[E34] M5 by Venom
sliczne autko przyjemnosc z jazdy nie do opisania sam bylem posiadaczem m5 ponad rok taka fotka mojego wynalazku
wiec wiem ile to przynosi szczescia, widze ze bardzo mocno trzymasz sie org ja bym widzial bardziej wyszukane kolo w niej i szeroka maske (z tego co wyczytalem masz silnik 3,8 wychodzacy w mlodszych modelach a na waskiej masce wychodzily te pierwsze 3,6 ale moge sie mylic)
wiec wiem ile to przynosi szczescia, widze ze bardzo mocno trzymasz sie org ja bym widzial bardziej wyszukane kolo w niej i szeroka maske (z tego co wyczytalem masz silnik 3,8 wychodzacy w mlodszych modelach a na waskiej masce wychodzily te pierwsze 3,6 ale moge sie mylic)
bo kazdy facet z widlami to posejdon
- Venom
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 174
- Rejestracja: 2008-09-05, 10:04
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Aurel, jak plany zostaną zrealizowane to wątek dostanie odpowiedni update. Ja nie lubię pisać o planach, które niewiadomo kiedy zostaną zrealizowane. Tym bardziej w moim przypadku, w którym wszystko dzieje się bardzo powoli. Np wydech Eisenmanna mam już prawie 1.5 roku, a jeszcze go nie założyłem.
PINIU, szeroki grill był tylko w silnikach 3.8 wyprodukowanych po maju 1994 roku. Mi osobiście podoba się wąski. Poczytaj całą historię to dowiesz się też, że moje auto ma swapa silnika z 3.6 na 3.8 oraz przełożonych kilka innych dupereli Co do felg, to miałem te Schmidty, ale jednak najbardziej odpowiadają mi klasyczne felgi BMW.
Możesz mi napisać coś wiecej o Twoim aucie? Może być na PW. Interesują mnie wszystkie info jakie masz (nr VIN najbardziej) bo prowadzę rejestr tych aut w PL. Zapraszam na moja stronę www.m5e34.pl
Pozdrawiam
PINIU, szeroki grill był tylko w silnikach 3.8 wyprodukowanych po maju 1994 roku. Mi osobiście podoba się wąski. Poczytaj całą historię to dowiesz się też, że moje auto ma swapa silnika z 3.6 na 3.8 oraz przełożonych kilka innych dupereli Co do felg, to miałem te Schmidty, ale jednak najbardziej odpowiadają mi klasyczne felgi BMW.
Możesz mi napisać coś wiecej o Twoim aucie? Może być na PW. Interesują mnie wszystkie info jakie masz (nr VIN najbardziej) bo prowadzę rejestr tych aut w PL. Zapraszam na moja stronę www.m5e34.pl
Pozdrawiam
Muj kuzyn (Emil) też miał E34 M5 (mówiono, że tam ma z 360 kuni) ale wyciągnął jej serce i wpakowałdo budy z E30
http://www.youtube.com/watch?v=p32LSdeWt34
http://www.youtube.com/watch?v=p32LSdeWt34
bylem jej posiadaczem 2004-2005 rok, bmw m5/h nr nadwozia wbshd91080bk04925, nr silnika 607700927203 co do zdjec to musze troche poczekac bo wszystkie jakie mialem byly w kompie gdzie padl dysk i aktualnie sie odzyskuja przez firme komputerowa,byl tam silnik 3,6 wiec ten 315 konny
bo kazdy facet z widlami to posejdon
- Venom
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 174
- Rejestracja: 2008-09-05, 10:04
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Update 14.05.2012
Pierwsze jazdy z Carbon Intake już za mną. Dźwięk jest bardzo fajny i dosyć głośny, bardzo mi się podoba. Czuję jednak, że auto jakby trochę gorzej ciągnie powyżej 5750-6000rpm. Możliwę, że ten filter jednak ogranicza przepływ w górnych zakresach prędkości obrotowych silnika. Niebawem założę seryjną puchę i porównam jak to się na niej zachowuje.
Tym czasem zamieszczam dwa zrzuty z dzisiejszych jazd. Piomary czasów wykoanełm urządzeniem Racelogic Performance Box.
0-100 km/h = 5.74 s - start można jeszcze poprawić i wydaję mi się, że katując bardziej auto dałoby się zejśc do tych 5.5 s bez problemu.
100-150 km/h = 5.26 s.
Dodam, że pierwszy pomiar był wykonany na wyskości 380 m npm, a drugi na 320 m npm, przy ciśnieniu atmosferycznym na poziomie 975hPa, sprawdzałem przy wyjściu z pracy . Dla tych, którzy nie siedzą w temacie M5 E34 podam informację, że genralnie nie są to jakieś super wyniki jeśli chodzi o to auto. Powinno jeżdzić leciutko szybciej szczególnie powyżej 100 km/h, dlatego też utwierdzam się w przekonaniu, że jednak ten dolot pogorszył czasy. Chciałem dziś też pomierzyć 100-200 km/h, ale ze względu na brak miejsca na drodze nie udało się tego zrobić w kawałku.
Poniżej wykresy:
[1106]
[1107]
Pozdrawiam
Pierwsze jazdy z Carbon Intake już za mną. Dźwięk jest bardzo fajny i dosyć głośny, bardzo mi się podoba. Czuję jednak, że auto jakby trochę gorzej ciągnie powyżej 5750-6000rpm. Możliwę, że ten filter jednak ogranicza przepływ w górnych zakresach prędkości obrotowych silnika. Niebawem założę seryjną puchę i porównam jak to się na niej zachowuje.
Tym czasem zamieszczam dwa zrzuty z dzisiejszych jazd. Piomary czasów wykoanełm urządzeniem Racelogic Performance Box.
0-100 km/h = 5.74 s - start można jeszcze poprawić i wydaję mi się, że katując bardziej auto dałoby się zejśc do tych 5.5 s bez problemu.
100-150 km/h = 5.26 s.
Dodam, że pierwszy pomiar był wykonany na wyskości 380 m npm, a drugi na 320 m npm, przy ciśnieniu atmosferycznym na poziomie 975hPa, sprawdzałem przy wyjściu z pracy . Dla tych, którzy nie siedzą w temacie M5 E34 podam informację, że genralnie nie są to jakieś super wyniki jeśli chodzi o to auto. Powinno jeżdzić leciutko szybciej szczególnie powyżej 100 km/h, dlatego też utwierdzam się w przekonaniu, że jednak ten dolot pogorszył czasy. Chciałem dziś też pomierzyć 100-200 km/h, ale ze względu na brak miejsca na drodze nie udało się tego zrobić w kawałku.
Poniżej wykresy:
[1106]
[1107]
Pozdrawiam
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
W sumie się nie dziwie, ciężko będzie poprawić tak dopracowana serie przez Mpower
Poza tym możliwe, że koni przybyło ale uwolniłeś silnik i momentu spadło przez co gorsze osiągi
A tak swoja droga to uwielbiam przeglądać ta galerie z prac nad autem, powala mnie to i motywuje
Poza tym możliwe, że koni przybyło ale uwolniłeś silnik i momentu spadło przez co gorsze osiągi
A tak swoja droga to uwielbiam przeglądać ta galerie z prac nad autem, powala mnie to i motywuje
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
- Venom
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 174
- Rejestracja: 2008-09-05, 10:04
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Update 03.06.2012
Czarna Mka wykazuje od niedawna pewne dziwne tendencje na drodze, mianowicie odczuwalne jest lekkie znoszenie auta, takie jakby bez kontroli. Mocno odczuwalne to jest w koleinach albo przy naglym dodawaniu / odpuszczaniu gazu. Byłem na szarpakach i znalazłem luzy na dwóch wahaczach. Postanowiłem wymienić wszystkie cztery. Mam nadzieję, że to rozwiąże problem bo takie pływanie jest bardzo niekomfortowe. W celu uleczenia auta zakupiłem wahacze Lemfordera, poprzeczne wybrałem aluminiowe, mimo iż wg VINu poliftowego (duży hamulec) powinny być stalowe. Mam nadzieję, że wytrzymają. Wymiana na dniach. Przy okazji planuję skontrolować ustawienie zbieżności kół.
[1108][1109][1110][1111]
[1112]
Na czas czynności serwisowych Mka wróciła do czarnych kół M System II, aby panowie od zbieżności nie popsuli nic na wypolerowanych M Parallel Spoke, które notabene potrzebują małego odświeżenia.
[1113][1114][1115][1116]
[1117][1118][1119][1120]
[1121][1122][1123][1124]
[1125][1126][1127]
A tu kilka zdjęć w miłym towarzystwie
[1128][1129][1130][1131]
[1132][1133][1134][1135]
Czarna Mka wykazuje od niedawna pewne dziwne tendencje na drodze, mianowicie odczuwalne jest lekkie znoszenie auta, takie jakby bez kontroli. Mocno odczuwalne to jest w koleinach albo przy naglym dodawaniu / odpuszczaniu gazu. Byłem na szarpakach i znalazłem luzy na dwóch wahaczach. Postanowiłem wymienić wszystkie cztery. Mam nadzieję, że to rozwiąże problem bo takie pływanie jest bardzo niekomfortowe. W celu uleczenia auta zakupiłem wahacze Lemfordera, poprzeczne wybrałem aluminiowe, mimo iż wg VINu poliftowego (duży hamulec) powinny być stalowe. Mam nadzieję, że wytrzymają. Wymiana na dniach. Przy okazji planuję skontrolować ustawienie zbieżności kół.
[1108][1109][1110][1111]
[1112]
Na czas czynności serwisowych Mka wróciła do czarnych kół M System II, aby panowie od zbieżności nie popsuli nic na wypolerowanych M Parallel Spoke, które notabene potrzebują małego odświeżenia.
[1113][1114][1115][1116]
[1117][1118][1119][1120]
[1121][1122][1123][1124]
[1125][1126][1127]
A tu kilka zdjęć w miłym towarzystwie
[1128][1129][1130][1131]
[1132][1133][1134][1135]