[E36] BMW 328is Mańka
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Śruby mi ogarnął znajomy
Dzięki za miłe odebranie sprawy
Dodam dziś tylko lekkie dopełnienie tematu - w przyszłym tygodniu składanie samochodu
Do wszystkiego odpowiedni klucz, na spokojnie - nic na siłę.
Nie stosowałem w tym miejscu poliuretanu bo seryjna tuleja pływająca jest sztywniejsza oraz daje większe wychylenie kąta co w tym miejscu jest konieczne jak wyszło mi w pomiarach Wpadł Lemforder.
Pozdrawiam
Dzięki za miłe odebranie sprawy
Dodam dziś tylko lekkie dopełnienie tematu - w przyszłym tygodniu składanie samochodu
Do wszystkiego odpowiedni klucz, na spokojnie - nic na siłę.
Nie stosowałem w tym miejscu poliuretanu bo seryjna tuleja pływająca jest sztywniejsza oraz daje większe wychylenie kąta co w tym miejscu jest konieczne jak wyszło mi w pomiarach Wpadł Lemforder.
Pozdrawiam
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Ciąg dalszy prac... coraz bliżej końca
Wzmocnienie mocowań wahaczy wzdłużnych, będą musiały wytrzymywać sporo
Oryginalne wzmocnienia mocowań belki też trafiły na swoje miejsce, wszystkie okolice w których cokolwiek było poprawiane lub wzmacniane zostały pomalowane podkładem epoksydowym, następnie na spawy nałożyłem szczeliwo... na to podkład akrylowy...
Jako wykończenie lakier strukturalny do podwozi oraz koniecznie konserwacja wszystkich profili zamkniętych specjalnym woskiem
I tak z wszystkimi punktami mocowań zawieszenia... oraz podłogą
Zachowanie szczególnej ostrożności, żeby nic się nie obiło, nie odrało - nie porysowało!
To jedyna recepta aby uzyskać taki efekt końcowy... niestety zdjęcia nie oddają tego jak pięknie wygląda to w rzeczywistości.
Ale wole tak, niż jakby ładnie miało wyglądać tylko na zdjęciach - Najważniejsza dla mnie jest zawsze profi robota - reszta sprawa drugorzędna
Pozdrawiam i jak zwykle ciąg dalszy nastąpi
Wzmocnienie mocowań wahaczy wzdłużnych, będą musiały wytrzymywać sporo
Oryginalne wzmocnienia mocowań belki też trafiły na swoje miejsce, wszystkie okolice w których cokolwiek było poprawiane lub wzmacniane zostały pomalowane podkładem epoksydowym, następnie na spawy nałożyłem szczeliwo... na to podkład akrylowy...
Jako wykończenie lakier strukturalny do podwozi oraz koniecznie konserwacja wszystkich profili zamkniętych specjalnym woskiem
I tak z wszystkimi punktami mocowań zawieszenia... oraz podłogą
Zachowanie szczególnej ostrożności, żeby nic się nie obiło, nie odrało - nie porysowało!
To jedyna recepta aby uzyskać taki efekt końcowy... niestety zdjęcia nie oddają tego jak pięknie wygląda to w rzeczywistości.
Ale wole tak, niż jakby ładnie miało wyglądać tylko na zdjęciach - Najważniejsza dla mnie jest zawsze profi robota - reszta sprawa drugorzędna
Pozdrawiam i jak zwykle ciąg dalszy nastąpi
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Pozdrów równieżwhucrew pisze:O ja pier.... Ślicznie !!!
P.S. Masz Maniek pozdro od Komara
Primo - jak tym w końcu wyjadę to na pewno zadzwonięManiekCSL, kiedy mnie w końcu przewieziesz
Na razie mam ciężko z czasem - sesja na studiach więc robię ile mogę
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Czas w końcu zakończyć kolejny etap prac nad samochodem...
Oto efekt tegorocznych prac:
-3,3 stopnia na przodzie, - 3,4 stopnia na tyle
Jak zawsze wisienka na torcie do każdej z prac musi być - szpera 3,15 25% po kompletnej regeneracji
Tak to się prezentuje
Półosie pod dużą głowę z 323, po regeneracji i milion innych rzeczy
Z tyłu również przewody w stalowym oplocie, nowe linki ręcznego ble ble...
Etap mechaniczny uważam za zakończony... jeszcze ewentualne poprawki.
Myślę że teraz już z czystym sumieniem mogę wsadzić dobrą felgę by była dodatkiem do auta a nie auto dodatkiem do felgi
Oto efekt tegorocznych prac:
-3,3 stopnia na przodzie, - 3,4 stopnia na tyle
Jak zawsze wisienka na torcie do każdej z prac musi być - szpera 3,15 25% po kompletnej regeneracji
Tak to się prezentuje
Półosie pod dużą głowę z 323, po regeneracji i milion innych rzeczy
Z tyłu również przewody w stalowym oplocie, nowe linki ręcznego ble ble...
Etap mechaniczny uważam za zakończony... jeszcze ewentualne poprawki.
Myślę że teraz już z czystym sumieniem mogę wsadzić dobrą felgę by była dodatkiem do auta a nie auto dodatkiem do felgi
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
Czytając Twoje posty i szczególnie oglądając Twoje obrazki mam wrażenie jakbym czytał relacje z budowy aut puzów itp. Wszystko nowe, wszystko czyste, wszystko perfekcyjne. Jak wsadzisz odpowiednią fele i spasujesz i zostawisz serie to będzie to jedno z lepszych aut jeżeli chodzi o jakość wykonania.
Pozdro
Pozdro
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
A ja na ćwiartkęPRIMO pisze:Pięknie Maniek !! teraz czekam na przejażdżke
Dzięki Z tym spasowaniem nie będzie jakoś fajerwerków, ale napewno mam świadomość że da się jeszcze w tym kierunku wiele zdziałać tak, by było nadal funkcjonalnieAlexof pisze:Jak wsadzisz odpowiednią fele i spasujesz i zostawisz serie to będzie to jedno z lepszych aut jeżeli chodzi o jakość wykonania.
Zapraszam, wykręcasz tylko telefon i gotoweZychu. pisze: btw. musze sie do Ciebie odezwać po rade bo skasowałem fure
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734