Problem
Problem
Witam mam problem który mnie strasznie denerwuje. Jakieś 2 miesiące temu poszła mi uszczelka pod pokrywą zaworów, przez jakiś miesiąc jeździłem na tej uszczelce i strasznie mi się kopciło z pod maski, olej kapał na kolektor, nie mogłem pościć ogrzewania ponieważ cały smród i dym leciał mi do samochodu, wymieniłem ją miesiąc temu i nadal mi się kopci i jak puszcze ogrzewanie to w środku mam efekty specjalne w postaci dymu plus smród spalonego oleju Jest to możliwe żeby tak długo się wypalał olej który osiadł na kolektorze? Pozdrawiam
-
- Małopiszący
- Posty: 53
- Rejestracja: 2009-05-27, 11:58
- Lokalizacja: Sosnowiec
Też to przerabiałem. Po wymianie uszczelki pokrywy oraz tzw. okularów nadal było czuć olejem w środku (u mnie był zapocony silnik a nie kapało na kolektor). Okazało się, że puszczała właśnie uszczelka świec i na jednej z nich zebrał się olej. Po usunięciu oleju wszystko wróciło do normy i nic nie czuć. To co nakapało przez ten czas powinno się wypalić po dłuższej trasie, ewentualnie 2-3 dni a nie miesiąc.
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
umyj sobie wszystko co metalowe zmywaczem do hamulców
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
U mnie to kosztuje chyba 8zł. Przykrywasz szczrelnie przeplywke, kopulke, palec, aku jesli masz pod maska, bezpiecniki i komputery i jedziesz. Pozniej Karcher. Mylem tak silniki, skrzynie i wszystko inne i zawsze bylo czysciutko i pieknie.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.