFAHRSICHERUNG LT. AZT/TUEV Elektroniczny immobilizer
Dodatkowo jeszcze webasto i tempomat z bmw e36 lecz nie był założony oryginalnie
Zdjęcia:
Skromy środek.
Tutaj jeszcze przed przerejestrowaniem.
Blacharsko to jestem sam zaskoczony! Mały pęcherz na przednim nadkolu i ... już nic
Dane pojazdu
Numer podwozia WBABE11010JG48617
Kod typu BE11
Typ 316I (EUR)
Typoszereg E E36 (2)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji COUPE
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M43
Pojemność skokowa 1.60
Moc 75
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor MAURITIUSBLAU METALLIC (287)
Tapicerka (0546)
Data prod. 1994-03-02
Wyposażenie
S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.
S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera
S287A LM RAEDER/STERNSPEICHE 64 BMW light alloy wheel, star spoke 64
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS
S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria
S900A ANERK. WEGFAHRSICHERUNG LT. AZT/TUEV Elektroniczny immobilizer
Dodatkowo jeszcze webasto i tempomat z bmw e36 lecz nie był założony oryginalnie
Zdjęcia:
Skromy środek.
Tutaj jeszcze przed przerejestrowaniem.
Ostatnio zmieniony 2013-08-14, 12:15 przez David6, łącznie zmieniany 3 razy.
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Głodek pisze:Coupe ładne ,progi i doły zderzak w kolor i bedzie ładnie ,
z czasem ładna fela nieco niżej
A to że są szare to muszą być w kolor?
Nie rozumie - tak jest brzydko?
Lusterka faktycznie - napewno były wcześniej w kolor więc można by pomalować tak jak trzeba ale reszta uważam że nie powinieneś ruszać.
Jak pomalujesz doły albo założysz Mpaka to będzie kolejna schematyczna beema na zasadzie "bo musi tak być bo inni mają"
Poszukaj swojego stylu. Wydaje mi się że ta kompletna seria i 1.6 pod maska ma swój niepowtarzalny urok i fajnie byłoby zachować taki egzemplarz
Chłopie! jeszcze rok dwa i już takiego nie spotkasz w polsce bo każdy będzie czymś ruszony, przemyśl to
Jakieś gustowne koło, to na zimę zostawić jakiś kit ewentualnie żeby było niżej.... ale nic więcej, może nieco doposażyć ale to już jak tam chcesz
Nie próbuję Ci tu niczego oczywiście wmawiać, tylko myślę że każdy ma prawo wyrażenia swojego zdania, taka jest moje
Co zrobisz to uszanuję ale myślę że utrzymać to w tak zarąbistym seryjnym stanie będzie coś
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
ManiekCSL, wiesz, że myślałem nad takim projektem! Taki bardziej cult style. Lekkie obniżenie, lepsze felgi i na prawdę mogłoby być fajnie.
Racja mogła by być niepowtarzalna za kilka lat. Plusem jest to, że nie chce się z nią szybko rozstawać Szczerze to mnie te progi nie odstraszają ale właśnie to jest to, że ktoś ma i już się przyjęło, że tak musi być.
ManiekCSL, dałeś mi do myślenia
Racja mogła by być niepowtarzalna za kilka lat. Plusem jest to, że nie chce się z nią szybko rozstawać Szczerze to mnie te progi nie odstraszają ale właśnie to jest to, że ktoś ma i już się przyjęło, że tak musi być.
ManiekCSL, dałeś mi do myślenia
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 2012-04-08, 11:11
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Kaper, większy silnik, większe spalanie, większe opłaty Ja auta nie opłacam tylko rodzice dlatego szukałem tylko 1.6 lub 1.8. Stałego dochodu nie mam a jeździć lubię więc pozostaje mi cieszyć się tym co mam lecz nie wykluczam, że w przyszłości zamiast zmieniać auto zmienię silnik! Bo baza pod projekt 2.3 i w górę jest na prawdę dobra
Z tym spalaniem toś głupotę palnął... 2.0 pali na poziomie 2.8 (albo i więcej) a moc i osiągi są niebagatelnie większe w 2.8 . Pojezdzisz 1.6 i może sobie przypomnisz moje słowa - narazie jesteś młody i "głupi" i możesz nie wiedzieć pewnych rzeczyDavid6 pisze:Kaper, większy silnik, większe spalanie, większe opłaty
Ale niebawem zaczniesz zarabiać pieniążki więc w przypadku auta warto myśleć troszkę perspektywicznieDavid6 pisze:Stałego dochodu nie mam
Zmiana silnika to nie taki mały pieniądz... Z resztą poza silnikiem to w środku masz tak jak już powiedziałeś skromnie ... Nie ma klimy, kontroli trakcji nie ma sport sizów - potem może Ci tego zabraknąć Większość potwierdzi moje słowa - JA CI TU NIE CHCE LAĆ WODY DO GŁOWY tylko piszę szczerze i prawdziwieDavid6 pisze:nie wykluczam, że w przyszłości zamiast zmieniać auto zmienię silnik!
Moloch pisze:niema silników 2.3...
czepiacie się go ... 2.5 323 (170 kucy)
Kaper, z tego co napisałeś to wynika: Po co kupować bmw z silnikiem 1.6 skoro pali tyle samo co 2.0? Jak już masz kupić 2.0 to kup lepiej 2.8 bo spalanie jest takie samo a osiągi lepsze. Co ja gadam .. jak już masz 2.8 to kup MPOWER bo to trochę większy silnik, spalanie ale no te osiągi lepsze.
Przypomnij sobie co napisałem na temat opłat - ubezpieczenia Podejrzewam, że eksploatacja takiego samochodu też jest droższa.
Jeśli chodzi ci o ASC+T to jest
Moloch, 1.6 też nie ma
Przypomnij sobie co napisałem na temat opłat - ubezpieczenia Podejrzewam, że eksploatacja takiego samochodu też jest droższa.
Jeśli chodzi ci o ASC+T to jest
Moloch, 1.6 też nie ma
David6, Oj synku synku ... ręce mi opadają jak to czytam co ty za bzdury wypisujesz... Jeśli z tego twojego autka chcesz zrobić jakiś fajny projekt to się nie kala przy tym silniku i "skromnym" wyposażeniu... Ale widzę, że nie da Ci się tego wytłumaczyć w jasny sposób - niech Ci to inni wytłumaczą bo mi się nie chce... Ale nie zniechęcam rób z nią co uważasz to twoje autko powodzenia i będę obserwował co tam modzisz w tym "ślimaku"
???David6 pisze:Moloch, 1.6 też nie ma