Wpięcie się z tym dodatkowym przewodem sygnału obrotów nie zmieniło nic
Dziś kombinowałem nad EWS... czy ten schemat tyczy się EWS2 jak i EWS1?
Z tego co się dowiedziałem to mam EWS I
Dziś od rana jeszcze raz wszystko przeanalizowane, podłączone jest wszystko według schematu, sprawdzone są wszystkie przejścia, nr. pinów, napięcia, wtyczki - wszystko jeszcze raz i musiałoby to odpalić. Jedyne co może być powalone to z tym pierońskim EWS.
BTW. Jeśli ktoś ma kompa pod 2.8 z usuniętym EWS, sprawny to odkupie
[E36] swap na M52 BMW E36
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Samochód odpalony na pożyczonym sterowniku ze zdemontowanym EWS...
...coś tu z tym będzie, mam kolejne pomysły więc dam znać
...coś tu z tym będzie, mam kolejne pomysły więc dam znać
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
- krzysiu134
- Małopiszący
- Posty: 39
- Rejestracja: 2010-04-29, 18:23
- Lokalizacja: ŚLĄSK
Mój schemat był do EWS II jak będziesz chciał go usunąć to popytaj się na ''turboBMW " jak się nie mylę to pisałem kiedyś do gościa o niku "Forti " w sprawie ews celem usunięcia
MOJE BMW 318i - przyspieszenie na K27 :
http://www.youtube.com/watch?v=fqZTpvXug5Q
GALERIA - http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=8655
http://www.youtube.com/watch?v=fqZTpvXug5Q
GALERIA - http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=8655
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Temat rozwiązałem...
Wspomagałem się opisem, który kolega podał mi kiedyś w jednym z tematów
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=30743
Niestety, pomylił sobie piny i uszkodzony został transponder. Więc nie korzystajcie z tego opisu Tylko ze schematu!!!!
Teraz zrobione wszystko jest wg. schematu od krzysia... spróbowałem tylko czy EWS działa i podpiąłem jakiś komplet z 2.0 - zadziałało
Obecnie zakupiłem sterownik bez EWS po remapie - autko więc ślicznie pracuje.
Dzięki serdeczne dla Vmashera i krzysia, wykazaliście się największym doświadczeniem
Darkue36, zanim podasz następnym razem jakąś informację zastanów się 2 razy - konsekwencje błędnej znasz.
Wspomagałem się opisem, który kolega podał mi kiedyś w jednym z tematów
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=30743
Niestety, pomylił sobie piny i uszkodzony został transponder. Więc nie korzystajcie z tego opisu Tylko ze schematu!!!!
Teraz zrobione wszystko jest wg. schematu od krzysia... spróbowałem tylko czy EWS działa i podpiąłem jakiś komplet z 2.0 - zadziałało
Obecnie zakupiłem sterownik bez EWS po remapie - autko więc ślicznie pracuje.
Dzięki serdeczne dla Vmashera i krzysia, wykazaliście się największym doświadczeniem
Darkue36, zanim podasz następnym razem jakąś informację zastanów się 2 razy - konsekwencje błędnej znasz.
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Ale mówiłem też, że nie wszystko było tam dokładnie opisane po pinach i korzystałem z Twojego opisu
Spokojnie, nie mam pretensji - temat do zamknięcia
Spokojnie, nie mam pretensji - temat do zamknięcia
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734