mam teraz ten silnik w e36 i nie narzekam i jezdze na lpg a co wy myslicie tem sliniczek w e39 zagazowany oczywiscie???

MaTyS pisze:no nie wiem czy sie bedzie lepiej zbierac takie same silniki wiec watpie ze ten w stodole zbierac sie bedzie szybciej niz ten w kurniku :devil:
a ja tam wole 2.5 zagazowane niz 2,0 bez ,a osiagi 2,5 na gazie i tak sa lepsze od 2.0, duzo jezdze na codzien do pracy wiec pewnie dlatego ,wiadomo gdyby paliwko troche stanialo to kazdy by wyrzucil gaz bo to szmbo,poki co gaz jest o polowe tanszy od paliwa wiec ,wole dwa razy dalej zajechacdave pisze:Ja wolalbym niezagazowana dwu litrowka niz 2,5 na gazie kompletnie nie mam przekonania do gazu moze dla tego, ze duzo nie jezdze.
sekwencja jest dobra ale droga jest tansze rozwiazanie do gazu 1 i 2 generacji bloss(prawie jak sekwencja)Krzys pisze:miedzy 2,0 a 2,5 wielkiej roznicy w spalaniu nie bedzie. Przy 2,5 bedzie lzej silnikowi. Mysle ze bedzie max rozniac 1 litra benzyny w spalaniu. A gazu nie polecam no chyba ze ewentualnie sekwencja choc i tak nie jestem przekonany do gazu do BMW.
nie wiem z jakiego roku masz E36, ale zakladam ze w niej jest silnik M50 2.0 jezeli tak to nie jest to ten sam silnik co w E39, bo tam juz jest M52, ta sama moc, ale za to podwojny Vanos, silnik oszczedniejszy, elastyczniejszy. Roznica do 100km/h pomiedzy E36 M50B20 a E39 M52B20 jest tylko 0,2s.PIOTREK-BMW pisze:Witam i pytam co myslicie o e39 z 2.0 24v 150km
mam teraz ten silnik w e36 i nie narzekam i jezdze na lpg a co wy myslicie tem sliniczek w e39 zagazowany oczywiscie???
na naszym forum jest test na hamownii, gdzie fachwcy wzieli E34 M50B25 i po regulacji ustawieniach moce wygladaly mniejwiecej tak (momentow nie pamietam):a ja tam wole 2.5 zagazowane niz 2,0 bez ,a osiagi 2,5 na gazie i tak sa lepsze od 2.0,
cos kolego nie bardzo wiesz o czym piszesz, BlOS to nic innego jak gasekwencja jest dobra ale droga jest tansze rozwiazanie do gazu 1 i 2 generacji bloss(prawie jak sekwencja