wydech 2.8 przelot ,strumiennice ? wydech przelotowy?

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
wrazle
Zaawansowany forumowicz
Posty: 132
Rejestracja: 2012-11-16, 13:02
Lokalizacja: Żory

wydech 2.8 przelot ,strumiennice ? wydech przelotowy?

Post autor: wrazle »

siema ma ktoś może u sb coś z tych rzeczy ? chce katy wywalić i wstawić coś z tego
WrazleR ------->
saymon26
Zaawansowany forumowicz
Posty: 84
Rejestracja: 2010-04-08, 06:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: saymon26 »

ja rozprułem kata wysypalem to co mial w środku i wstawiłem spowrotem
na drodze widzę Cię częściej niż myślisz

kiedyś e34 m50b20
teraz e36 m52b20
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Zrob tak jak Ci gadalismy. przelot 2,5" i koncowy dobry tlumik.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Mariuszo86
Zaawansowany forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
Kontakt:

Post autor: Mariuszo86 »

Ja u siebie od 2.5 roku mam strumienicę. Różnic żadnych nie odczułem bo to diesel :mrgreen: a na przeglądzie jeszcze nikt mi się nie pytał co to. Myślę że dobry przelot zrobi lepszy efekt końcowy i będzie ładnie mróczał z jakimś tłumikiem MagnaFlow

Tu masz link http://www.magnaflow.com/04sound/04euro.asp do tego jak może mruczeć co prawda nie ma twojego modelu BMW ale jest Z4 z 1997 roku z silnikiem 2.8
" .... i spojrzał Pan na pracę naszą i był zadowolony, spytał o nasze zarobki - usiadł i zapłakał.. "
Obrazek
Awatar użytkownika
ManiekCSL
Zaawansowany forumowicz
Posty: 492
Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: ManiekCSL »

MARIUSZO86 pisze:Ja u siebie od 2.5 roku mam strumienicę. Różnic żadnych nie odczułem bo to diesel :mrgreen: a na przeglądzie jeszcze nikt mi się nie pytał co to. Myślę że dobry przelot zrobi lepszy efekt końcowy i będzie ładnie mróczał z jakimś tłumikiem MagnaFlow
Ale to jest 2,8 a nie diesel który nie jest silnikiem atmosferycznym, w przypadku którego gówno go obchodzi stosunek przy opróżnianiu cylindra na zaciągnięcie świeżej mieszanki podczas mijanki....

Najlepiej nic nie grzebać z wydechem w 2.8 bo traci moment obrotowy... Jak nie masz katów zatkanych ewidentnie to lepiej ich nie ruszać.

Jak koniecznie chcesz to niech Ci wyspawają tłumik w miejsce kata, o odpowiednim kącie wejścia, odpowiednim przepływie spalin by nie odprężać wydechu i pominiesz problem ze spawaniem, bo katy są jednocześnie kolankiem 40stopni w 328.
wrazle
Zaawansowany forumowicz
Posty: 132
Rejestracja: 2012-11-16, 13:02
Lokalizacja: Żory

Post autor: wrazle »

właśnie to mnie boli, kolega od nas ma cały przelot i raczej zmiany na gorsze nie czuje. też myślę nad przelotowymi katy idą w X i tak samo musiał bym miec rury/tłumiki
WrazleR ------->
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

a czemu chcesz wywalic katy? W 328i latwiej cos zepsuc niz polepszyc z wydechem.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
wrazle
Zaawansowany forumowicz
Posty: 132
Rejestracja: 2012-11-16, 13:02
Lokalizacja: Żory

Post autor: wrazle »

bo dźwięk mnie dobija :) jeszcze mam gdzieś nie szczelne barany i jak daje gazu to bzzzzzzzzzzz/ a ma być brrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuummm brrrrrrruuuum :) :569:
WrazleR ------->
ODPOWIEDZ