[E36] Co Robic?!
- Turbo
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 549
- Rejestracja: 2010-11-07, 23:40
- Lokalizacja: Denver/Colorado
[E36] Co Robic?!
no i 2.0 zakonczył swój żywot.. (Uszczelka pod głowicą ) i pytanie do was co robic.. co jest lepsze..
Wymienic silnik na cos troche mocniejszego czy remontowac 2.0 ? bo jak remont to chodzi mi o pierscienie i reszta pierdól czy kupic jakies 2.5(2.3) ?
Wymienic silnik na cos troche mocniejszego czy remontowac 2.0 ? bo jak remont to chodzi mi o pierscienie i reszta pierdól czy kupic jakies 2.5(2.3) ?
- krzysiu134
- Małopiszący
- Posty: 39
- Rejestracja: 2010-04-29, 18:23
- Lokalizacja: ŚLĄSK
Ja ja szukałem silnika m50b25 do siebie to oglądałem parę igiełek jak przyjechałem na miejsce to były szroty jak szukać silnika na swapa to tylko taki co jest w aucie i mozna wszystko sprawdzić . Udało ni się kupić z Angola m52b25 z którego wszystko pasuje . Remont też robiłem pod turbo więc koszt taki jak komplet na swapa , więc musisz zadać sobie co wolisz większą moc - nie wiesz co ci padnie lub remont - i wiesz co masz.
ps ja bym swapował.
ps ja bym swapował.
MOJE BMW 318i - przyspieszenie na K27 :
http://www.youtube.com/watch?v=fqZTpvXug5Q
GALERIA - http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=8655
http://www.youtube.com/watch?v=fqZTpvXug5Q
GALERIA - http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=8655
Jak chcesz zachować ekonomikę spalania to poszukaj 2.0 z e46 m52b20tu
które można wyrwać z przebiegiem nieco ponad 100tys. km...
...a jeszcze jak się uda z automatu
Do dwóch tysięcy na pewno się zmieścisz, do tego sprzedasz na części
coś z obecnego silnika i trochę się zwróci
Ale lepszym rozwiązaniem będzie oczywiście 2,5 lub 2,8 - zależy czego od auta będziesz oczekiwać...
Remontu obecnego motoru ja osobiście bym się nie podejmował.
które można wyrwać z przebiegiem nieco ponad 100tys. km...
...a jeszcze jak się uda z automatu
Do dwóch tysięcy na pewno się zmieścisz, do tego sprzedasz na części
coś z obecnego silnika i trochę się zwróci
Ale lepszym rozwiązaniem będzie oczywiście 2,5 lub 2,8 - zależy czego od auta będziesz oczekiwać...
Remontu obecnego motoru ja osobiście bym się nie podejmował.
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
MArcin, a ja mam smerfy w ogródkuMarcin pisze:Do dwóch tysięcy na pewno się zmieścisz, do tego sprzedasz na części
Silnik sam się włorzy, wiązka pod M52TU sama ogarnie a jak silnik z automatu to komp sam przerobi na manual
Też liczyłem na 3tys. swap - wyszło nie wliczając pieszczenia dwa razy tyle
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
- Turbo
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 549
- Rejestracja: 2010-11-07, 23:40
- Lokalizacja: Denver/Colorado
sam moze nie wskoczy ale ja mu pomoge wszystko sam sobie bede ogarniał ...ManiekCSL pisze:Silnik sam się włorzy
i cos mi sie zdaje ze wyremontuje 2.0 ,co moje to moje a kij wie co kupie.. i znow remonty...ManiekCSL pisze:wiązka pod M52TU sama ogarnie a jak silnik z automatu to komp sam przerobi na manual
Też liczyłem na 3tys. swap - wyszło nie wliczając pieszczenia dwa razy tyle
ManiekCSL pisze:MArcin, a ja mam smerfy w ogródkuMarcin pisze:Do dwóch tysięcy na pewno się zmieścisz, do tego sprzedasz na części
Silnik sam się włorzy, wiązka pod M52TU sama ogarnie a jak silnik z automatu to komp sam przerobi na manual
Też liczyłem na 3tys. swap - wyszło nie wliczając pieszczenia dwa razy tyle
Do dwóch tysięcy w zakupie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nic nie pisałem o górnym koszcie swap'a jako 2.000zł
Mówiąc o takiej operacji trzeba mieć na myśli co najwyżej skodę favorit
Wszyscy raczej zrozumieli o co chodzi poza Tobą, więc
nie wplataj w wątek swoich przemyśleń tylko podziel
się z nimi choćby ze swoimi znajomymi z ogródka.
Masz coś mądrego do napisania to napisz TO.
PS.
Przestań już brać to co bierzesz, albo zmniejsz dawkę o połowę.
A smerfy znikną i już raczej nigdy nie wrócą.
Turbo, napisz do Tomka, Przyma za ile są w stanie załatwić Ci 2.0
Zagadaj z nimi albo Darexem za ile Ci to zrobią
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
To co mnie wnerwia zawsze i na wszystkich forach to duzo pisania nie na temat.Gosc ma problem wiec trzeba mu pomoc.Ile wydasz na swapa to zalezy od tego co masz dokladnie teraz a co chcesz miec.Jesli juz robic swapa to moim zdaniem kokretnego.Kazde m50 m52 pali tyle samo praktycznie(roznica 1l max 2)a przyjemnosc zupelnie inna.Wydasz o tyle mniej o ile sobie sam ogariesz.Mysle ze 3 tysie wyastarcza o ile nie bedziesz wymienial skrzyni walu dyfra polosi.WIec pisz co konkretnie chcesz
radość z jazdy
- Turbo
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 549
- Rejestracja: 2010-11-07, 23:40
- Lokalizacja: Denver/Colorado
właśnie chce jak najwiecej rzeczy zostawic mojich własnie wał skrzynia komp itp itd.. wszystko bede sam sobie robił bo tne koszty a jestem mechanikiem to sobie poradze juz nie raz to robilem w bmw chce najlepiej goły słupek właśnie dlatego myslałem o m52b25 (2.3) 170km.
z tego co wiem to b25 jest inna przepływka i wtryski.. przynajmniej tak pisali na innych forach
z tego co wiem to b25 jest inna przepływka i wtryski.. przynajmniej tak pisali na innych forach