[E36] swap na M52 BMW E36

Czyli wszystko co dotyczy elektryki w naszych BMW!
Awatar użytkownika
ManiekCSL
Zaawansowany forumowicz
Posty: 492
Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: ManiekCSL »

Wpięcie się z tym dodatkowym przewodem sygnału obrotów nie zmieniło nic

Dziś kombinowałem nad EWS... czy ten schemat tyczy się EWS2 jak i EWS1?

Z tego co się dowiedziałem to mam EWS I
Obrazek
Dziś od rana jeszcze raz wszystko przeanalizowane, podłączone jest wszystko według schematu, sprawdzone są wszystkie przejścia, nr. pinów, napięcia, wtyczki - wszystko jeszcze raz i musiałoby to odpalić. Jedyne co może być powalone to z tym pierońskim EWS.

BTW. Jeśli ktoś ma kompa pod 2.8 z usuniętym EWS, sprawny to odkupie
Awatar użytkownika
SebaE36
Maniak forumowy
Posty: 1405
Rejestracja: 2010-05-18, 19:21
Lokalizacja: Radlin

Post autor: SebaE36 »

Nie wiem jak to jest w E36 ale w E30 odpalenie auta blokuje też alarm. Jesli był zresetowany i nie został wyłączony z pilota to auta nie mozna było odpalić. Nomrlanie kręciło ale nic poza tym. Dopiero po wyłączeniu alarmu auto normalnie mozna było odpalic :)
Awatar użytkownika
ManiekCSL
Zaawansowany forumowicz
Posty: 492
Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: ManiekCSL »

Samochód odpalony na pożyczonym sterowniku ze zdemontowanym EWS...

...coś tu z tym będzie, mam kolejne pomysły więc dam znać
dareke36
Zaawansowany forumowicz
Posty: 216
Rejestracja: 2013-01-15, 20:24
Lokalizacja: Rydy

Post autor: dareke36 »

to gut że chodzi bardzo zastanawia mnie jak ten silnik chodził, cieszy mnie to że moje ogledziny przybliżyły cię do uruchomienia autka :D :br: :kolebka:
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab239316.gif[/img][/url]
Awatar użytkownika
krzysiu134
Małopiszący
Posty: 39
Rejestracja: 2010-04-29, 18:23
Lokalizacja: ŚLĄSK

Post autor: krzysiu134 »

Mój schemat był do EWS II jak będziesz chciał go usunąć to popytaj się na ''turboBMW " jak się nie mylę to pisałem kiedyś do gościa o niku "Forti " w sprawie ews celem usunięcia
Awatar użytkownika
ManiekCSL
Zaawansowany forumowicz
Posty: 492
Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: ManiekCSL »

Temat rozwiązałem...

Wspomagałem się opisem, który kolega podał mi kiedyś w jednym z tematów
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=30743

Niestety, pomylił sobie piny i uszkodzony został transponder. Więc nie korzystajcie z tego opisu Tylko ze schematu!!!!

Teraz zrobione wszystko jest wg. schematu od krzysia... spróbowałem tylko czy EWS działa i podpiąłem jakiś komplet z 2.0 - zadziałało


Obecnie zakupiłem sterownik bez EWS po remapie - autko więc ślicznie pracuje.

Dzięki serdeczne dla Vmashera i krzysia, wykazaliście się największym doświadczeniem ;)

Darkue36, zanim podasz następnym razem jakąś informację zastanów się 2 razy - konsekwencje błędnej znasz.
dareke36
Zaawansowany forumowicz
Posty: 216
Rejestracja: 2013-01-15, 20:24
Lokalizacja: Rydy

Post autor: dareke36 »

ty spokojnie bo sam powiedziałeś że najpierw korzystałeś z innego schematu i teraz nie wmówisz że to przeze mnie uszkodził ci się transmiter
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab239316.gif[/img][/url]
Awatar użytkownika
ManiekCSL
Zaawansowany forumowicz
Posty: 492
Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: ManiekCSL »

Ale mówiłem też, że nie wszystko było tam dokładnie opisane po pinach i korzystałem z Twojego opisu ;)

Spokojnie, nie mam pretensji - temat do zamknięcia
Zablokowany