Bmw e39 2.0 150 KM

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
PIOTREK-BMW

Bmw e39 2.0 150 KM

Post autor: PIOTREK-BMW »

Witam i pytam co myslicie o e39 z 2.0 24v 150km

mam teraz ten silnik w e36 i nie narzekam i jezdze na lpg a co wy myslicie tem sliniczek w e39 zagazowany oczywiscie??? :?
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

mysle ze devro najlepiej ci podpowie. Kupil e34 z silnikiem wlasnie takim tyle ze chyba bez vanosa. Z jego relacji wynika ze silniczek fajnie sie sprawuje w tym autku. Zalezy na czym ci tez zalezy. Napewno nie bedzie to auto do scigania sie tylko bardziej do komfortu. Napewno bedzie sie slabiej zebierac niz e36.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
MaTyS

Post autor: MaTyS »

no nie wiem czy sie bedzie lepiej zbierac takie same silniki wiec watpie ze ten w stodole zbierac sie bedzie szybciej niz ten w kurniku :devil:
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

MaTyS pisze:no nie wiem czy sie bedzie lepiej zbierac takie same silniki wiec watpie ze ten w stodole zbierac sie bedzie szybciej niz ten w kurniku :devil:
:?: :?: :?: :?:
jesli stodola to e39 a kurnik to e36 to kurnik napewno bedzie zrywniejszy.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
franz3xxi
Maniak forumowy
Posty: 2175
Rejestracja: 2007-02-18, 16:20
Lokalizacja: Pszów

Post autor: franz3xxi »

no to napewno :D :P

a co do 39 to jest to bardziej auto rodzinne :P i raczej nie do tuningu :/ a silnik jezeli zgazowany to je sie na ten temat nie wypowiadam...
Obrazek
PIOTREK-BMW

Post autor: PIOTREK-BMW »

No ja zdaje sobie sprawe ze bedzie slabiej sie zbieral ale juz nie zalezy mi na sciganiu sie chodzi o jazde wmiare dynamiczna, komfort a tuning??? nie raczej odpada mialem Astre Gsi i utopilem kupe kasy Golfa 3 tez mialem i tez pochlonol kupe kasy wiec odpada , stykna alu,ciemne szybi i bedzie git tylko czy 2.0 czy 2.5 w lpag o to jest pytanie glownie chodzi o awaryjnosc tych e39
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

miedzy 2,0 a 2,5 wielkiej roznicy w spalaniu nie bedzie. Przy 2,5 bedzie lzej silnikowi. Mysle ze bedzie max rozniac 1 litra benzyny w spalaniu. A gazu nie polecam no chyba ze ewentualnie sekwencja choc i tak nie jestem przekonany do gazu do BMW.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
dave
Maniak forumowy
Posty: 1130
Rejestracja: 2006-12-04, 07:42
Lokalizacja: radlin

Post autor: dave »

Ja wolalbym niezagazowana dwu litrowka niz 2,5 na gazie kompletnie nie mam przekonania do gazu moze dla tego, ze duzo nie jezdze.
Obrazek
devro

Post autor: devro »

jesli masz zamiar kupic e39 to polecam 528 193 ps-ow i niezly moment obrotowy , bo po miedzy 520 a 523 jest tylko 20 ps-ow roznicy wiec nie za duzo.

jezdzilem troche 528 i naprawde jak na limuzyne i auto rodzinne jak koledzy pisali wyzej to osiagi ma zadziwiajace i spalanie do 15 litrow , powiem przy ostrzejszej jezdzie.

wybor nalezy do Ciebie.

Pozdrawiam devro.
Awatar użytkownika
franz3xxi
Maniak forumowy
Posty: 2175
Rejestracja: 2007-02-18, 16:20
Lokalizacja: Pszów

Post autor: franz3xxi »

dave pisze:Ja wolalbym niezagazowana dwu litrowka niz 2,5 na gazie kompletnie nie mam przekonania do gazu moze dla tego, ze duzo nie jezdze.
jestem tego samego zdania :D ;D

gazownikom :!: NIE :!:
Obrazek
pp100

Post autor: pp100 »

dave pisze:Ja wolalbym niezagazowana dwu litrowka niz 2,5 na gazie kompletnie nie mam przekonania do gazu moze dla tego, ze duzo nie jezdze.
a ja tam wole 2.5 zagazowane niz 2,0 bez ,a osiagi 2,5 na gazie i tak sa lepsze od 2.0, duzo jezdze na codzien do pracy wiec pewnie dlatego ,wiadomo gdyby paliwko troche stanialo to kazdy by wyrzucil gaz bo to szmbo,poki co gaz jest o polowe tanszy od paliwa wiec ,wole dwa razy dalej zajechac :evil: :evil: :evil: :evil:

Dodane po 1 minutach:
Krzys pisze:miedzy 2,0 a 2,5 wielkiej roznicy w spalaniu nie bedzie. Przy 2,5 bedzie lzej silnikowi. Mysle ze bedzie max rozniac 1 litra benzyny w spalaniu. A gazu nie polecam no chyba ze ewentualnie sekwencja choc i tak nie jestem przekonany do gazu do BMW.
sekwencja jest dobra ale droga jest tansze rozwiazanie do gazu 1 i 2 generacji bloss(prawie jak sekwencja)
PIOTREK-BMW

Post autor: PIOTREK-BMW »

Ja jezdze 2.0 150km zagazowane i nie narzekam a jezdze 2 lata jezdze duzo wiec oplacalo sie zalozyc gaz ale nie sekwencja na taka mnie nie stac i myslalem nad e39 w takim motorze lub ciut mocniejszym i tez zagazowanym :lol: a e39 dlatego ze sie zakochalem w tej budzie bo na e46 to moge pomarzyc a z opowiadan slyszalem ze TDS to nie za dobry motor ale niestety nieznam sie na diezlu

Kiedys jezdzilem golfem 2 potem golfem 3 potem Astra GSi teraz e36 i marzy mi sie limuzyna tylko jaki motor hmm :?
Jeztom

Re: Bmw e39 2.0 150 KM

Post autor: Jeztom »

PIOTREK-BMW pisze:Witam i pytam co myslicie o e39 z 2.0 24v 150km

mam teraz ten silnik w e36 i nie narzekam i jezdze na lpg a co wy myslicie tem sliniczek w e39 zagazowany oczywiscie??? :?
nie wiem z jakiego roku masz E36, ale zakladam ze w niej jest silnik M50 2.0 jezeli tak to nie jest to ten sam silnik co w E39, bo tam juz jest M52, ta sama moc, ale za to podwojny Vanos, silnik oszczedniejszy, elastyczniejszy. Roznica do 100km/h pomiedzy E36 M50B20 a E39 M52B20 jest tylko 0,2s.

A co do wyboru wersji E39 520i to najgorszy wybor z mozliwych (jezeli cena jest elastyczna w miare) bo 523 pali tyle samo a jednak w dynamice jest roznica znaczna, 528 spala niewiele wiecej bo srednio w miescie Warszawa pali w okolicach 11-13, wiec na naszych zadupiach palic wiecej nie bedzie, a jest juz ogien odpowiedni bo 7,5s do 100, jest to zreszta jeden z najlpeszych silnikow lat 90-tych. A nie patrzac na dynamike, wyposazenie w wersjach mocniejszych jest zazwyczaj duzo lepsze, wysokosc OC nie wzrasta diametralnie. Patrzac na cene do mozliwosci, ekonomi, utraty wartosci i popytu to 528 to najmadrzejszy wybor.
a ja tam wole 2.5 zagazowane niz 2,0 bez ,a osiagi 2,5 na gazie i tak sa lepsze od 2.0,
na naszym forum jest test na hamownii, gdzie fachwcy wzieli E34 M50B25 i po regulacji ustawieniach moce wygladaly mniejwiecej tak (momentow nie pamietam):
Ze 192KM zrobilo sie:
- przy instalacji I gen ok 135KM
- przy II gen ok 150KM
- przy III gen - ok 180KM
- przy IV gen nie bylo utraty mocy (znaczacej)

Wiec co do gazu I czy II gen, taka 2.0 jest w stanie zrobic 2,5 litrowke, a przynajmniej kierowca nie martwi sie czy fuknie gaz czy nie, czy znow dam 300zl za przeplywke czy nie. Oczywiscie oszczednosc na lPG jest znaczaca, ale czasami iluzoryczna.
sekwencja jest dobra ale droga jest tansze rozwiazanie do gazu 1 i 2 generacji bloss(prawie jak sekwencja
cos kolego nie bardzo wiesz o czym piszesz, BlOS to nic innego jak ga
pp100

Post autor: pp100 »

a czy kolego pisalem,ze blos jest lepszy od sekwencji????poczytaj dokladniej bloss jest to posrednie rozwiazanie PRAWIE JAK SEKWENCJA a jak wiesz Prawie robi roznice ,gaznik bloss ma (znacznie )mniejsza zwezke niz instalka seryjna 1 i 2 gen.) nie mam silnika m50 mam m 20 b25 ale scigalem sie pare razy z e30 320 bez lpg ja na lpg i niemaialy szans ,jak mi sie silnik dotrze i bende mial troszke kaski na zbyciu to pojade na hamownie i powiem ci jaka jest moc na lpg(w moim przypadku)
Andrzej

Post autor: Andrzej »

A moze ma ktos namiary na mechanika ktory podjal by sie naprawy tego silnika (M52). Kumpel z pracy kupil to auto (E39) i ma z nim same problemy. Najpierw nie chcialo jezdzic na gazie (sekwencja), teraz ucieka mu gdzies plyn z chlodnicy. Ostatnio chyba ja przegrzal i zdaje sie ze glowica pekla, a na pewno do wymiany jest uszczelka pod nia. Nikt nie chce tego robic, a pytal juz u wielu mechanikow. Mowia jednym glosem: Bawaria Motors Katowice....
ODPOWIEDZ