wydech 2.8 przelot ,strumiennice ? wydech przelotowy?
wydech 2.8 przelot ,strumiennice ? wydech przelotowy?
siema ma ktoś może u sb coś z tych rzeczy ? chce katy wywalić i wstawić coś z tego
WrazleR ------->
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt:
Ja u siebie od 2.5 roku mam strumienicę. Różnic żadnych nie odczułem bo to diesel a na przeglądzie jeszcze nikt mi się nie pytał co to. Myślę że dobry przelot zrobi lepszy efekt końcowy i będzie ładnie mróczał z jakimś tłumikiem MagnaFlow
Tu masz link http://www.magnaflow.com/04sound/04euro.asp do tego jak może mruczeć co prawda nie ma twojego modelu BMW ale jest Z4 z 1997 roku z silnikiem 2.8
Tu masz link http://www.magnaflow.com/04sound/04euro.asp do tego jak może mruczeć co prawda nie ma twojego modelu BMW ale jest Z4 z 1997 roku z silnikiem 2.8
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Ale to jest 2,8 a nie diesel który nie jest silnikiem atmosferycznym, w przypadku którego gówno go obchodzi stosunek przy opróżnianiu cylindra na zaciągnięcie świeżej mieszanki podczas mijanki....MARIUSZO86 pisze:Ja u siebie od 2.5 roku mam strumienicę. Różnic żadnych nie odczułem bo to diesel a na przeglądzie jeszcze nikt mi się nie pytał co to. Myślę że dobry przelot zrobi lepszy efekt końcowy i będzie ładnie mróczał z jakimś tłumikiem MagnaFlow
Najlepiej nic nie grzebać z wydechem w 2.8 bo traci moment obrotowy... Jak nie masz katów zatkanych ewidentnie to lepiej ich nie ruszać.
Jak koniecznie chcesz to niech Ci wyspawają tłumik w miejsce kata, o odpowiednim kącie wejścia, odpowiednim przepływie spalin by nie odprężać wydechu i pominiesz problem ze spawaniem, bo katy są jednocześnie kolankiem 40stopni w 328.
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734