wydech 2.8 przelot ,strumiennice ? wydech przelotowy?
wydech 2.8 przelot ,strumiennice ? wydech przelotowy?
siema ma ktoś może u sb coś z tych rzeczy ? chce katy wywalić i wstawić coś z tego
WrazleR ------->
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt:
Ja u siebie od 2.5 roku mam strumienicę. Różnic żadnych nie odczułem bo to diesel
a na przeglądzie jeszcze nikt mi się nie pytał co to. Myślę że dobry przelot zrobi lepszy efekt końcowy i będzie ładnie mróczał z jakimś tłumikiem MagnaFlow
Tu masz link http://www.magnaflow.com/04sound/04euro.asp do tego jak może mruczeć co prawda nie ma twojego modelu BMW ale jest Z4 z 1997 roku z silnikiem 2.8

Tu masz link http://www.magnaflow.com/04sound/04euro.asp do tego jak może mruczeć co prawda nie ma twojego modelu BMW ale jest Z4 z 1997 roku z silnikiem 2.8
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Ale to jest 2,8 a nie diesel który nie jest silnikiem atmosferycznym, w przypadku którego gówno go obchodzi stosunek przy opróżnianiu cylindra na zaciągnięcie świeżej mieszanki podczas mijanki....MARIUSZO86 pisze:Ja u siebie od 2.5 roku mam strumienicę. Różnic żadnych nie odczułem bo to diesela na przeglądzie jeszcze nikt mi się nie pytał co to. Myślę że dobry przelot zrobi lepszy efekt końcowy i będzie ładnie mróczał z jakimś tłumikiem MagnaFlow
Najlepiej nic nie grzebać z wydechem w 2.8 bo traci moment obrotowy... Jak nie masz katów zatkanych ewidentnie to lepiej ich nie ruszać.
Jak koniecznie chcesz to niech Ci wyspawają tłumik w miejsce kata, o odpowiednim kącie wejścia, odpowiednim przepływie spalin by nie odprężać wydechu i pominiesz problem ze spawaniem, bo katy są jednocześnie kolankiem 40stopni w 328.