Spuszczenie paliwa z baku [e46] 320d
Spuszczenie paliwa z baku [e46] 320d
Siema, potrzebuje opróżnić bak u siebie w aucie, jak to najlepiej zrobić (najdokładniej) bez jego demontażu, pomyślałem, że wypnę wężyk z filtra paliwa i przekręcę zapłon żeby pompa sama wszytko wypompowała (ile wtedy zostanie w baku), chyba, że macie skuteczniejszy pomysł?
ps: poszukuje białego transita albo transportera z pomarańczowym kogutem na rejestracji "SG....." podejrzewam, że mogą pracować gdzieś w pobliżu Jastrzębia przy budowie autostrady albo jakiegoś innego ustrojstwa.
ps: poszukuje białego transita albo transportera z pomarańczowym kogutem na rejestracji "SG....." podejrzewam, że mogą pracować gdzieś w pobliżu Jastrzębia przy budowie autostrady albo jakiegoś innego ustrojstwa.
[URL=http://www.fotosik.pl]
Syfu nie ma, przez lejek z drobniutką siateczką lałem, woda na nim nawet zostaje, ale silnik mi na tym czyms skacze, nie wiem co to za dziadostwo jest
Ostatnio zmieniony 2013-04-07, 19:35 przez KoNiK, łącznie zmieniany 1 raz.
[URL=http://www.fotosik.pl]
pompką z baku wyciągnołem ile sie dało, filtr przepłukałem ropą i chce na nim zrobić z 50km żeby nowego nie marasić resztkami których wypompować sie nie dało. Pytanko jak teraz przeprowadzić rozruch, bo wszysko bd zapowietrzone i w części przewodów i pompie mogło zostać troche chrzczonej.
[URL=http://www.fotosik.pl]
No nie wiem jak to konstruktorzy przewidzieli ale są tylko dwa wyjścia z czego pierwsze bdb. 1. Odpowietrzy się układ samoczynnie 2. Manualnie - Ręczne napompowanie paliwa pompką - okolice pompy wtryskowej (To napewno stosuje mercedes) i to powinno pomóc, plus odkręcenie odpowietrznika który się przy niej powinien znajdować. Podobno aby odpowietrzyć wtryski należy na zapalonym silniku luzować ich nakrętki. Nie pamiętam dokładnie co w szkole mówili ale jakoś tak.
BMW E46 320d by Kanar
/viewtopic.php?t=16634
/viewtopic.php?t=16634
- TDS-ik
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 424
- Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
M51 odpowietrza się tak:
- luzujesz przewód od pierwszego wtrysku (klucz płaski 17)
- ktoś kręci rozrusznikiem
- gdy poleci ropa z pod nakrętki przewodu to ją dokręcasz
- tak ze wszystkimi wtryskami
M51 zazwyczaj odpala już po 3 wtryskach więc 3 następne robi się już na odpalonym silniku
Myślę że u Ciebie będzie podobnie.
- luzujesz przewód od pierwszego wtrysku (klucz płaski 17)
- ktoś kręci rozrusznikiem
- gdy poleci ropa z pod nakrętki przewodu to ją dokręcasz
- tak ze wszystkimi wtryskami
M51 zazwyczaj odpala już po 3 wtryskach więc 3 następne robi się już na odpalonym silniku
Myślę że u Ciebie będzie podobnie.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt:
Kolego pazura nie zgodę się z Twoją wypowiedzią w taki sposób to tylko rozrusznik zajedziesz odręć tylko śrubę odpowietrzającą przy pompie wtryskowej kluczyk na zapłon i czekasz parę sek az powietrze przestanie lecieć bo przecież spuściłeś tylko paliwo z filtra i z baku więc pompa wtryskowa i wtryski NIE SĄ ZAPOWIETRZONE
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt:
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt: