BMW E30 325e by Alexof
Pierwsze odśnieżanie za mną. Szkoda, że musi pod chmurką stać a nie w garażu, ale co zrobić.
Oczywiście, żeby nie było tak pięknie, krokowiec wariuje i po odpaleniu skacze na obroty lub gaśnie no i kompletnie zrybał się centralny. Miodzio
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Dzisiaj kolejne 185km wpadło do licznika. Trasa Wodzisław - Cieszyn - Pszczyna - Żory - Pszów - Wodzisław. Żadnych problemików, prócz delikatnego drgania kierownicy przy 120km/h. Zjechać trzeba by było częśc Cieszyńską i Pszczyńską za drogi!! To istna masakra u Was
Ale udało się strzelić parę fotek brudasa z trasy. Po nowym roku olej (Liqui Moly 10W40); Świece Bosch; Filtr oleju Bosch; tuleje tylnej belki Mayle - podziękowania dla Darex'a i sanki na przód od Darkae36 za co również dziękuję. Muszę je jeszcze pomalować i wpada wszystko za jednym razem.
Pozdro
Ale udało się strzelić parę fotek brudasa z trasy. Po nowym roku olej (Liqui Moly 10W40); Świece Bosch; Filtr oleju Bosch; tuleje tylnej belki Mayle - podziękowania dla Darex'a i sanki na przód od Darkae36 za co również dziękuję. Muszę je jeszcze pomalować i wpada wszystko za jednym razem.
Pozdro
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Przod rozdupczony, rdza wyłazi, maska odstaje, ale Liqui Moly zalane haha
Pozdro
PS. jak bedzie chwila to musimy sie ustawic e36 320 vs. e30 320 Wchodzisz w to?
Pozdro
PS. jak bedzie chwila to musimy sie ustawic e36 320 vs. e30 320 Wchodzisz w to?
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
to jak ma byc wyscig to ja moge poprawic zajechane bmw
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
czego wy sie nacpaliscie? dlaczego by nie ngk? bo co? bo taniej? bo tak bmw nie zalece? prosze was bardzo, raz na rok wchodze na te forum, mysle ze cos jednak madrego sie tu dzieje a tu takie specjalistyczne odpowiedzi. prosze was ! to jest zwykly n/.a silnik ! co myslicie ze macie lepsza iskre na boshu albo beru ?Mystic888 pisze:Boscha FGR7DQP jak zaleca BMW albo Beru.
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
W koncu cos konkretnego robisz. I widze moj stozek z V12
k64, dlatego ze byla masa problemow z NGK dedykowanymi do silnikow V8. Nowe swiece nadawaly sie tylko i wylacznie do wyrzucenia. Nie ufam wiecej firmie ktora wypuszcza na rynek takie gowna.
PS. Narkotykow nie zazywam.
k64, dlatego ze byla masa problemow z NGK dedykowanymi do silnikow V8. Nowe swiece nadawaly sie tylko i wylacznie do wyrzucenia. Nie ufam wiecej firmie ktora wypuszcza na rynek takie gowna.
PS. Narkotykow nie zazywam.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
to ze ty nie ufasz nie zniechecaj pol polski na nie stosowanie dobrej marki ktora rozwinela swoje skrzydla wlasnie przez cene i jakosc.Mystic888 pisze:W koncu cos konkretnego robisz. I widze moj stozek z V12
k64, dlatego ze byla masa problemow z NGK dedykowanymi do silnikow V8. Nowe swiece nadawaly sie tylko i wylacznie do wyrzucenia. Nie ufam wiecej firmie ktora wypuszcza na rynek takie gowna.
PS. Narkotykow nie zazywam.
Ja do tej pory stosuje w zaturbionych silnikach NGK BKR 7e (stopien zimniejsze) i nawet te zwykle 6ek rowniez sa ok. W innych samochodach rowniez wkladam ngk . Zauwaz ze nawet najlepsze marki ze swiecami z najwyzszej polki (platynowe, zimniejsze , do sportu ..) mialy problem z tym wszystkim, i nei raz widzialem jak kawalek swiecy zostawal w tloku ... ale bez przesady ! to nie v8 .
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Chyba kazda firma rozwija sie przez cene i jakosc... To jest forum i wyrazilem swoja opinie o swiecach NGK, ktorych nigdy nie zaloze do auta.k64 pisze:to ze ty nie ufasz nie zniechecaj pol polski na nie stosowanie dobrej marki ktora rozwinela swoje skrzydla wlasnie przez cene i jakosc.
Ale co mnie to obchodzi co Ty sobie wkładasz? Wkładaj co lubisz.k64 pisze:Ja do tej pory stosuje w zaturbionych silnikach NGK BKR 7e (stopien zimniejsze) i nawet te zwykle 6ek rowniez sa ok. W innych samochodach rowniez wkladam ngk . Zauwaz ze nawet najlepsze marki ze swiecami z najwyzszej polki (platynowe, zimniejsze , do sportu ..)mialy problem z tym wszystkim, i nei raz widzialem jak kawalek swiecy zostawal w tloku ... ale bez przesady ! to nie v8 .
A wlasnie z tymi platynowymi swiecami byla masa problemow. Przerywanie samochodu, wypadajace zaplony.
Zreszta chłopaki z Kliniki BMW mieli podobne problemy w Alpinach.
A wiec
Czyli nie warto doplacac za lepsze swiece?k64 pisze:co myslicie ze macie lepsza iskre na boshu albo beru ?
Problemy byly przewaznie z tymi:
NGK BKR6EK
BKR6EQUP z serii LASER Platinum
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Nie ważne na jakie bym zmienił i tak wyszło lepiej jak było.... Bo jak ma nie być lepiej jak na garze 1, 2, 5, 6 mam NGK które daaawno były wymieniane sądząc po wyglądzie a na 3 i 4 miałem jeszcze chyba ory od nowości BMW.
Do tego tak jak Darek napisał silnik nie wiadomo czemu nie był poduchami do sanek przykręcony a ja się dziwiłem co mi przy nierównościach tak wali. Kolejna życiowa nauczka - zrób coś sam a wtedy będziesz 100% zadowolony.
W piątek prawdopodobnie tuleje tylnej belki. Muszę też szybko ogarnąć przewody bo jeden dośc nie fajnie z przodu jest przycięty i z tyłu za trójnikiem również nie za fajnie wyglądają.
Pozdro.
Do tego tak jak Darek napisał silnik nie wiadomo czemu nie był poduchami do sanek przykręcony a ja się dziwiłem co mi przy nierównościach tak wali. Kolejna życiowa nauczka - zrób coś sam a wtedy będziesz 100% zadowolony.
W piątek prawdopodobnie tuleje tylnej belki. Muszę też szybko ogarnąć przewody bo jeden dośc nie fajnie z przodu jest przycięty i z tyłu za trójnikiem również nie za fajnie wyglądają.
Pozdro.
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
jeśli masz z tym jakiś problem i chcesz usilnie pokazać kto robił swapa to po prostu to napisz a nie post za postem bawisz się w podchodydareke36 pisze:hmm ciekawe kto wykonał swapaAlexof pisze:nie wiadomo czemu nie był poduchami do sanek przykręcony a ja się dziwiłem co mi przy nierównościach tak wali.
Drugą sprawą jest że robiłem tego swapa w Lipcu a nie 2tyg temu(wtedy możnaby przypuszczać że to moja wina), więc nie mam bladego pojęcia co mogło się stać, tymbardziej że długo po swapie miałem to auto u siebie i kilka razy na podnośniku. I wiem na 100% że był przykręcony, no ale nie chce mi się tłumaczyć, sprawę wyjaśnie między mną a Olkiem. pozdro