Bmw e39 2.0 150 KM
Bmw e39 2.0 150 KM
Witam i pytam co myslicie o e39 z 2.0 24v 150km
mam teraz ten silnik w e36 i nie narzekam i jezdze na lpg a co wy myslicie tem sliniczek w e39 zagazowany oczywiscie???
mam teraz ten silnik w e36 i nie narzekam i jezdze na lpg a co wy myslicie tem sliniczek w e39 zagazowany oczywiscie???
mysle ze devro najlepiej ci podpowie. Kupil e34 z silnikiem wlasnie takim tyle ze chyba bez vanosa. Z jego relacji wynika ze silniczek fajnie sie sprawuje w tym autku. Zalezy na czym ci tez zalezy. Napewno nie bedzie to auto do scigania sie tylko bardziej do komfortu. Napewno bedzie sie slabiej zebierac niz e36.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE
: : : :MaTyS pisze:no nie wiem czy sie bedzie lepiej zbierac takie same silniki wiec watpie ze ten w stodole zbierac sie bedzie szybciej niz ten w kurniku :devil:
jesli stodola to e39 a kurnik to e36 to kurnik napewno bedzie zrywniejszy.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE
No ja zdaje sobie sprawe ze bedzie slabiej sie zbieral ale juz nie zalezy mi na sciganiu sie chodzi o jazde wmiare dynamiczna, komfort a tuning??? nie raczej odpada mialem Astre Gsi i utopilem kupe kasy Golfa 3 tez mialem i tez pochlonol kupe kasy wiec odpada , stykna alu,ciemne szybi i bedzie git tylko czy 2.0 czy 2.5 w lpag o to jest pytanie glownie chodzi o awaryjnosc tych e39
miedzy 2,0 a 2,5 wielkiej roznicy w spalaniu nie bedzie. Przy 2,5 bedzie lzej silnikowi. Mysle ze bedzie max rozniac 1 litra benzyny w spalaniu. A gazu nie polecam no chyba ze ewentualnie sekwencja choc i tak nie jestem przekonany do gazu do BMW.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE
jesli masz zamiar kupic e39 to polecam 528 193 ps-ow i niezly moment obrotowy , bo po miedzy 520 a 523 jest tylko 20 ps-ow roznicy wiec nie za duzo.
jezdzilem troche 528 i naprawde jak na limuzyne i auto rodzinne jak koledzy pisali wyzej to osiagi ma zadziwiajace i spalanie do 15 litrow , powiem przy ostrzejszej jezdzie.
wybor nalezy do Ciebie.
Pozdrawiam devro.
jezdzilem troche 528 i naprawde jak na limuzyne i auto rodzinne jak koledzy pisali wyzej to osiagi ma zadziwiajace i spalanie do 15 litrow , powiem przy ostrzejszej jezdzie.
wybor nalezy do Ciebie.
Pozdrawiam devro.
a ja tam wole 2.5 zagazowane niz 2,0 bez ,a osiagi 2,5 na gazie i tak sa lepsze od 2.0, duzo jezdze na codzien do pracy wiec pewnie dlatego ,wiadomo gdyby paliwko troche stanialo to kazdy by wyrzucil gaz bo to szmbo,poki co gaz jest o polowe tanszy od paliwa wiec ,wole dwa razy dalej zajechacdave pisze:Ja wolalbym niezagazowana dwu litrowka niz 2,5 na gazie kompletnie nie mam przekonania do gazu moze dla tego, ze duzo nie jezdze.
Dodane po 1 minutach:
sekwencja jest dobra ale droga jest tansze rozwiazanie do gazu 1 i 2 generacji bloss(prawie jak sekwencja)Krzys pisze:miedzy 2,0 a 2,5 wielkiej roznicy w spalaniu nie bedzie. Przy 2,5 bedzie lzej silnikowi. Mysle ze bedzie max rozniac 1 litra benzyny w spalaniu. A gazu nie polecam no chyba ze ewentualnie sekwencja choc i tak nie jestem przekonany do gazu do BMW.
Ja jezdze 2.0 150km zagazowane i nie narzekam a jezdze 2 lata jezdze duzo wiec oplacalo sie zalozyc gaz ale nie sekwencja na taka mnie nie stac i myslalem nad e39 w takim motorze lub ciut mocniejszym i tez zagazowanym a e39 dlatego ze sie zakochalem w tej budzie bo na e46 to moge pomarzyc a z opowiadan slyszalem ze TDS to nie za dobry motor ale niestety nieznam sie na diezlu
Kiedys jezdzilem golfem 2 potem golfem 3 potem Astra GSi teraz e36 i marzy mi sie limuzyna tylko jaki motor hmm
Kiedys jezdzilem golfem 2 potem golfem 3 potem Astra GSi teraz e36 i marzy mi sie limuzyna tylko jaki motor hmm
Re: Bmw e39 2.0 150 KM
nie wiem z jakiego roku masz E36, ale zakladam ze w niej jest silnik M50 2.0 jezeli tak to nie jest to ten sam silnik co w E39, bo tam juz jest M52, ta sama moc, ale za to podwojny Vanos, silnik oszczedniejszy, elastyczniejszy. Roznica do 100km/h pomiedzy E36 M50B20 a E39 M52B20 jest tylko 0,2s.PIOTREK-BMW pisze:Witam i pytam co myslicie o e39 z 2.0 24v 150km
mam teraz ten silnik w e36 i nie narzekam i jezdze na lpg a co wy myslicie tem sliniczek w e39 zagazowany oczywiscie???
A co do wyboru wersji E39 520i to najgorszy wybor z mozliwych (jezeli cena jest elastyczna w miare) bo 523 pali tyle samo a jednak w dynamice jest roznica znaczna, 528 spala niewiele wiecej bo srednio w miescie Warszawa pali w okolicach 11-13, wiec na naszych zadupiach palic wiecej nie bedzie, a jest juz ogien odpowiedni bo 7,5s do 100, jest to zreszta jeden z najlpeszych silnikow lat 90-tych. A nie patrzac na dynamike, wyposazenie w wersjach mocniejszych jest zazwyczaj duzo lepsze, wysokosc OC nie wzrasta diametralnie. Patrzac na cene do mozliwosci, ekonomi, utraty wartosci i popytu to 528 to najmadrzejszy wybor.
na naszym forum jest test na hamownii, gdzie fachwcy wzieli E34 M50B25 i po regulacji ustawieniach moce wygladaly mniejwiecej tak (momentow nie pamietam):a ja tam wole 2.5 zagazowane niz 2,0 bez ,a osiagi 2,5 na gazie i tak sa lepsze od 2.0,
Ze 192KM zrobilo sie:
- przy instalacji I gen ok 135KM
- przy II gen ok 150KM
- przy III gen - ok 180KM
- przy IV gen nie bylo utraty mocy (znaczacej)
Wiec co do gazu I czy II gen, taka 2.0 jest w stanie zrobic 2,5 litrowke, a przynajmniej kierowca nie martwi sie czy fuknie gaz czy nie, czy znow dam 300zl za przeplywke czy nie. Oczywiscie oszczednosc na lPG jest znaczaca, ale czasami iluzoryczna.
cos kolego nie bardzo wiesz o czym piszesz, BlOS to nic innego jak gasekwencja jest dobra ale droga jest tansze rozwiazanie do gazu 1 i 2 generacji bloss(prawie jak sekwencja
a czy kolego pisalem,ze blos jest lepszy od sekwencji????poczytaj dokladniej bloss jest to posrednie rozwiazanie PRAWIE JAK SEKWENCJA a jak wiesz Prawie robi roznice ,gaznik bloss ma (znacznie )mniejsza zwezke niz instalka seryjna 1 i 2 gen.) nie mam silnika m50 mam m 20 b25 ale scigalem sie pare razy z e30 320 bez lpg ja na lpg i niemaialy szans ,jak mi sie silnik dotrze i bende mial troszke kaski na zbyciu to pojade na hamownie i powiem ci jaka jest moc na lpg(w moim przypadku)
A moze ma ktos namiary na mechanika ktory podjal by sie naprawy tego silnika (M52). Kumpel z pracy kupil to auto (E39) i ma z nim same problemy. Najpierw nie chcialo jezdzic na gazie (sekwencja), teraz ucieka mu gdzies plyn z chlodnicy. Ostatnio chyba ja przegrzal i zdaje sie ze glowica pekla, a na pewno do wymiany jest uszczelka pod nia. Nikt nie chce tego robic, a pytal juz u wielu mechanikow. Mowia jednym glosem: Bawaria Motors Katowice....