
[E36] BMW 328is Mańka
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Śruby mi ogarnął znajomy 
Dzięki za miłe odebranie sprawy
Dodam dziś tylko lekkie dopełnienie tematu - w przyszłym tygodniu składanie samochodu

Do wszystkiego odpowiedni klucz, na spokojnie - nic na siłę.

Nie stosowałem w tym miejscu poliuretanu bo seryjna tuleja pływająca jest sztywniejsza oraz daje większe wychylenie kąta co w tym miejscu jest konieczne jak wyszło mi w pomiarach
Wpadł Lemforder.

Pozdrawiam

Dzięki za miłe odebranie sprawy

Dodam dziś tylko lekkie dopełnienie tematu - w przyszłym tygodniu składanie samochodu


Do wszystkiego odpowiedni klucz, na spokojnie - nic na siłę.

Nie stosowałem w tym miejscu poliuretanu bo seryjna tuleja pływająca jest sztywniejsza oraz daje większe wychylenie kąta co w tym miejscu jest konieczne jak wyszło mi w pomiarach


Pozdrawiam
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Ciąg dalszy prac... coraz bliżej końca 
Wzmocnienie mocowań wahaczy wzdłużnych, będą musiały wytrzymywać sporo

Oryginalne wzmocnienia mocowań belki też trafiły na swoje miejsce, wszystkie okolice w których cokolwiek było poprawiane lub wzmacniane zostały pomalowane podkładem epoksydowym, następnie na spawy nałożyłem szczeliwo... na to podkład akrylowy...

Jako wykończenie lakier strukturalny do podwozi oraz koniecznie konserwacja wszystkich profili zamkniętych specjalnym woskiem

I tak z wszystkimi punktami mocowań zawieszenia... oraz podłogą

Zachowanie szczególnej ostrożności, żeby nic się nie obiło, nie odrało - nie porysowało!

To jedyna recepta aby uzyskać taki efekt końcowy... niestety zdjęcia nie oddają tego jak pięknie wygląda to w rzeczywistości.
Ale wole tak, niż jakby ładnie miało wyglądać tylko na zdjęciach - Najważniejsza dla mnie jest zawsze profi robota - reszta sprawa drugorzędna

Pozdrawiam i jak zwykle ciąg dalszy nastąpi

Wzmocnienie mocowań wahaczy wzdłużnych, będą musiały wytrzymywać sporo


Oryginalne wzmocnienia mocowań belki też trafiły na swoje miejsce, wszystkie okolice w których cokolwiek było poprawiane lub wzmacniane zostały pomalowane podkładem epoksydowym, następnie na spawy nałożyłem szczeliwo... na to podkład akrylowy...

Jako wykończenie lakier strukturalny do podwozi oraz koniecznie konserwacja wszystkich profili zamkniętych specjalnym woskiem


I tak z wszystkimi punktami mocowań zawieszenia... oraz podłogą


Zachowanie szczególnej ostrożności, żeby nic się nie obiło, nie odrało - nie porysowało!

To jedyna recepta aby uzyskać taki efekt końcowy... niestety zdjęcia nie oddają tego jak pięknie wygląda to w rzeczywistości.

Ale wole tak, niż jakby ładnie miało wyglądać tylko na zdjęciach - Najważniejsza dla mnie jest zawsze profi robota - reszta sprawa drugorzędna


Pozdrawiam i jak zwykle ciąg dalszy nastąpi
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Czas w końcu zakończyć kolejny etap prac nad samochodem...
Oto efekt tegorocznych prac:


-3,3 stopnia na przodzie, - 3,4 stopnia na tyle

Jak zawsze wisienka na torcie do każdej z prac musi być - szpera 3,15 25% po kompletnej regeneracji

Tak to się prezentuje

Półosie pod dużą głowę z 323, po regeneracji i milion innych rzeczy

Z tyłu również przewody w stalowym oplocie, nowe linki ręcznego ble ble...

Etap mechaniczny uważam za zakończony... jeszcze ewentualne poprawki.
Myślę że teraz już z czystym sumieniem mogę wsadzić dobrą felgę by była dodatkiem do auta a nie auto dodatkiem do felgi
Oto efekt tegorocznych prac:


-3,3 stopnia na przodzie, - 3,4 stopnia na tyle

Jak zawsze wisienka na torcie do każdej z prac musi być - szpera 3,15 25% po kompletnej regeneracji

Tak to się prezentuje

Półosie pod dużą głowę z 323, po regeneracji i milion innych rzeczy


Z tyłu również przewody w stalowym oplocie, nowe linki ręcznego ble ble...

Etap mechaniczny uważam za zakończony... jeszcze ewentualne poprawki.
Myślę że teraz już z czystym sumieniem mogę wsadzić dobrą felgę by była dodatkiem do auta a nie auto dodatkiem do felgi

Czytając Twoje posty i szczególnie oglądając Twoje obrazki mam wrażenie jakbym czytał relacje z budowy aut puzów itp. Wszystko nowe, wszystko czyste, wszystko perfekcyjne. Jak wsadzisz odpowiednią fele i spasujesz i zostawisz serie to będzie to jedno z lepszych aut jeżeli chodzi o jakość wykonania.
Pozdro
Pozdro

BYŁO: E30 M20B27
M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20
M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT

BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20

BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
A ja na ćwiartkęPRIMO pisze:Pięknie Maniek !! teraz czekam na przejażdżke

DziękiAlexof pisze:Jak wsadzisz odpowiednią fele i spasujesz i zostawisz serie to będzie to jedno z lepszych aut jeżeli chodzi o jakość wykonania.


Zapraszam, wykręcasz tylko telefon i gotoweZychu. pisze: btw. musze sie do Ciebie odezwać po radebo skasowałem fure
